ייתכן שהצעד המעניין הזה של פולקסוואגן בא על רקע פרשת 'דיזלגייט' ויכול להיות שלא, בכל זאת עליה להוכיח את עצמה בכל הנוגע למנועי החברה. פולקסוואגן החליטה לצייד את הפולקסוואגן קאדי ואת הפולקסוואגן טרנספורטר במנועי בנזין חסכוניים, למרות ששני הדגמים האלה היו מעין עמוד טווח של מנועי דיזל, במיוחד בחברה.
![פולקסוואגן טרנספורטר [צילו: יצרן] פולקסוואגן טרנספורטר [צילו: יצרן]](bpics/thumb/t_VWTransporter.jpg)
פולקסוואגן טרנספורטר [צילו: יצרן]
על פניו נראה הגיוני המהלך של שימוש במנועי בנזין חסכוניים, אך בכל זאת החדשה המרעישה שבכל העניין הזו היא ההחלטה של פולקסוואגן להשתמש בפעם הראשונה במנוע ה- 2.0 ליטר טורבו- בנזין Tsi, זה ששוכן ב
פולקסוואגן גולף GTI, ולהשתיל אותו בחרטומו של הטרנספורטר המשפחתי (קאראוול), מה שיהפוך את הדגם למבוקש מאוד ומעניין מאוד. המנוע החדש הזה יוצע אך ורק בגרסה הקצרה של הקאראוול (SE) ובשתי הספקים, 150 ו- 204 כוחות סוס, כאשר המנוע החלש יותר ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית והמנוע החזק יותר ישודך לתיבת שבעה הילוכים DSG.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
בהמשך להתפתחויות הבנזין שפולקסווגן מציגה, היא מציידת את המסחרית הקטנטנה שלה, הפולקסוואגן קאדי, בשלושה מנועי בנזין חדשים לבחירה: הראשון, מנוע Tsi בנפח 1.2 המספק 84 כוחות סוס, שישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית. השני, מנוע Tsi בנפח 1.0 ליטר שיספק 102 כוחות סוס המשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית גם כן. השלישי, מנוע 1.4 ליטר Tsi המספק 125 כוחות סוס ויוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או תיבת DSG שבעה הילוכים.
הקאדי מוצע בכמה רמות אבזור כאשר הראשונה היא גרסה מסחרית, השנייה גרסה משפחתית הנקראת 'Life', שזו צפויה לקבל את מנוע ה 1.4 ליטר. השלישית, גרסת Maxi עם בסיס גלגלים ארוך. מכאן, יוצעו ללקוחות המעוניינים בקאדי שלוש רמות גימור: Trendline, Startline ו- Highline. כמובן שכל היצע המנועים החדש, גם של הקאדי וגם של הטרנספורטר, עומדים בתקן היורו 6 .
אולי יעניין אותך גם: