ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לרומניה
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

היום יש לא מעט דילים לנופש ברומניה. מי שזכה להוציא דרכון אירופאי או גם עבור מי שאין לו, מדובר על מחוזות גדולים של מרחבים מיוערים, על אזורי כפרים עם נופים עוצרי נשימה ועל ערים מתקדמות – הכול מחולק לכ- 41 מחוזות. השטחים הגיאוגרפיים של רומניה מספקים מסעות טיולים בלתי נגמרים לאורך חוף הים השחור במזרח רומניה, רכסי הרים המגיעים לגובה של 2.5 קילומטרים ולאורך כ- 900 קילומטרים, הרי הקרפטים סביב רמת טרנסילבניה בצפון והמישור שבדרום המדינה. עם נהר הדנובה הנמצא בגבול הדרומי של המקום וזרמי מים רבים המגיעים מן ההרים המושלגים אל הים השחור, קשה שלא להתרשם וליהנות מטיול במדינה שנדמה לעתים כי יש בה מקומות בהם הזמן עצר מלכת.

לשכור רכב ברומניה ולטייל בהרים או ברמות
את הנושא שבו אפשר לחצות את הגבולות בין מדינה למדינה באירופה לא כולם מכירים מקרוב. למעט הגבול הדרומי והמזרחי – שנחלקו כך משום התנאים הגיאוגרפיים – מקורות המים, ניתן לנסוע עם הרכב אל לאן שהנוף מכתיב לכם. פשוט, כשהרגל על הדוושה וניתן לנסוע באופן חופשי, קל גם לתכנן את הטיול – שוכרים רכב למן הרגע הראשון שמגיעים לשם.

השכרת רכב ברומניה – החלק הקל
לרוב, מדובר בדילים – חבילות נופש שבהן ניתן לשכור את הרכב כחלק מהחבילה או באופן עצמאי מליסינג – והכול לאורך תקופת זמן קצרה יחסית (מה שמצדיק רכב צמוד). החלק הקל הוא להזמין את הרכב – ביחוד לפני שיוצאים לחוץ לארץ ומעוניינים בהשכרת רכב. החלק הפחות קל, זה להגיע לכל אותם אזורי התיירות שרוצים בטיול אחד. לצורך העניין כנראה שזה יקרה בטיול הבא.

ליהנות מחופשת סקי
ישנם לא מעט אתרי סקי ברומניה. מי שטעם – יחזור לשם שוב כנראה. באתרים האלו אפשר להחליק על מחליקיים, על סנובורד ובכל צורה אחרת אפשרית. בשנים האחרונות הייתה עבודה על התשתיות של אתרי הסקי, ויצרו אתרי סקי למתחילים ולמתקדמים.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות