יבואנית ניסאן בישראל, חברת קרסו שיחררה הודעה ובה הודיעה שהתגלתה בעיה במשאבת הבלם ועל אלה שרכשו את הרכב להגיע למוסך כדי לבדוק האם יש בעיה ברכב ובמידה וכן יש בעיה להחליף את משאבת הבלם. בסך הכל יש 2,074 רכבים שצפויים להיכנס למוסך ואלה הרכבים שיוצרו בין יוני 2012 ועד מרץ 2015.

בשל בעיות שונות בעלי ניסאן מיקרה נקראים למוסך
בעיה במרחק העצירה של הרכב
הבעיה המרכזית של משאבת הבלם הראשית התקולה היא החשש של היצרנית מפני הגדלת מרחק העצירה של הרכב. חברת
ניסאן היא זו שעלתה על הבעיה בזמן בדיקה שגרתית של הרכב וזו מתרחשת בעיקר בלחיצות קטנות על דוושת הבלם. חברת קרסו הודיעה לכל המוסכים המורשים שלה על התקלה ואלה מתודרכים ויודעים כיצד לבדוק ובמידת הצורך להחליף את משאבת הבלם. לקוחות ניסאן יקבלו התרעה בדואר ואלה אינם ישלמו על הטיפול.

רכבם עם תקלה יקראו למוסך על ידי היבואן
תקלות רבות של יצרניות הרכב
בחודשים האחרונים היו לא מעט יצרניות רכב אשר קראו ללקוחות להגיע למוסכים ולבדוק את מכלולי הרכב. יונדאי קראה לאחרונה לכל אלה שרכשו את הולוסטר לבדיקה אחרי שהתגלתה בעיה במנגנון חלון הגג של הרכב. וגם כמובן זכורה לנו התקלה החמורה של חברת
טויוטה שבהם התגלתה לפני מספר שנים בעיה בדוושת הגז.
חובה עליכם לתקן את הבעיה
תקלות של יצרניות הרכב בעולם הן נפוצות ואלה מחויבות על פי חוק ליידע את כלל הגורמים והלקוחות בעת גילוי הבעיה. אנשים פרטיים שאינם יגיעו למוסך לטפל בבעיה המכאנית עלולים להיתקל בבעיות בעת ביצוע הטסט וכמו כן הם גם מסכנים את עצמם בנסיעה עם מכלולים תקולים. אם במידה ואתם בעלי ניסאן מיקרה ואתם רוצים לבדוק האם אתם צריכים להיכנס למוסך עליכם להתקשר לחברת קרסו ולבדוק זאת.