השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סאיק MG 550
Saic MG

מידע

סאיק MG 550

סאיק MG550 היא הרכב הראשון מבין הרכבים המיוצרים בסין ונמכרים בישראל, אך על אף היותה סינית, המראה החיצוני שלה מזכיר את המכוניות האירופאיות המוכרות לנו עד מאוד. לסיאק MG550 מנוע 1.8 טורבו, 161 כ"ס ותיבת 5 הילוכים אוטומטית-טיפטרוניק המספקים לה תחושת נהיגה נעימה ובטוחה. הסאיק MG550 מעוצבת בצורה המקנה לה עושר ויוקרתיות, תא הנוסעים מרווח במיוחד, בעל קווים נקיים, המשדר סדר ויופי רב וכמו כן תא המטען גדול ונוח. יצוין כי בעת קניית סאיק MG 550 תיהנו גם מחבילת אבזור מלאה הכוללת מערכת שמע איכותית, שליטה מגלגל ההגה ועוד, כך שהיא מעניקה תמורה משתלמת למחיר עלותה. אם חיפשתם רכב אמין וחסכוני, בעל צריכת דלק נמוכה ומינימום של טיפולים, הסאיק 550MG היא המכונית עבורכם. ה סאיק MG550 היא מתחרה ראויה בקטגורית המכוניות המשפחתיות הגדולות, על אף היותה זולה מהן בהרבה, בזכות חווית הנהיגה המרשימה והאיבזור הרב הקיים בה, היא ללא ספק יכולה גם לנצח.

 MG550 - הסינית הראשונה והאיכותית בישראל
חברת 'לובינסקי' אשר מייבאת לארץ את דגמי יצרניות הרכב פיג'ו וסיטרואן החלה בשנת 2010 לשווק דגמים נבחרים של יצרנית הרכב MG המשתייכת לקונצרן 'SAIC' אשר נחשב לקונצרן עצום מימדים האחראי על מרבית מכירות הרכבים בסין וכולל עשרות דגמים המשווקים ברובם בשטחיה של סין בלבד. כניסתו של מותג MG לשוק הרכבים הישראלי נעשתה עם דגם ה-MG550 אשר משתייך לקטגוריית המשפחתיות גדולות המימדים, דגם זה הותיר רושם חיובי ביותר עת כלל הוא עיצוב נאה ביותר המזכיר עד מאוד דגמים האיכותיים והמבוקשים ביותר של ימינו כמו המשפחתיות לרבות דגמי מאזדה או פולקסווגן. דגם ה- MG550  מציג שורה ארוכה של יתרונות אטרקטיביים ומשמעותיים במיוחד ובכלל זה יכולת בידוד הרעשים איכותית ביותר באופן אשר חוסך מיושבי הרכב כל רעש חיצוני שמקורו בעבודת הרכב, אבזור עשיר ומתקדם במיוחד אשר תורם במידה ניכרת לחווית הנסיעה וכמו כן הייתרון המשמעותי מכולם, תג מחיר אטרקטיבי וחסכוני ביותר אשר הופך את הדגם לאחד הדגמים המובילים והכדאיים ביותר בקטגוריה. דגם ה- MG550 נחשב למתחרה ראוי ומוצלח ביותר אל מול דגמים מובילים דוגמת המאזדה 6, שברולט מאליבו, סקודה סופרב, קיה אופטימה ועוד שלל דגמים אשר נחשבים למובילי הקטגוריה בכללותה. 

יחידת הנעה חזקה וטובה
הדגם הסיני הראשון שנחת בישראל, דגם ה- MG550 מגיע עם יחידת הנעה מתקדמת אשר עברה מלאכת שיפור על ידי יצרנית רכבי הפאר ב.מ.וו וכוללת נפח כללי של 1.8 ליטר עם מדגש טורבו 4 צילינדרים המספק 161 כוח סוס עוצמתיים ו21.6 קמ"ג המתקבלים כבר מ-2,500 סל"ד. מדובר במנוע בעל נפח גדול ביותר אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 מהירויות עם תפעול ידני, יחד מספקים הם נתוני האצה נאים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.8 שניות בלבד , מ80-120 קמ"ש בכ-7.5 שניות נוספות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. נתונים אלה נחשבים לנאים ביותר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריית המשפחתיות המכובדת וממצבים אותה במקום של כבוד בקטגוריה זו.

איכות נסיעה וחווית הדרך
על אף מימדיה הגדולים והעוצמתיים ביותר של יחידת ההנעה, ניכר כי זו מתמודדת עם מספר חסרונות לא מבוטלים, תחילה, מורגשת עד מאוד השהיית הטורבו הקיצונית אשר יוצרת תחושת תאוצה רק מעל ל-3,000 סל"ד, מתחת לרף זה המנוע מרגיש רדום למדי, בנוסף פעולת המנוע מרגישה מעט מחוספסת וקשיחה המלווה לעיתים בוויברציות ותנודות מרגיזות ביותר- דבר אשר אופייני למנועים ישנים ואינו קיים בקרב מנועים מהדור החדש יותר. המתלים בדגם ה- MG550מכויילים על צידם הנוקשה, עושים עבודה טובה וצולחים בקלות את כל פגעי הדרך. איכות הנסיעה עולה משתפרת במידה ניכרת ככל המהירות מתגברת בעיקר בעת נסיעות מחוץ לעיר אז גם ההגה הופך למדוייק וכבד יותר באופן המשפר במידה משמעותית את איכות הנסיעה הכללית. בסעיף התנהגות הכביש ניכר כי דגם ה- MG550 אכן יודע את העבודה ומספק נסיעה יציבה ובטוחה באופן המניח את הדעת.

נתוני צריכת דלק סבירים בלבד
בסעיף צריכת הדלק ניכר כי מדובר רכב גבולי אשר אינו עומד בקנה אחד עם יתר המתחרות לקטגוריה ומציג נתוני צריכת דלק אשר היו אופיינים לרכבים מסוג זה לפני עשור שכן כיום הורגלנו לרכבים בעלי נתוני צריכת דלק חסכוניים ומתקדמים יותר. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק של דגם ה- MG550על כ-10.4 ק"מ לליטר בעוד שבזמן נסיעה בפועל צריכת הדלק אף גבוה יותר ועומדת על כ-8.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. נתונים אלה נחשבים לגבוהים במיוחד ומהווים חיסרון משמעותי מצידו של הדגם ביחס למקובל בקטגוריה אשר נע סביב ה-15 ק"מ לליטר בפועל לערך וזאת על אף שלא מדובר על רכב בעל משקל גדול מהמקובל או בעל יכולות האצה ונסיעה קיצוניים. 

עיצוב חיצוני קלאסי ונאה
עיצובו החיצוני של סאיק MG550 נעשה תוך שיתוף פעולה עם צוות מהנדסים בריטי בסדנת הרכבים ברטונה האיטלקית אשר הביאה לתוצאות מרשימות עת הציגו מראה כללי מודרני, צעיר ובעל נוכחות רבה על גבי הכביש. אלמנט עיצובי זה נחשב לאחד מנקודות החוזק המשמעותיות ביותר של הדגם באופן המזכיר במידה רבה דגמים מובחרים פרי נחלתם של היצרנים המערביים או היפאנים השונים. מבט ראשוני על הדגם מגלה רכב דיי גדול של 4,624 מ"מ, רוחב בן 1,827 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים בן 2,705 מ"מ. קדמת הרכב חלקה ונקייה למדי, כוללת יחידות תאורה גדולות המשתלבות בצורה נאה עם הסבכה הקדמית. צידי הרכב נקיים גם הם מאלמנטים עיצוביים כלשהם למעט בתי גלגלים תפוחים במידה מסויימת והחלק האחורי רבוע ונאה גם הוא. סך הכל מדובר ברכב מרשים ביותר, הוא אינו צעקני או בולט על גבי הכביש אך נוכחותו קיימת ומורגשת.

תא נוסעים בסיסי אך מרווח
הציפיה הגבוה אשר מתקבלת מהמבט החיצוני על דגם ה- MG550 יושבת בהחלט בקנה אחד עם הרושם המתקבל בתוך תא הנוסעים, שכן מדובר בתא בעל נפח גדול ומרשים ביותר אשר כולל מושבי עור נאים, מרווח פנימי מרשים לישיבה נוחה ביותר של שלושה נוסעים בספסל האחורי ללא תחושת צפיפות בברכיים או בראש הנוסעים וכן הנדסת האנוש טובה גם היא כך שפקדי השליטה ממוקמים בצורה טובה ומאפשרים שליטה ותפעול קל ונוח. לוח המחוונים גדול ונוח, מאפשר שליטה איכותית בפונקציות הרכב השונות. על אף היתרונות הרבים, ישנם מספר אלמנטים המסגירים עובדה כי מדובר ברכב בייצור סיני, אלמנטים אלה נסיבים בעיקר סביב העדרם של תאי אחסון קטנים, מחזיק הכוסות קטן, שברירי ושביר, ההגה לא כולל שליטה על מערכת השמע והמסך המרכזי קטן ביחס למקובל. אלמנטים אלה הפכו מזמן לבסיסים ומהותיים בעיצוב תאי הנוסעים השונים המשתייכים לקטגוריה זו. תא המטען גדול במיוחד כולל נפח של 452 ליטר גדולים וטובים להפליא המאפשרים העמסה של ציוד רב והגדלתו על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.

רמת אבזור נאה ומכובדת
סעיף האבזור המשווק עם דגם ה- MG550 מהווה גם הוא יתרון משמעותי של הדגם ביחס למתחרות וכולל רשימה ארוכה של אביזרים רבים המשפרים במידה משמעותית את חווית הנסיעה. רשימת אבזור זו מתחילה עם ריפודי עור איכותיים המעטרים את כל חלל תא הנוסעים, מערכת שמע אינטגרלית איכותית בעלת אפשרות לשליטה מהירה מגלגל ההגה, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי יציאת אויר המופנים אל הספסל האחורי, גג שמש אשר נפתח חשמלית, מחשב דרך איכותי, אפשרות לתפעול ההילוכים מגלגל ההגה ועוד שלל תוספות מעניינות המשווקות ברובן כסטנדרט.

בטיחות טובה עם מקום לשיפור
סעיף הבטיחות בכל הנוגע לרכב מסוג זה נחשב לשאלת המפתח אותה יש לבחון בכובד ראש, שכן מחד מצוייד דגם ה- MG550 ברשימת אבזור בטיחותי מכובדת אשר כוללת מערך בן 6 כריות אויר,מערכת בקרת שיוט, מערכת ABS, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית מתקדמת ועוד שלל אמצעים להעלאת רמת הבטיחות. אך מאידך לא הוצגו התוצאות של הדגם מבחני הריסוק המקובלים של EuroNCAP דבר המקשה לעמוד את טיבה של רמת הבטיחות הננקטת ברכב.

מחיר משוער
144,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
10.4
יתרונות
חסרונות
מרווח
מנוע
עיצוב חיצוני
רעש
מחיר
צריכת דלק

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סאיק MG 550
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר