השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
הונדה אינסייט
Honda

מידע

הונדה אינסייט
הונדה אינסייט- המשפחתית ההיברידית המובילה
ההיברידית המשפחתית העתידנית מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית הונדה, האינסייט, משווקת בארץ במרכב האצ'בק נוח במיוחד בעל חמש דלתות ליפטבק המבוססת על הפלטפורמה המוצלחת של דגם הג'אז של היצרנית. דגם האינסייט נחשב לרכב היברידי "קל", משמעות הדבר היא שבניגוד לרכבים היברידים מלאים דוגמת הטויוטה פריוס אשר עושה שימוש מלא במנוע חשמלי, האינסייט משתמשת במנוע החשמלי כמנוע עזר בלבד. החיסרון של פעולת  המנוע החשמלי החלקי הוא שהיא אינה מאפשרת נסיעה במהירויות נמוכות במצב חשמלי בלבד, בנוסף בזמן עצירה מלאה של הרכב, דוגמת עמידה ברמזור או בפקקי תנועה, לא מתאפשרת הפעלה של מערכת המיזוג מבלי שמנוע הבנזין נמצא בפעולה, אך אף על פי כן חסרונות מינוריים אלה אינם פוגמים כלל בחווית הנסיעה ובתחושת הקדמה. דגם האינסייט מציג שורה של יתרונות ברורים ובראשם צריכת דלק נמוכה ומשופרת ועיצוב חיצוני עתידני מרשים אשר יוצרים חווית נסיעה בלתי נשכחת. בשנת 2012 זכה דגם האינסייט למתיחת פנים מקיפה אשר שיפרה משמעותית את נוחות הנסיעה, איכות תא הנוסעים ואף הציגה שיפור נוסף בצריכת הדלק מעבר לנתוני הצריכה המרשימים שהיו קיימים לפני כן.
 
יחידה מנועית חזקה וחסכונית
דגם האינסייט משווק עם מנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר בעל תזמון שסתומים משתנה המספק 88 כוח סוס עוצמתיים, אל יחידת המנוע בנזין החזקה התווספה יחידה חשמלית צנועה המספקת תוספת של 10 כוח סוס נוספים ויחד הן מספקים 98 כוחות סוס עוצמתיים ומומנט גבוה של 17 קמ"ג המתקבלים כבר מסל"ד נמוך כאשר המנוע החשמלי עובד. היחידה המנועית משודכת לתיבת הילוכים רציפה וסטנדרטית אשר יוצרה באופן ייעודי לפעולה מנועית המשלבת את היחידה החשמלית ויוצרת תזמון מלא של העברת ההילוכים מלאה. היחידה המנועית מאפשרת העברה למצב "ECON" שתפקידה לסייע לנהג לסגל לעצמו הרגלי נהיגה חסכוניים ולהימנע מהאצות מיותרות על יד מערך התראות מתקדם אשר מתריע בפני הנהג על כל פעולה שאינה בטיחותית. 
 
ביצועי כביש נאים ונוחות נסיעה גבוה
דגם האינסייט מציג יכולות דינמיות סבירות למדי, תחושת הבלימה המתקבלת בלחיצה על דוושת הבלם אינה אחידה אך עוצמת הבלימה טובה וחלקה, המנוע רועש במידת מה ועל מנת לקבל ביצועי כביש טובים יש לדחוק אותו ולהאיץ בו לא מעט, אך על אף חסרונות אלה האינסייט מסוגל להגיע למהירויות גבוהות ומספק הוא כושר האצה מרשים גם כאשר יושבים ברכב חמישה מבוגרים או כאשר נדרש הוא להתמודדות עם עלויות תלולות מעבר לעלויות העיר השגרתיות. ההגה מספק כושר היגוי טוב ודינמיות רבה המספקת לנהג תחושת בטחון מקסימלי גם בין כבישי העיר הצרים והצפופים וגם בכבישים הבנעירוניים אשר דורשים יכולות שיוט והאצה  גבוהות באופן שאינו פוגם בתחושת הבטיחות בזמן הנסיעה. המתלים בדגם האנסייט מכויילים על הצד הנוקשה שלהם ואינם מצליחים להתמודד בשלמות עם פגעי הכביש שלא אחת חודרים אל תוך תא הנוסעים ויוצרים זעזועים קלים ליושבים בפנים הרכב.
 
צריכת דלק מרהיבה 
היתרון הבולט ביותר של דגם האינסייט הוא ללא צפק צריכת הדלק החסכונית ביותר אשר עומדת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים על 24.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה בהרבה מנתוני היצרן הרשמיים ועומדת על 14 ק"מ לליטר, אך עדיין ביחס לרכבים משפחתיים רבים, מדובר ברכב חסכוני מאוד בכל הנוגע לצריכת הדלק. נתוני צריכת דלק חסכוניים אלה מתקבלים הודות לשילובו של המנוע החשמלי אשר חוסך מאוד בצריכת האנרגיה, לפעולתה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת לפעילות חסכונית ומערכת ה"ECON" שתפקידה להתרעה בפני הנהג על נסיעה לא חסכונית ובזבזנית לרבות בזמן האצות מיותרות, עלויות תלולות וכו ועם הפעלתה של מערכת זו משתפרת צריכת הדלק ומציגה נתונים ממוצעים של 20 ק"מ לליטר.
 
עיצוב חיצוני עתידני ומתוחכם
דגם האינסייט זכה לעיצוב מתקדם וייחודי במיוחד המזכיר במידה מה הכלאה של רכב חלל מסרטים הבדיוניים עם רכב משפחתי מהסוג הקלאסי ביותר. במסגרת מתיחת הפנים שזכה לה האינסייט בשנת 2012 הודגשו האלמנטים העתידניים, הוחלפו יחידות התאורה ביחידות חדשות בעלות גוון תכלת עדין, התווספה תאורת יום בטכנולוגיית לד מתקדמת, הפגוש הקדמי הוחלף בפגוש עוצמתי ובעל נוכחות יותר מבעבר המשתלב היטב עם הגריל המרשים. בחלקו האחורי של האינסייט נרשמו שנויים מינורים הנסובים סביב הנמכתו של החלון האחורי, דבר שתרם רבות לשיפור שדה הראיה של הנהג, בצידי הרכב נמתחו קוי רוחב מרשימים המעניקים לו אוריינטציה ספורטיבית במידת מה המשתלבים היטב עם חישוקי הגלגלים הנאים במיוחד.
 
תא נוסעים מרווח ונוח לשימוש
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים מתגלה חלל גדול ומרווח המאפשר ישיבה נוחה עם מרווח רגליים הן בספסל האחורי והן במושבי הרכב הקדמיים. בעיצובו מזכיר תא הנוסעים את תא הנוסעים המוכר מדגם הג'אז הספורטיבית, המושבים זכו לריפודי קטיפה נעימים ומהודרים המתכתבים היטב עם דיפוני הדלתות, ההגה וידית ההילוכים זכו לציפוי עור מתקדם שנרקמו על ידי מערך תפירה כפולה, קונסולת הנהג מרשימה במיוחד עשויה מחומרים איכותיים ואיכות ההרכבה מתקדמת מאוד ומעניקה מגע איכותי ונעים, הקונסולה עצמה מכילה מספר גדול של מתגים ייחודים המאפשרים תפעול מלא ונוח של כלל פונקציות הרכב בצורה פשוטה, נעימה ונוחה מהמקובל בקטגוריה. נפח תא המטען גדול במיוחד, כולל 408 ליטרים מכובדים במיוחד המאפשרים אחסון של ציוד גדול מימדים על ידי קיומם של שלל פתרונות אחסון יעילים ומאפשרים הגדלה משמעותית עם קיפולו של ספסל הנוסעים האחורי.
 
בטיחות כערך מוביל
בדומה לשאר רכבי הונדה הנחשבים לבטיחותיים במיוחד, גם דגם האינסייט נחשב לרכב בטיחותי ברמה גבוה מאוד, שכן הוא מצויד במפרט בטיחות מלא הכולל מערך בן שש כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, מערכת בקרת יציבות מתקדמת, מערכות עזר לבלימה נוחה ובטיחותית, חיישני בקרה ועוד שלל אביזרים ותוספות שנועדו להפוך את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר. בנוסף העמידה החברה את דגם האינסייט במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי של Euro NCAP אשר זיכה אותה בציון המקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות ובכך הפך אותו לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגוריה. 
 
למי מתאים דגם האינסייט?
היתרון המשמעותי ביותר עליו מתבסס דגם האינסייט הוא ללא ספק היותו חסכוני מאוד בצריכת הדלק, עובדה זו בשילוב עם המרכב המשפחתי המרווח, מקום רב לאחסון ורמת בטיחות הגובה הופך אותו למתאים במיוחד למשפחות הנדרשות לרכב אמין וחסכוני, אך לא רק, גם מנהלים המעוניינים ברכב ירוק ונוח לשימוש ימצאו בדגם האינסייט אופציה נהדרת המשלבת ביצועי כביש יפים עם מרווח רב בתוך תא הנוסעים. יתרון נוסף הינו תג המחיר האטרקטיבי עימו הוא משווק אשר עומד על 135 אלף ₪, תג מחיר אשר נחשב לאטרקטיבי במיוחד בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות הטויוטה פריוס, הונדה אקורד ועוד. יתרון נוסף ובולט בו מתהדר דגם הונדה אינסייט מדבר על היותו רכב ירוק ואטרקטיבי מאוד לסביבה אשר מציג נתוני פליטת מזהמים איכותיים ומתקדמים במיוחד, יתרון זה הופך אותו לבחירה אולטימטיבית לאלה מאיתנו בעלי המודעות הסביבתית הגבוה אשר אינם מעוניינים להתפשר על רכב בעל אחוזי פליטת מזהמים גבוה.
מחיר משוער
134,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
21.8
יתרונות
חסרונות
חסכונית
איכות חומרים
היברידית
מרווחת
מאובזרת

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על הונדה אינסייט
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר