ההבדל העיקרי בין ה
אופל אסטרה GTC היוצאת לבין זו הנכנסת הוא התוספת המכובדת של עוד 30 כוחות סוס למנוע ה 1,600 סמ"ק שלה. אמנם עדיין לא מדובר ברכב ספורט שגורם לצמרמורות של הנאה לנוהג בו, אבל היא בהחלט זריזה יותר בהתנהגות הכביש שלה ומסוגלת להגיע למהירויות שיוט נאות בהחלט.

אופל אסטרה GTC. 170 כ"ס
איכות חומרים גרמנית
על אף הנתונים המעט מאכזבים של האופל, במיוחד מול המתחרות הפוטנציאליות כמו ה
פולקסווגן גולף או ה
סיאט לאון, מרכבה של האופל אסטרה GTC פשוט יפה. בתוספת תשלום קטנה, אפשר להנות מגג שמש שמשלים את חווית הנהיגה בה ואפילו מוסיף לה גרם נוסף של יוקרה. תא הנוסעים של האופל הוא מרשים למדיי. היא כוללת הגה מצופה עור, בקרת שיוט, מושבים מעט חובקים בשילוב עור ובד, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
עדיין לא מאה אחוז
לצד כל השלמות הזו ישנם רג'קטים שקצת מפריעים לאופל אסטרה GTC להיות מושלמת בשביל צעירים שמחפשים יותר יופי ופחות ביצועים. על מנת לקבל עם הרכב מסך מולטימדיה, צריך להוסיף עוד סכום מסוים של כסף, שכיום, ראוי שמערכת מולטימדיה כזו תגיע כסטנדרט ברכבים כאלה. חיבור USB לאותה מערכת מאפשר חיבור מדיה בין מערכת המולטימדיה של הרכב לבין הטלפון הסלולארי, אך לפי המלצת הצג של האופל, לא מומץ להטעין את הפלאפון בעזרתו. מלבד זאת, עקב הקורות העבים של האופל בחלקה האחורי, שמצד אחד ממש מרשימות, מצד שני מעט מקשות על נסיעה אחורה.

איכות גרמנית. בפנים ובחוץ
תיהי יפה ו... זהו
האופל אסטרה GTC מצוידת במנוע טורבו- בנזין טורי בעל ארבעה שסתומים, בנפח 1.6 ליטר, שמספקים לה הספק מרבי של 170 כוחות סוס, תיבת תמסורת אוטומטית של שישה הילוכים, שמביאים את האסטרה הזו לתצרוכת דלק העומדת על 18.2 קילומטר לליטר, על פי נתוני היצרן. מחירה עומד על 162,000 ₪ ללא מערכת המולטימדיה או גג השמש. לטעמנו, עם יופי כמו של האסטרה הזו, גרסת הבסיס תסובב מספיק ראשים. גם בלי גג שמש או מערכת מולטימדיה.