סובארו B4  היא איננה אורחת חדשה בקטגוריית המנהלים/ משפחתית גדולה בשוק הרכבים בישראל, למעשה היא נצר לשושלת משפחתית מפוארת שהחלה כמשפחת הלגאסי של סובארו כבר בשלהי שנת 1989, היא הלכה והתפחה ובשנת 2009 הושקה בארץ ובעולם בגירסתה המוכרת לנו כיום. הסובארו B4  בצורתה ועיצובה העדכנית מדגישה יותר מכל את השינוי התפיסתי והקונספטואלי בו ניתן לחזות בקרב כלל רכבי סובארו. שינוי זה נבע בין היתר ממטרתה העיקרית של סובארו לחדור "למתחם הסגור" של השוק האמריקאי, תוך מתן הצהרה אמיתי כי סובארו B4  אינה נופלת ברמתה מרכבים דומים באותה קטגוריה דוגמת הטויוטה קמארי.
הגדלת מימדים ושיפור ביצועים
כאמור, כבר בשנת 2009 ניתן היה להבחין בשינויים ניכרים בעיצובה של הסובארו B4  כשהעיקרי והבולט ביותר לעין הוא ללא ספק הגדלת המימדים בצורה ניכרת הן חיצונית, נעשתה מתיחת פנים, שהעניקה לרכב מראה משפחתי על גבול הספורטיבי, והן פנימי, כך שנעשה גידול של ממש במימדים של תא הנוסעים שהפך להיות מרווח, נוח ונעים לחמישה נוסעים בו זמנית, ללא תחושת צפיפות ואי נעימות בה ניתן היה לחוש בגרסתה הקודמת.
המנוע היה ונשאר חזק
על אף השינויים הרבים שהוכנסו בפן הויזואלי, בנוחות ובחווית הנסיעה של הסובארו B4 , דווקא בכל הנוגע למנועים נמנעה סובארו מלבצע שינויים מרחיקי לכת. ייתכן כי החוסר בשינוי ובפיתוח המנוע  נובע מביטחון מופרז באיכותם של המנועים ואכן יש הטוענים כי מדובר ברכב בעל מנוע חזק ואמין בהרבה מהרכבים המתחרים באותה קטגוריה. הדגם החדש של הסובארו B4 , נותר עם שתי גרסאות מנועים הכוללים את הגירסא הבסיסית בנפח של 2.0 ליטר (150 כ"ס) וגירסא גדולה וחזקה יותר בנפח של 2.5 ליטר (167 כ"ס).
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
עוד שיפורים ועידכונים
על אף שבכל הנוגע למנוע, נישארו בסובארו נאמנים לגרסאות המקוריות כאמור, הסובארו B4  קיבלה תיבת הילוכים חדשנית, רציפה, שללא ספק שיפרה במידה ניכרת את ביצועי המנועים והפכה אותם לזריזים הרבה יותר. עם התנהגות כביש טובה, צריכת דלק סבירה ביחס לרכבים מתחרים באותה קטגוריה והעיצוב החדשני והצעיר של הסובארו B4 ,  בהחלט ניתן לומר כי היא מתחרה ראויה.