כמו שכבר בישרנו, אמנם בשורה וחצי, על בואו של הטנדר החדש של
מיצובישי, הגיע הזמן לקבל את הבוס החדש של צי הטנדרים בישראל. מיצובישי טריטון. אין הרבה הבדלים בין הטריטון לבין ה
מיצובישי האנטר היוצא. אבל, אפשר להבחין במספר שילובים של כרום שעוטפים את הגריל הקדמי והבלטה של פנסי הערפל, הופכים את חזיתו של הטריטון לאגרסיבית ומרשימה בבת-אחת.

מיצובישי טריטון
גרסאות מנוע
הטריטון החדש מצוייד במנוע טורבו- דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר, עם 154 כ"ס. לטריטון אפשרות הנעה אחורית או כפולה בשילוב ידני, ותיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או אוטומטית בת 5 מהירויות. מעבר לכך, לגרסת הדאקאר של הטריטון, הספק של 181 כ"ס, כאשר צריכת הדלק של הדגמים השונים נעה בין 15.9 ל 13.9 ק"מ לליטר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
אבזור
כמו שאמרנו, מיצובישי טריטון משווקת בחמש גרסאות אבזור שונות, מהבסיסית ביותר ועד לגרסה המאובזרת ביותר, העונה לשם 'דאקאר'. הדאקאר מאובזרת ברמה מרשימה ביחס למתחרים עם תאורת יום לד, פנסי בי-קסנון, מגנזיום "17, 7 כריות אוויר, הגה מצופה עור, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מצלמת רוורס, ומערכת מולטימדיה הכוללת waze, שקע USB ו WiFi. כלמוביל, יבואנית מיצובישי לארץ, תטמיע המערכות הרכב את האפליקציה "סלופארק" שתתאים עצמה למס' הטלפון של בעלי הרכב.
רמות גימור ומחירים:
טריטון אינוויט- 2.4 דיזל, 154 כ"ס, ידני 2/4: 194,900 ₪.
טריטון אינסטייל- 2.4 דיזל, 154 כ"ס, אוטומט 2/4: 219,900 ₪.
טריטון טינטנס- 2.4 דיזל, 154 כ"ס, ידני 4/4: 219,900 ₪.
טריטון דזרט- 2.4 דיזל, 154 כ"ס, אוטומט 4/4: 231,900 ₪.
טריטון דאקאר- 2.4 דיזל, 181 כ"ס, אוטומט4/4: 244,900 ₪.