במסיבת עיתונאים שערכה מרצדס באולם התצוגה החדש שלה בהרצליה פיתוח, הציגה החברה סיכום שנה של זו החולפת, המסתכמת בגידול של 39% וגידול ממוצע של 69% בארבע השנים האחרונות, ותחזית לשנה הבאה, הכוללת הבאת דגמי כניסה חדשים.

מרצדס S קלאס מייבאך החדשה
מרצדס הצליחה להגדיל את הכנסותיה בשנת 2015 ב 39%, מה שנותן לה ממוצע בכל ארבעת השנים האחרונות של 69% גידול. כמו כן, מרצדס ישראל מתכוונת לפתוח את שנת 2016 עם אותה מגמת עליה. דגמי הכניסה של מרצדס, הכוללים בין היתר את ה
מרצדס A קלאס, B קלאס,
מרצדס CLA וכמובן ה- GLA, הצליחו להביא את הבאתם של לקוחות חדשים רבים שבחרו במותג. בנוסף, במהלך כל שנת 2015 מרצדס הצליחה להחזיק עצמה עם הראש מעל המים ואפילו חיזקה עצמה בפלחים החזקים בסגמנט היוקרה, כאשר דגם ה S קלאס מחזיק ב 63% בשוק היוקרה ושומר על מעמדו כרכב היוקרה המוביל בארץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
עוד בשורה שהביאה שנת 2015, היא הביקוש הגובר לדגמי ה AMG של היצרנית, כאשר במהלך 2015 נמכרו למעלה מ- 60 יחידות. מתוך כך, מרצדס החליטה לטפח את היצע ה- AMG בארץ ולהרחיב את היצע דגמי ה AMG שישווקו בארץ במהלך שנת 2016.

ועוד קצת מייבאך
כחלק ממסיבת העיתונאים הושקה לראשונה המרצדס S קלאס מייבאך החדשה, שמקבלת תג מחיר שמחיל ב 1,759,900 שקלים, שנגזרת העיצוב והאבזור כוללת בין היתר, גג פנוראמי חכם, מערכת שמע יוקרתית במיוחד, ריפודי עור, מתלי אוויר ועוד.
אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, אמר: "בהמשך למדיניות קונצרן דיימלר, אשר הכריז על שנת 2020 כשנת ההובלה בשוק הפרמיום העולמי אנו מרחיבים את היצע הדגמים לקראת השנה החדשה, נערכים להמשך הביקוש לדגמי הקצה ודגמים ייעודיים ולהערכתנו פתיחת אולם התצוגה המרכזי החדש בהרצליה הביא לקוחות חדשים וצעירים למרצדס".
אולי יעניין אותך גם: