
פאסאט שמרה על איכות מעולה ועיצוב איכותי ונכון לאורך השנים. הדור הראשון של הפאסאט 1973-1981 נמכר בכמות חסרת תקדים של כ2.5 מליון יחידות ועוצב ע"י ג'ורג'יו גוג'ארו אשר עיצב גם את הגולף, שני דגמים שזכו להצלחה מסחררת במכירות . הדור השני שבר עוד שיא ונמכר במעל ל5.5 מליון יחידות(!). בדור השלישי והרביעי הייתה ירידה משמעותית מאוד בהיקף המכירות.

פולקסווגן לא מאכזבים בעוצמה והריגוש של דגמי הפאסאט
עיצוב זה שם המשחק
כל העולם מכיר ויודע את האיכויות של
פולקסווגן – אמינות , בטיחות, איכות הרכבה גבוהה, חווית נהיגה ונוחות מירבית בתא הנוסעים. כמו כן, ידועה היצרנית הגרמנית על שמרנות בכל הנוגע לעיצוב הדגמים.
מכירות הרכב
הירידה המשמעותית במכירות של הדגם השלישי והרביעי בפאסאט זהה פחות או יותר לסיפור עם דגם הגולף, בשני המקרים הסיבה זהה – העיצוב קיבל מתיחת פנים בלבד מהדגם הקודם ודי נמאס על ציבור הלקוחות. ברגע שהיצרנית הוציאה דגם חדש לשוק עם עיצוב חדש ומפתיע, חזרו המכירות למספרי שיא.

לכאלה שעל איכות לא מתפשרים
פאסאט בעשור האחרון
הדור השישי של הפאסאט 2005-2010 מביא עימו בשורות חדשות של חדשנות וגם שינוי במרכב, זהו למעשה הדגם הראשון שצוייד בתיבת DSG וקיבל מרכב מעניין של ארבעה דלתות קופה. הדור השביעי של הפאסאט, זה שמשווק בימים אלה, הוא גם כן מתיחת פנים לדור השישי וגם כאן האפקט דומה לאפקט של הדור השלישי והרביעי. אבל אל דאגה משום שפולקסווגן מכינה לנו הפתעות גדולות בהמשך וכולנו ממתינים לפלטפורמת ה MQB החדשה שעליה יתבסס הדור השמיני של הפאסאט האהובה.