לאור הירידה שחלה במכירות בקרב רכבי פיג'ו בשנים האחרונות, נעשתה בפיג'ו חשיבה מחודשת והשקעה רבה שמטרתה היא רענון השירות והפיכתם של הרכבים שלה לצעירים ודינמים יותר ובכך צפויה היא להעלות במידה ניכרת את מכירותיה. פיג'ו 208 היא רכב המיני הראשון מבית היוצר של פיג'ו שעבר מהפך משמעותי לצורך מטרה זו, שכן נעשה בו שיפור משמעותי בכל הפרמטרים שלו כך שהוא ממוצב כיום, בגירסתו החדשה, במקום של כבוד ברשימת רכבי המיני המושכות, הצעירות והבטוחות ביותר בקטגוריה.
עיצוב נכון צעיר ונוח
במבט חיצוני על הפיג'ו 208 כמעט שלא נבחין בשינוי, אך כמו השינויים הטובים ביותר, השינוי שנעשה הוא שינוי פנימי, הן בתכונותיה המכניות והן בעיצוב הפנים שעבר מתיחת פנים של ממש. תא הנוסעים גדול במיוחד, דשבורד חגיגי ויוקרתי יותר מבעבר, הדלתות והחללים שבין המושבים כוסו בכיסויים מיוחדים, משענות יד התווספו והוסיפו לתחושת הנוחות, חומרי הדיפון עשירים ונעימים למגע ועוד. גם בכל הקשור לתא המטען הורחב שטח הפנים ומספק 311 ליטרים, נתון מרשים במיוחד בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה.
איבזור עשיר במיוחד
הפיג'ו 208 מגיעה כסטנדרט עם אבזור עשיר בהשוואה למוצע בקטגוריה אליה היא משתייכת ולמחירה. חבילת האיבזור כוללת בין היתר בקרת שיוט ומערכת מגבילת מהירות, מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת חיבורי USB ובלוטוס, מראות חשמלית בנעילת הרכב, מערכת לחיסכון בדלק המכבה את המנוע בעת עמידה, תא כפפות גדול ומקורר וכו. בנוסף מוצעת הפיג'ו 208 עם רשימת תוספות עשירה בכל הנוגע לבטיחות כוללת בין היתר 6 כריות אוויר ומערכת יציבות האלקטרוניות שזכתה ב-5 כוכבי הגנה במבחני הריסוק.
ביצועי כביש מרשימים
במסגרת עידכון גרסתה של הפיג'ו 208 היא משוקת עם השלושה צילינדרים ה-1.2 טורבו של המפיק 110 כוחות סוס, המשיג 500 סל"ד עם נתון מומנט של כ- 20.9 קג"מ, נתונים אלה מאפשרים ל208 להשיג חווית נסיעה מיוחדת בעיקר כי דובר במנוע גמיש, נמרץ ואיכותית בהרבה מהביצועים שהתקבלו מגרסותיה הקודמות כגון האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ 10.4 שניות בלבד.