הליסינג הפרטי קיים לאורך שנים באצטלת ליסינג מימוני או תפעולי, כשלאחרונה חלה נהירה של לקוחות גם לתחום הליסינג התפעולי הפרטי, בעקבות רפורמה שנעשתה בתחום חכירות הרכבים. העיקרון בליסינג הוא תשלום של מקדמה שהיא העוגן לעסקה. את היתרה מחלקים לתשלומים,  אולם לא מדובר כאן על ערך מלא של הרכב. התשלומים נמשכים לפי ההסכם ויכולת ההחזרים החודשית – לרוב לאורך כשנתיים – שלוש, הריביות תהיינה בהתאם, ובהמשך לאחר תום החוזה ניתן יהיה לרכוש את הרכב באם החברה תחליט להעמיד אותו למכירה. שווי הרכב יהיה נמוך ממחיר מחירון היות והוא נמכר כיד שניה מליסינג.

את ההפרש הזה ניתן לחלק לתשלומים ואפילו לקבל הצעה להלוואה חוץ בנקאית
את ההפרש הזה ניתן לחלק לתשלומים ואפילו לקבל הצעה להלוואה חוץ בנקאית

לשלם רק על ההפרש

מי שמעוניין לרכוש את הרכב ששכר מחברת הליסינג וליהנות מרכב שמור כשיודעים מי היה הנהג בו (באחריות השוכר) – יכול להוסיף סכום מסוים למה שכבר שילם לאורך השנים בתשלומים, וזה ממלא את ההפרש בין המחיר הנמוך יותר בכ- 12% ממחיר מחירון רכב פרטי. גם את ההפרש הזה ניתן לחלק לתשלומים ואפילו לקבל הצעה להלוואה חוץ בנקאית (מסגרת חיצונית לאשראי הבנק) אם יש צורך.
מעלותיו של ליסינג פרטי ידועות כבר לעשרות אחוזים מבין כלל רוכשי המכוניות החדשות מדי שנה בשנה בישראל
מעלותיו של ליסינג פרטי ידועות כבר לעשרות אחוזים מבין כלל רוכשי המכוניות החדשות מדי שנה בשנה בישראל

להשקיע ברכב חדש בתנאי רכישה נוחים

אם מעמידים רכב חדש ליד רכב משומש, סביר להניח שמרביתם המוחצת של האנשים יעדיפו רכב חדש, אם זה יהיה באותו המחיר (אלא אם לרכב המשומש ישנן תוספות אבזור שמשכללות אותו). חברות הליסינג מציגות כיום אפשרות נוחה לכיס הישראלי לסיים את החודש בשלום, כשההגה של הרכב בידיים – כשהרכב עדיין באחריות היצרן למשך שנים.

איך עובדת השיטה לליסינג פרטי?
מעלותיו של ליסינג פרטי ידועות כבר לעשרות אחוזים מבין כלל רוכשי המכוניות החדשות מדי שנה בשנה בישראל. הליסינג הפרטי נחלק לשניים – יכול להיות ליסינג מימוני או ליסינג תפעולי, כשהמימוני הוא שכירות הרכב בלבד, ואילו התפעולי הוא שכירתו ביחד עם חבילה של ביטוח רכב, תשלום על הרישיון, הטסט ובכלל על שירות לאורך כל התקופה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר