ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לתאילנד
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

כאשר טסים לתאילנד, אפשר לפנטז על משקאות, על נוף עוצר נשימה, על עולם פרוש לרווחה שבו אתם נמצאים וסופגים אליכם כל הרפתקה שהוא יזמן אליכם. ביעד תיירות פופולארי רחב אופקים שכזה, רכב יכול להנעים לכם את הזמן. אחד ממוקדי התיירות המושכים ביותר בעולם, הוא תאילנד. אפשר להרגיש בתאילנד את קדושתו של הטבע, תוך טיול באיים האקזוטיים והפראיים, בהצצה אל השבטים האותנטיים, לצפות בנוף עוצר נשימה אשר נתון על פני 360 מעלות סביב, לטייל בטרקים רוויי הרפתקאות כפי שתמיד רציתם. תאילנד היא הרכב של ערים כמו למשל עיר הבירה בנגקוק בנויות וכפרים, ולכן יכולה להתאים לכל מבקר. היות ומדובר על שטחים עצומים, בהתניידות ממקום למקום יכולה להיות אופציה נוספת על פני טרמפים ותחבורה ציבורית.

סידורים הכרוכים בנסיעה לתאילנד
עוד לפני שהחלטתם בין טרמפים, תחבורה ציבורית או השכרת רכב מה עדיף, רצוי להכין את כל הניירת ואת המסמכים שישמשו אתכם במידה ותרצו לשכור רכב בתאילנד. חשוב לערוך רישיון בין לאומי – ניתן לעשות זאת בכל תחנת צילום ורישוי מקומית. רצוי לקחת גם את הרישיון המקומי. כדאי לחקור היכן יש נקודות מרכזיות כדי לשכור רכב, והאם ניתן לשכור אותו ישירות משדה התעופה.

אפילו בנסיעה ברכב קשה לקצר את הטיול בתאילנד
תאילנד היא ארץ רחבת ידיים ומלאת לוקיישנים לטיולים ולמנוחה. באמצעות השכרת רכב, אפשר להגדיל את טווח הנסיעה, ולהגיע ליותר מקומות תוך זמן קצר יותר. כמובן, ניתן לתמרן בנסיעות ולנסוע לאן שרוצים, מבלי להיות תלויים באנשים או בכלי רכב אחרים.

חשוב לברר להיכן להשיב את הרכב
אתם יודעים שאתם אך ורק מתקדמים קדימה בטיול שלכם, ולא באופן מעגלי, כדי להספיק בטווח הזמן שלכם להיות בכל מקום שיתאפשר לכם? בדקו הכול על השכרה של רכב בתאילנד, כולל נקודה שבה ניתן להחזיר את הרכב ומבלי להיות מחויבים בסכום כסף נוסף.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות