פיאט 500 הקטנטנה שנחשקת ונאהבת כמעט בכל מדינה באירופה, כולל בישראל, כבר קיבלה גרסת עקרב צהוב מבית אבארט. ה 500 גדלה והשתפרה והציעה לשוק גם את הפיאט 500L המשפחתית ולאחרונה גם את הפיאט 500X למשפחות שאוהבות שטח. אבל, מה קורה כשהפיאט 500X נעקצת מהעקרב הצהוב של אבארט? כנראה שנדע רק ב 2016. בינתיים- קבלו נתונים.
פיאט 500X מקבלת גרסת עקרב
פיאט 500X מקבלת גרסת עקרב
מעשה בעקרב צהוב
ה 500X אבארט, מבוסס ביסודו על הרנגייד- הג'יפ של קרייזלר. בפיאט לא יסתפקו ב "גרסה משופרת" של ה 500X הסטנדרטי על ידי שינויים קוסמטיים בלבד, או על ידיי הוספת ספוילר, או חישוקים גדולים יותר. סדנת אבארט של המותג האיטלקי העבירו את הפיאט 500X קורס קצר ב"איך להיות מפלצתי" והצמידו לו את אותו ספק הכוח שקיים באלפא רומאו ג'ולייטה וכן באלפא רומאו 4C. מדובר במנוע טורבו- בנזין, עם הספק שיעמוד על 200 כ"ס, וישודך לתיבה ידנית בת שש מהירויות או תיבה אוטומטית עם תשע מהירויות, המזינים את ארבעת הגלגלים בבת- אחת.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
פיאט 500X פותחת חזית
לדברי אלפרדו אלטוויה, ראש מחלקת הפרויקטים בקרייזלר-פיאט העולמית, פיאט 500X אבארט לא תספק רק את בעליה כבעלי רכב ספורטיבי ונחשק, אלא היא באמת מסוגלת לקרוא תיגר על הדגמים הדומים של החברות המתחרות, כמו המיני קאנטרימאן S, או הניסאן ג'וק ניסמו. הדגמים המתחרים האלה מול ה500X, לא מיוצרים בכמויות גדולות, מה שיכול להועיל לפיאט להשיג "בלעדיות" בשוק המשופרות.
 
עקביות במטען הגנטי של אבארט
כבר הזכרנו בכמה וכמה מאמרים עד כמה שוק הקרוסאוברים העולמי במגמת צמיחה, מה שמוביל להשקעה מצד היצרניות בדגמים הספציפיים הנוכחים בקטגוריה. ההנחה היא שעד 2020, היקף המכירות של הקרוסאוברים באירופה יעמוד על 1.3 מיליון יחידות בשנה. אלטווילה, רמ"ח הפרויקטים של קרייזלר- פיאט מודע לכך שהאבארט 500 הבאה חייבת להתעלות על זו הנוכחית: "אנחנו חייבים להיות עקביים במטען הגנטי שאנחנו מכניסים באבארט... ה- 500 הבאה תיקח צעד אחד קדימה".