רכב חדש הוא עניין שהפך לשנוי במחלוקת, ואולי דווקא מרוב אפשרויות מרובות שעומדות לצידו של הלקוח. הרכב החדש שעולה בסוכנויות הרכבים כסף רב אותו משלמים בבת אחת יכול להמכר גם בחברת ליסינג (אולם כדגם שיש בו פחות חלונות חשמליים או מראות מתכווננות וכיו"ב) במחיר זול באחוזים רבים מזה שבסוכנות, וכן ישנה אפשרות לחלק את התענוג לתשלומים רבים שנפרסים על פני מספר שנים. הרכב הופך אם כך להוצאה חודשית קבועה, אשר בה המשתמש יכול לעמוד בכבוד לאורך זמן.

ליסינג פרטי
ליסינג פרטי

המשבר הכלכלי לא פסח גם על ישראל
אותותיו של המשבר הכלכלי עדיין לא נמוגו מאז תחילתו לפני מספר שנים, אולם השיטה לפריסת התשלומים החודשיים בהחלט תרמה לרמת איכות החיים בארץ, בכך שאפשרה רכישה של רכבים חדשים בתנאי תשלום נוחים. תודות לתקופה שבה אנשים רכשו פחות מוצרים, שיעורי הריביות צנחו ובינתיים המשק במצב של צמיחה – ובו ניתנת האפשרות להשתקם כלכלית ביחד עם רכב חדש.

מהן המגמות השולטות בענף?
מדובר למעשה על שלושה טרנדים במגמות מפתח עיקריות בענף הליסינג: הטרנד שמשלב בין ליסינג מימוני לליסינג תפעולי, כלומר – ליהנות מכל העולמות בליסינג הפרטי, המפתח השני הוא שליטה בהוצאות החודשיות תוך כדי העמדת תנאי תשלום נוחים, והמפתח השלישי הוא מימון רכבים מטעם חברות חוץ בנקאיות.

אילו מסלולי ליסינג פרטי קיימים?
כשהלקוח מצמצם ככל הניתן את הסיכונים להפסד, ולמעשה יודע מה המחיר הסופי שבו ירכוש את הרכב גם לאחר חלוקת המחיר לתשלומים – הוא נמצא במסלול הוצאות קבוע ובטוח, שכולל גם את התשלום בעד ירידת הערך של הרכב במהלך התקופה. הלקוח יכול לקבל אופציית רכישה בתום תקופת הליסינג המימוני גם זה תמורת סכום ידוע מראש כתוספת על קיזוז הסכום ששולם בתשלומים על הרכב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר