השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ביטוח נהג צעיר

מלא פרטים וקבל הצעות
לביטוח רכב
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ביטוח נהג צעיר

 

הרבה מאוד אנשים מתבלבלים בין המינוחים ביטוח נהג צעיר וביטוח נהג חדש. ובכן, ישנו הבדל מהותי בין שני סוגי הביטוחים הללו, הבדל שכל בעל רכב חייב להכירו. גיל המינימום להוצאת רישיון בישראל עומד על 17 וחצי, אולם חברות הביטוח רואות בנהגים צעירים עד גיל 24 כציבור המועד יותר לתאונות דרכים מאשר נהגים מבוגרים ומנוסים יתר. מחקרים וסטטיסטיקות הוכיחו כי נהגים צעירים מתחת לגיל 24 נוטים לקחת יותר סיכונים על הכביש, ולרוב שיקול הדעת שלהם עלול להוביל למצבים מסוכנים.

מהו מחירה של פוליסת ביטוח לנהג צעיר?
על מנת להתאים את מידת הסיכון שלוקחות חברות הביטוח על מבוטחים צעירים וחסרי ניסיון, העלו חברות הביטוח את מחיר הפרמיה של פוליסת ביטוח לנהגים מתחת לגיל 24 בצורה משמעותית. כך יוצא שקיים הבדל לא מבוטל במחיר של פוליסת ביטוח רגילה, לפוליסת ביטוח לנהג צעיר שטרם מלאו לו 24 שנים. לעיתים ההבדלים הללו עלולים להגיע להפרשים של אלפי שקלים בשנה. ביטוח נהג צעיר הוא ביטוח חובה ולכן מחייב כל נהג מתחת לגיל 24 לרכוש אותו אם ברצונו לנהוג ברכב. גם משפחות בהם יש יותר מנהג אחד חייבות לרכוש ביטוח רכב נהג צעיר במידה וגילו של אחד הנהגים ברכב נמוך מ24 שנים.

כיצד ניתן לצמצם את מחירה של פוליסת הביטוח לנהג צעיר?
על פי רוב אנשים צעירים אינם מבוססים מספיק כלכלית על מנת לרכוש רכב משל עצמם או אפילו על מנת להחזיק רכב ולכן רוב הנטל נופל איך לא על ההורים. תמיד מומלץ לעודד את הילדים לקחת אחריות ולהשתתף בהוצאות ביטוח הרכב, ולשלם את ההפרש בין ביטוח החובה הרגיל לבין התוספת של נהגים צעירים (אחרי הכל גם הם עושים בו שימוש לא?). אולם ישנם דרכים טובות להוזיל את עלותה של פוליסת הביטוח לנהג צעיר. למשל, ניתן לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים של פוליסות ביטוח לנהג צעיר באינטרנט. עבור ילדים המשרתים בצבא ועושים שימוש ברכב רק בסופי שבוע ניתן לרכוש ביטוח חיילים מוזל לסופי שבוע בלבד, ואפילו לעשות ביטוח חלקי.
 
השאירו את הפרטים בטופס וקבלו עוד היום מגוון הצעות מחיר לביטוח רכב לנהגים צעירים וביחרו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר