כבר עברנו אי אילו טלטלות על הפסקת ייצור של רכבים כאלו ואחרים עקב אי רווחיות של יצרניות או כל סיבה אחרת. אבל, לאחרונה הגיעו שמועות, שככל הנראה נכונות, על הפסקת ייצורם של שני דגמים חשובים ביותר של היצרנית היפנית- מיצובישי. רכב הפנאי- שטח של היצרנית- מיצובישי פאג'רו, ומשפחתית המובילה של מיצובישי- מיצובישי לנסר, כנראה לא יזכו למחליפים. כלמוביל, יבואנית המותג מיצובישי, מוסרת כי לא הגיע אליה שום מידע אודות התכניות האלו.
מיצובישי מתכננת להתמקד יותר ברכבי פנאי קומפקטיים
מיצובישי מתכננת להתמקד יותר ברכבי פנאי קומפקטיים
חובבי רכבי השטח למיניהם, אנחנו לא צריכים לומר לכם עד כמה משמעותי הוא דגם המיצובישי פאג'רו. מדובר ברכב שטח עם עבירות יוצאת דופן וגיר הנעה כפולה שמאפשר לרכב לעשות כמעט כל דבר. אותו דבר המיצובישי לנסר, אמנם היא לא שוטפת את הכבישים בארץ, אך היא בהחלט אחת האופציות למשפחות שמחפשות מעט ספורטיביות מבלי להשתמש במגדשי טורבו. לצערנו הרב, היצרנית החליטה לפנות "לקהל אספלטי", הכוונה, ייצור דגמים קומפקטיים עם ייעוד כביש בלבד. כתוצאה מהמהלך המתוכנן הזה, על היצרנית לוותר על כמה דגמים נוספים, בניהם המיצובישי גאלאנט. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
לפי הפרסומים שיצאו מתוך ראיון של 'אוטומוטיב ניוז' עם מנכ"ל מיצובישי העולמית, אוסאמו מאסוקו, חוץ מהלנסר, הגאלאנט והפאג'רו, גם המיצובישי i-MiEV תחדול מלעלות על פס הייצור, כאשר מנגד, מצטרף לארסנל היפני רכב פנאי קומפקטי שיוצע במספר גרסאות.
סוף עידן היהלום המשפחתי
סוף עידן היהלום המשפחתי
מתוך הדברים שעולים המראיון עם מנכ"ל החברה, נאמר כי מיצובישי נחשבת לחזקה בכל הקשור להנעה כפולה ורכבי פנאי וכי עליה להתמקד בדגמי הליבה שתחת חסותה. מאסוקו התייחס בתשובותיו בעיקר לשוק האמריקאי, ששם עלו ספקולציות שמא מיצובישי מתכוונת להתנתק משוק הרכב השני בגודלו בעולם. על פי מאסוקו, מטרתה של מיצובישי היא לעשות מעט סדר בדברים ולהתמקד "באזורים בהם אנחנו חזקים בארה"ב" לפי דבריו.
גם קלאסיקות מגיעות לסיומן. בשורה מרה לחובבי רכבי השטח
גם קלאסיקות מגיעות לסיומן. בשורה מרה לחובבי רכבי השטח
עדיין לא ידוע כיצד תוצאות המהלך הזה ישפיעו על השוק בישראל, שהרי בשנות ה- 90 מיצובישי היתה מובילת סגמנט המשפחתיות שעם הזמן איבדה את התואר למחרה מבית, מאזדה ולאחר מכן, בתקופה האחרונה, למתחרה הקוריאנית- יונדאי וככל הנראה הבאה בתור להחזקת התואר היא היצרנית קיה.