ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לאיסלנד
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

איסלנד – כשמה כן היא: ארץ הקרח. הקרח הוא סמלי, ולא רק גרמי: מדובר על ארץ משומרת במראה הבתולי שלה; יש בה אגמים עם גייזרים, הרי געש ולגונות מלח ובוץ.
איסלנד היא ארץ לכל מי שפיתח תיאבון לראות עולם מן הנוף הטבעי. אמנם זו המדינה הצפונית ביותר בעולם – ואמנם זה אי שנמצא אי שם באוקיאנוס האטלנטי, אולם עדיין המקום ה(לכאורה) נידח הזה נהנה מכמות תיירים ההולכת וגדלה מדי שנה, תודות למראות הטבע הנדירים, לאוהדי ספורט לסוגיו – לרבות אופנועי שלג על קרחונים, דיג, שיט, טיולי אופניים ועוד. יש גם מי שמתאהב באי הזה, ומהגר אליו – ישנה כמות של למעלה מ- 6% מהגרים בכל שנה, המוצאים את ייעודם בהתנדבויות שונות ובמגורים במדינה נינוחה ושלווה.

לטייל באיסלנד
60% מהתיירים שמגיעים לאיסלנד מגיעים לביקור מוזיאונים, משום שאיסלנד היא ארץ הויקינגים, כשהידוע מביניהם הוא "אירק האדום". מדובר במדינה שיש לה את רמת החיים מבין הגבוהות בעולם, היא נחשבת למדינת רווחה הנהנית מענף דיג מפותח שמעשיר את כלכלתה בלמעלה מ- 50%. יש לה תופעות טבע ייחודיות שמעודדות את התיירות. יש באיסלנד אגמים גדולים, ואפשר להיעזר במסלולים קיימים של השכרת רכב להשלמת הטיול הנהדר.

זה משתלם להשכיר רכב
איסלנד מנותקת מארצות אירופה, כאי יש צורך לברר לגבי דרכי תעבורה משלו. לגבי השכרות רכב וליסינג, הנהיגה בזמן הקיץ נוחה ביותר. מבחינת התחבורה הציבורית, לא כל האוטובוסים מגיעים לכל האתרים התיירותיים וזו סיבה טובה לשכור רכב עם מכשיר ניווט לוויני שיוביל את התיירים לכל מקום נדרש, ביחוד משום שהשהיה במקום אורכת בדרך כלל מספר שבועות אם זה לא טיול מאורגן.

מאיפה שוכרים?
ההמלצה היא לשכור את הרכב כבר בארץ, כך משריינים אותו גם במחיר זול יותר, וגם אז אפשר לשריין את הרכב שרוצים, מקבוצת הרכבים הרצויה –משפחתי, מיני וואן, SUV ועוד. את הרכבים הללו ניתן לקחת משדה התעופה או מעיר הבירה בדרך כלל – ריקיאוויק.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות