שם:
יאיר
מודל
שברולט ספארק
קטנה שמתנהגת כמו גדולה.מרווחת , מושב נהג נוח במיוחד. מנוע שקט וחזק ( 1400 אוטומטי).הגה רך נעים ומדויק. זריזה וקלה לחניה.שדה ראיה נוח גם לצדדים. נסיעה מהנה.מאוד מרוצה.
|
שם:
אבי
מודל
שברולט ספארק
יש לי ספארק מודל 2011 .לאוטו יש בעיות של קילוף לכה בחלק האחורי של הגג העשוי פלסטיק. סיומת מספר הרכב היא 72 ושמתי לב שלהמון מכוניות ספארק עם הסיומת הזו יש בעייה דומה. החברה מתעלמת ומתחמקת מלקחת אחריות. תזהרו.
איכות ייצור
איכות חומרים
|
שם:
חיים לאופר
מודל
שברולט ספארק
יש לי שברולט ספארק ,ואני מרוצה ממנה ,בעיר המכונית מתמרנת בצורה טובה מאוד ,ואפשר להיכנס איתה לכל סימטה ומבלי פחד ,וגם בנסיעות למרחקים כגון נסיעה לרמת הגולן או לגליל העליון ,היאמתפקדת בצורה טובה ואין איתה בעיות,המכונית הזאת אולי לא המהירה בשוק אבל היא יעילה מאוד ולא מאכזבת
|
שם:
יריב מלר
מודל
שברולט ספארק
שלוםAלפני שקניתי את שברולט ספארק ב 2012 הייתי נעול על קיה פיקנטו, לדאבוני אז ולשמחתי כיום לא היו יחידות פנויות לקיה ולכן "התפשרתי" על הספארק. מה אני יגיד - מנוע קטן וחסכוני, תיבת הילוכים ידנית והדבר הכי מפתיע זה המרחב הפנימי הענק שיש לאוטו להציע! מי שעוד לא היה ברכב זה כדאי לו להיכנס ולבדוק את זה - לדעתי זה בגדר פלא! הרכב נוח בצורה בלתי רגילה!
|
שם:
אלי
מודל
שברולט ספארק
רכשתי את הרכב במרץ 2011,הרכב גמע עד עכשיו 57,000 ק"מ.רכב אמין ,אין תקלות (עד עתה) איכות יצור טובה,היגוי נוח ומתקשר (הגה הידראולי) . ביצועים טובים כל עוד לא מופעל מזגן ואו שהאוטו עמוס. כסא הנהג מאד לא נוח וחסר תמיכה צידית, נאלצתי לרכוש דר' גב...צריכת דלק סבירה אך רחוקה מאד מהצהרות היצרן.ביחס לשאר המתחרות בסגמנט ( i10 ,פיקנטו, אלטו ,סיאט מי וכ"ו ) הספארק מובילה ברוב הפרמטרים ומהווה בסה"כ תמורה טובה מאד ביחס למחיר.
|