בעבר הלא רחוק מכוניות יוקרה ופאר גדולות היו מגיעות עם מנועים גדולים ובעלי הספקים גבוהים וצריכת הדלק הייתה בהתאם. כיום בהתאם למגמה הירוקה והחסכונית שקיימת בעולם הרכב גם מכוניות היוקרה זוכות למנועים חסכוניים ומערכות היברידיות איכותיות.
מרצדס S קלאס החדשה תשווק בקרוב עם מערכת הנעה חסכונית במיוחד וגם מספיק חזקה כדי להביא את הביצועים המעולים של מכוניות מרצדס.

מרצדס S קלאס החדשה
ביצועים טובים מאוד לגרסה ההיברידית
מרצדס S קלאס היברידית נטענת זהו הדגם שנחשף אתמול על ידי מרצדס. הדגם מאפשר טעינה חשמלית למנוע. מערכת ההנעה של הרכב כוללת מנוע מרכזי מסוג בנזין בנפח של 3.0 ליטר טורבו המייצר 333 כוחות סוס וזה פועל בשילוב של מנוע חשמלי המייצר 108 כוחות סוס. הביצועים של גרסה זו מאפשרים תאוצה של 5.5 שניות מ 0-100 קמ"ש.
33 ק"מ לליטר
אך עם כל הכבוד לביצועים של הרכב העניין המרכזי ב-S קלאס ההיברידית היא צריכת הדלק המצוינת שלה. בזכות העובדה שאת המנוע החשמלי ניתן להטעין בצורה חיצונית ישנו חיסכון גדול ומשמעותי למכונית בכל הנוגע למנוע זה. היכולות של המערכת ההיברידית לפי מרצדס יכולות להביא ל 33.3 ק"מ לליטר בנזין. אלה נתונים מפתיעים מאוד ואיכותיים במיוחד לרכב כל כך גדול וכבד.

גרסת הפלאג אין העממית הנמכרת בישראל
מובילה את התחרות בסגמנט
מרצדס S קלאס היא ספינת הדגל של החברה הגרמנית והיא כרגע המכונית המתקדמת ביותר בעולם עם שלל מערכות טכנולוגיות חדישות. היכולות הטכנולוגיות של הרכב יכולות על הנייר בלבד לגרום לכך שהמכונית תיסע בעצמה ללא נהג מאחורי ההגה. ה-S קלאס מתחרה בקטגוריה האיכותית מול
אודי A8,
ב.מ.וו סדרה 7 ועוד מספר מכוניות מועט שמשלבות יוקרה, פאר וביצועים.