ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017

האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.

מערכת Auto1 |20/12/2016 |12:21 צפיות: 12658
seperator
זה שקט. למעשה, זה שקט לגמרי. האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי. אבל לפני שאני מסובב את המצערת, אני רוצה להקשיב "לשקט שלפני הסערה" ולהקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. הכול פרט לאופנוע החשמלי של ZERO ממלא את האוזניים שלי. אני סוף סוף לוחץ בעדינות על ​הגז, ואני עף... היבבה המוזרה אבל הברורה של מנוע חשמלי יחד עם התפוצצות מפתיעה של כוח היא בחלקים מסוימים מביכה אך ממריצה. זהו העתיד של האופנועים, וזה מלהיב. 
עם האופנועים של היום, אתה יכול להרגיש טוב בהיותך ירוק ועדיין ליהנות מנסיעה שקטה, ואיכותית.
עם האופנועים של היום, אתה יכול להרגיש טוב בהיותך ירוק ועדיין ליהנות מנסיעה שקטה, ואיכותית.
אתמקד ב-DS וב-FXS דגמי 2017 החדשים של אופנועי ZERO הם האופנועים החדשים מחברת Zero Motorcycles הממוקמת בסנטה קרוז קליפורניה. בעוד שמתחרותיה ( Mission Motors ו-  Brammoשהוטמעה בפולריס וזמן קצר לאחר מכן "נעלמה") נסגרו והתאיידו מהשטח, זירו המשיכה לשגשג. זה נעשה על ידי התמקדות באופנועים פרקטיים ושימושיים (במקום אופנועי ספורט קיצוניים כמו של Motors Mission) ייצור סדרתי של דו גלגלי, שקט ותחבורה שמשתפרת בכל שנה.
כל דגמי האופנועים נושאים את רצון החברה לשמור את העיצובים שלה פשוטים. במקום הוספת תמסורת, האופנועים מונעים ישירות על ידי מנוע יעיל יותר Z-Force 75. אין מצמד, פשוט לסובב את המצערת ולזוז. לוקח מספר רכיבות כדי להפסיק לחפש עם יד שמאל את ידית המצמד כשעוצרים ברמזור. אבל ברגע שהבנת שיש לך את הכוח להיחלץ החוצה מכל מצב מסוכן עם טוויסט קטן של המצערת מבלי downshifting, הזיכרון הישן הופך לנחלת העבר  ואתה כבר לא תרצה לחזור להרגלים "הרעים האלה".
 
החבילה המפעילה את המנוע היא בעצם מארז של סוללות "Z-Force Power Pack" ליתיום-יון מצופה מגנזיום של החברה. ZERO אומרים שזה מסוגל לדחוס יותר אנרגיה לחלל קטן יותר משאר יצרני הסוללות בשוק העולמי. כמו כן אורך החיים של הסוללות הוא של כ-5,000 מחזורי טעינה, אשר שווה ערך למעל 13 שנים בהנחה שמטעינים את המצברים בכל יום... 
זהו העתיד של האופנועים, וזה מלהיב.
זהו העתיד של האופנועים, וזה מלהיב.
לאופנועי ZERO תמיד הייתה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אבל חלק מהאופנועים הקודמים שלה לא היו באיכות שיש להם עכשיו. לדוגמא, לפני יותר משנתיים רכבתי על 2013 DS ZERO, וזה הרגיש כאילו שהחברה דחפה ציוד הייטק על רכב דו-גלגלי והתחושה בהתאם. זה היה מאכזב. הרגשתי כאילו החברה עושה אופנועים חשמליים עם דגש על "החשמל" במקום על "האופנוע." למרבה המזל, מאז השקת המוצר בשנת 2006, החברה התפתחה, השתכללה והשתפרה.
 
במהלך השנים האחרונות היא החלה להכין אופנועים כמו שצריך, ב-2015 הוכנסו שיפורים רבים כמו ABS של BOSH, מתלים של SHOWA וצמיגי פירלי דיאבלו רוסו 2  וכיום הם עושים אופנועים, שרק במקרה הינם חשמליים. וזה מה שאתה רוצה כאשר אתה מחפש לעבור לרכב המופעל באמצעות סוללות נטענות. זה צריך להרגיש בדיוק כמו תחבורה רגילה במקום פשרה מוזרה העטופה תחושות טובות על איכות הסביבה. עם האופנועים של היום, אתה יכול להרגיש טוב בהיותך ירוק ועדיין ליהנות להגיע מנקודה א ' לנקודה ב' בנסיעה שקטה, חלקה, ואיכותית...
ל-ZERO תמיד הייתה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר
ל-ZERO תמיד הייתה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר
מצד אחד, יש לך את דגם ה-DS 2017, שיגיע עם 4 או 2 מצברים (13 קו"ש או 6.5 קן"ש בהתאמה). אופנוע דו-שימושי מוצק עם טווח של עד 240 קילומטרים בנסיעה עירונית (נסיעה רגועה) בארבעה מצברים ו-150 קילומטרים בשני מצברים שיכול לטפל בשתי הרפתקאות: נסיעה על הכביש ומחוץ לכביש. הוא מגיע עם צמיגים דו שימושיים (80/20) שעוזרים לו לנווט בכבישי אש ושבילים רחבים יותר. אבל 180 קילו, זה לא מה שהיית רוצה בשביל לעבור פינות או לקפוץ סלעים. גם בבית בנסיעה על רחובות, הטווח המוגדל שלו מאותת שתהיה רכיבה נוחה, לעבודה ובחזרה, סידורים יומיומיים ולרוץ ללא חשש מהתרוקנות המצבר באמצע. בגרסתו החדשה, 2017, ה-DS יגיע עם מומנט מדהים של 11 קג"מ אם אתה נוסע מתמיד שגם רוצה לצאת החוצה מהעיר בסופי השבוע, ה-DS 4 מצברים יהיה מתחרה ראוי ל- Kawasaki KLR ו- BMW 650 GS.
 
מצד שני, יש את ה- FXS 2017 שהוא "OH MY GOD" פשוט כיף!! אופנוע הסופרמוטו שוקל פחות מ -130 קילוגרמים ומגיע עם 2 מצברים סה"כ של 6.5 קו"ש, אבל יש 44 כוחות סוס ו -11 קג"מ. זו מכונת "Wheelie" אם אתה רוצה שזה יהיה או לא. הוא קל משקל כמו שהזכרתי, זריז ובעל אספקה כמעט ​​בלתי מוגבלת של כוח, כל אלו עושים את הנסיעות היומיומיות שלי להרבה יותר מרגשות מאשר בדרך כלל. ל-FXS יש טווח של כ-160 קילומטרים בעיר, אבל כשתעלה על הכביש המהיר אתה תקבל כ-110 קילומטרים. אני בעיקר התמקדתי בפתיחות חזקות שהשאירו אבק וייבבה שקטה מהרצועה לכל אופנוע שנתקלתי בו ברמזור, פול גז בפניות ועבירות מדהימה שלא חוויתי כמותה עד עכשיו... 
עלות תחזוקה שנתית מסתכמת בפחות מ-1000₪
עלות תחזוקה שנתית מסתכמת בפחות מ-1000₪
אם אתה רוכב מסוג כזה שאוכל עד 250 קילומטרים על בסיס יומי, אז ה- FXS כנראה לא בשבילך אבל ה-DS בהחלט יכול התאים. אם אתה מחפש את האופנוע הראשון שלך, אז ה-DS אולי יהיה אגרסיבי מידי עבורך אך ה- FXS יהיה מושלם, ואם אתה נוסע מתמיד שאוהב לצאת מהעיר בסופי השבוע או מחפש משהו חדש ומהנה, ייתכן מאוד  ש-ZERO יהיה האופנוע הבא שלך. כל זה יכול להגיע, עבור דגמי 2016 שנשארו אצל היבואן, במחירים חסרי תקדים (עד גמר המלאי כדברי היבואן) או בהנחה של 10%  בהזמנה מראש עבור דגמי 2017. 
 
כך ש FXS ZF 6.5KW 2016 יעלה כ- 54,900 ₪ במקום 68,900 ₪ ועבור DS ZF 9.8KW 2016 - 3 מצברים המחיר עומד על 70,900ש"ח במקום 78,900 ₪. עבור FXS ו-DS חדש 2017, המחיר עדיין  לא ידוע אך נמסר מנציג היבואן כי המחיר יהיה אטרקטיבי במיוחד ותינתן הנחה של 10% בכל מקרה להזמנה מראש. אבל זה לא צריך להיות הפתעה. בזירו מציינים כי בנוסף לחיסכון בדלק, האופנועים לא צריכים את התחזוקה הרגילה של אופנועים המופעלים מנועי בנזין. לא עוד מצתים, החלפת שמנים, החלפת מסננים, בעיות במערכות הקירור, בעיות פליטה, טיימינג, כיוון שסתומים, בעיות גיר ועוד... כל זה נעלם.
 
עלות תחזוקה שנתית מסתכמת בפחות מ-1000₪. 
ביטוח חובה מוזל כיוון שמוגדר ככלי ירוק ולכן עולה 1,600 ₪ וטעינת מצברים בעלות של עד כ-500 ₪ לשנה!!!

כך או כך, אם יש לך הזדמנות לנסיעת מבחן תלך על זה. אולי אתה לא תקנה עכשיו, אבל תוכל לקבל טעימה קטנה ממה שצופן העתיד בתחום התחבורה הדו-גלגלית ו...מהכלי העתידי שלך
 
לפרטים על אופנועי זירו ניתן ליצור קשר עם ליאור רז – 058-5123145
או בקישור הבא >>> לחץ כאן

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
 
חשמל זה העתיד >>
אלי , 21/12/2016 16:43
 
הצטרפו לפייסבוק שלנו
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
הגדרות נגישות