הונדה החליטה להקפיץ את האקורד שלה מדרגה אחת מעלה, ועם העידכון שהאחרון שלה, הפכה ההונדה אקורד להיות יריבה ישירה של ב.מ.וו סידרה 3 והאאודי A4. זאת אומרת שניתן לצפות לרכב אשר בנוי בצורה מעולה, אמין ובעל איבזור רב והיי טקי. הונדה אקורד מגיעה במרכב סלון או ספייסווגון, ועם מבחר מנועים, כאשר הבולט מביניהם הוא מנוע הדיזל 2.2 ליטר. אולם במבחינת מראה פנימי וחיצוני, ההונדה אקורד מפגרת מעט מאחור בהשוואה ליריבותיה הב.מ.וו והאאודי. עיצוב הפנים שלה הוא ממוצע במקרה הטוב, ומבחינה חיצונית הרכב נראה משעמם. הספייסווגון היא שימושית מאוד, אולם גם כאן יריבותיה נמצאות צד אחד קדימה ומציעות יותר מרווח (שלשם כך היא נועדה). אולם בהשוואה לרכבים הלא מפוארים בנישה, כמו היונדאי סונטה, הקיה אופטימה או הפורד מונדיאו, ההונדה אקורד כן נמצאת לפניהם בכל הקשור לביצועים, איבזור, נוחות וערך, אולם לא בהרבה. בסה"כ ההונדה אקורד היא רכב מעולה בנישה שלו, אולם עדיין לא מגיע לרמה של הגרמניות.