ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לאוסטרליה
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

אוסטרליה הינה מדינה גדולה שאחת האופציות המומלצות בה לטיול היא באמצעות רכב. הכבישים באוסטרליה טובים, הנהגים אדיבים וחוקי התנועה ברורים. כל אלו הופכים את הנהיגה לפשוטה ונוחה. הדבר החשוב ביותר אליו יש לשים לב ולהתכונן אליו לפני השכרת רכב הוא הנהיגה ההפוכה. באוסטרליה נוהגים בנתיב השמאלי ועוקפים בימני, הפוך מהצורה בה נוהגים אצלנו. הכבישים הראשיים באוסטרליה ברמה גבוהה ומתוחזקים היטב, כמו כן ישנו פיזור טוב של תחנות שירות באזוריים עירונים. בנסיעות ארוכות יותר מחוץ לערים הגדולות ניתן לפעמיים להיתקל בכבישים מעט משובשים וחשוב לבחון זאת היטב לפני השכרת הרכב ולהיערך לכך בהתאם.

איזה רכב להשכיר ?
ישנם גורמים רבים המשפיעים כל סוג הרכב שמומלץ להשכיר. אוסטרליה היא מדינה עצומה עם מרחבים וכבישים אינסופיים ולכן, אחד הדברים החשובים שיש לשים אליהם לב לפני השכרת רכב הוא גודל מיכל הדלק. חשוב מאוד שלרכב יהיה מיכל דלק מספיק גדול שיאפשר נהיגה רצופה ללא תדלוק. באוסטרליה ישנם אזורים עם דרכי עפר ודרכים משובשות ולכן עדיף באזורים כאלו להשכיר רכב בעל עבירות גבוהה שיוכל לתלוח מכשולים בדרך.

חוקי התנועה באוסטרליה
חוקי התנועה באוסטרליה מזכירים מאוד את אלו במדינתנו. באוסטרליה חלה חובת נהיגה עם רישיון בתוקף ועם המסמכים הרלבנטים של הביטוח וההשכרה. רישיון הנהיגה הישראלי תקף באוסטרליה לתקופה של עד שלושה חודשים. בשטח עירוני המהירות המותרת היא 50-60 קמ"ש בכבישים בין עירוניים, 100 קמ"ש ובכבישים מהירים 110 קמ"ש. חשוב מאוד לשים לב לתמרורים השונים ולראות שאין שינויים בהגבלת המהירות בשל תיקונים או כל דבר אחר.

טיפים נוספים
באוסטרליה ישנן אין ספור תחנות דלק והנהיגה ברכב שכור הופכת לחוויה נוחה עד מאוד. למרות זאת, לפני יציאה לכבישים צדדים מומלץ תמיד לבדוק היטב במפות האם יש תחנה באזור, במידה ולא יש להצטייד בג'ריקן של דלק על מנת שיהיה כערובה למקרה שיגמר. כמו כן, יש לתכנן היטב את הנסיעה ולראות היכן ישם אפשרויות אחסון ושינה לאורך הדרך. אוסטרליה היא מדינה עצומה והטיול בה עם רכב שכור הוא חוויה מדהימה, למרות זאת יש לשכלל את כל הגורמים על מנת להפוך את החוויה לחיובית וטובה.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות