ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן שירוקו

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 189,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.6
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני עיצוב פנימי
חווית נהיגה תא מטען
שימושיות
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו
פולקסווגן שירוקו- הקופה המיוחד בעל הקריצה הספורטיבית
Volkswagen Scirocco רכב הקופה היפיפיה  בעל הקריצה הספורטיבית מבית היוצר של קונצרן הרכב הגרמני, הושק לראשונה באמצע שנות ה-70 וכבר אז זכתה להצלחה רבה ואחוזי מכירות גבוהים. בסוף שנות ה-80 הופסק ייצורו של השירוקו לחלוטין ואת מקומו החליף דגם הקורדו שנחשב לגרסה משופרת של השירוקו, ייצורו של הקורדו נמשך 8 שנים בלבד ובשנת 2008 נענתה פולקסווגן לבקשת הקהל הרחב והציגה את הדור השלישי המשודרג והמעודכן של דגם השירוקו האהוב. השירוקו בגרסתו החדשה התקבל בקול תשואות רמות ומאז נחשב הוא לרכב הקופה הספורטיבי המוביל של פולקסווגן. דגם השירוקו חולק הפלטפורמה ואת מרבית מכלולי ההנעה עם הדור השישי של דגם הגולף GTI תוך שילוב אלמנטים מדגמים נוספים דוגמת הסרן האחורי עם דגם הפאסאט ונגיעות עיצוביות מדגם ה-A3. על פניו נחשב דגם השירוקו למתחרה ראוי ומוביל בקטגוריית מכוניות הספורט קופה הבסיסיות לרבות דגמים כגון היונדאי וולוסטר טורבו, פיג'ו RCZ ועוד ואילו גרסתה הבכירה והגדולה יותר נותנת מענה גם לקטגוריית המשפחתיות כגון הגרסאות הספורטיביות של פורד פוקוס והרנו מגאן

מבחר יחידות מנועיות מובילות
דגם פולקסווגן שירוקו מוצע לשיווק בישראל עם מספר יחידות מנועיות מתקדמות, הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנפח של 1.4 ליטר TSI המספק 122 כוח סוס ומומנט מירבי של 20.4 קמ"ג, מנוע זה משודך רק לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים המספקים יחדיו כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.7 שניות בלבד ומהירות מירבית של 200 קמ"ש. היחידה המנועית הבאה הינה בעלת מנוע טורבו בנפח זהה לגרסה הבסיסית המספק 160 כוח סוס ומומנט מירבי של 24.5 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או לחילופים לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ושבעה הילוכים המספקים יחדיו כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8 שניות ומהירות מירבית של 218 קמ"ש. גרסת המנוע הבכירה הושקה בשנת 2011 וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח של 2.0 ליטר המספק 210 כוח סוס ומומנט איכותי של 28.0 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול בת 6 הילוכים בלבד אשר מספקים יחד כושר האצה אימתני מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.9 שניות ומהירות מירבית של 238 קמ"ש.

נתוני צריכת דלק איכותיים
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק בגרסת הבסיס עומדת של 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בממוצע, גרסת הבינים צורכת 15.9 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת ואילו הגרסה הבכירה בעלת המנוע החזק ביותר צורת 13.3 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת. בנסיעה אמתית נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידת מה אך עדיין נחשבים לסבירים בהתייחס למנועים בסדר גודל כזה המספקים כוחות סוס גבוהים דבר אשר נובע מעבודתם היעילה והמתוזמנת של תיבות ההילוכים אשר יוצרות תחלופת הילוכים טובה המביאה לחיסכון אפקטיבי בצריכת האנרגיה הזמינה ובכך יוצרת חסכון בצריכת הדלק.

התנהגות ונוחות נסיעה בדגם השירוקו
כאמור, דגם השירוקו מבוסס על הפלטפורמה של דגם הגולף GTI ועל כן הצפייה הינה לרכב נוח מאוד לנסיעה אך נטייתו של השירוקו לצד הספורטיבי מחייב התפשרות מסוימת על חשבון נוחות הנסיעה שכן הנסיעה בדגם השירוקו נחשבת למעט נוקשה ואינה מבודדת את תא הנוסעים באופן מלא ממהמורות וזעזועי הדרך, אך אף על פי כן, אין הדבר פוגע ביכולות הכביש האיכותיות  המספקות איכות נסיעה מוצקה ומהודרת ללא תנודות וזעזועי משנה מיותרים. בנסיעה עירונית, מצליח השירוקו לחסום היטב את רעשי החוץ לרבות רעשי המנוע והרוח ומציג יכולות דיוק ומשמעת גבוה מאוד המספקת לנהג תחושת ביטחון מקסמילית.
 
עיצוב חיצוני צעיר וספורטיבי
עיצובו החיצוני של דגם השירוקו נחשב למיוחד ומעניין מאוד אף על פי השמרנות העיצובית האופיינית לכלל רכבי פולקסווגן, מידותיה גדולות מהרגיל לקטגוריה ועומדות על 4,256 מ"מ אורך, 1,810 מ"מ רוחב ו1,404 מ"מ גובה. קדמת הרכב כוללת גריל קדמי מיוחד ביותר שצורתו אליפסית ובתוכו מתוחים פסי רוחב מהודרים, המשלב היטב עם פגוש הפלסטיק הרחב המעניק לרכב מראה מעט רבוע ומחודד. בחלקו האחורי של הרכב הוצבו יחידות תאורה מרשימות בטכנולוגית לד מתקדמת אשר יוצרות מראה עתידני ומרשים במיוחד, בצידי הרכב חרוצים פסי רוחב מרשימים אשר תורמים במידה ניכרת למראה הספורטיבי המיוחד של דגם השירוקו. 

תא נוסעים בסיסי ופרקטי
עיצובו של תא הנוסעים בדגם השירוקו, בהשוואה לרכבי ספורט רכבים המשווקים כיום, נחשב למעט מיושן, לוח השעונים מעוצב בפשטות מציג שעונים אנלוגים סטנדרטים שהיו נפוצים ברכבים של תחילת שנות ה-2000, מחשב הדרך בעל מסך המגע במרכז הדשבורד הקדמי מעט מפוקסל וכך גם מערכת המולטימדיה ודיפוני הפלסטיק לא עומדים ברף הגבוה של כלל רכבי פולקסוגן. המושב האחורי נחשב למרווח למדי, המושבים נוחים מאוד ומרווח הברכיים טוב מהמקובל בסגמנט, תא המטען כולל נפח סביר של 312 ליטר כולל שלל פתרונות אחסון יעלים המאפשרים אחסון נוח של ציוד גדול לרבות עגלות ילדים וכו.

רשימת אבזור סטנדרטית
בהתייחס לתג המחיר בו משווק דגם השירוקו, רשימת האבזור נחשבת לבסיסית ודלילה למדי, היא כוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת וייחודית, מושבי ספורט נוחים במיוחד, מערכת בקרת שיוט, שקע AUX, מערכת מולטימדיה וכו. בנוסף מציעה החברה חבילת אבזור אופציונלית שעלותה היא למעלה מ-20,000 ₪ אשר כוללת מערכת כניסה והתנעת הרכב ללא מפתח פיזי, חישוקי 18 אינץ' מרשימים למראה, מערך פנסי קסנון מתקדמים, גג שמש חשמלי ועוד. תוספות אלה, על אף הכמות הדלילה שמוצעת על ידי החברה והמחיר הגבוה, נחשבות לאיכותיות ומתקדמות ביותר כמצופה מכלל רכבי הקונצרן והופכות את הנסיעה ברכב לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

רכב בטיחותי לנסיעה
בכל הקשור לבטיחות הרכב, בפולקסווגן לא מקלים ראש,  כל רכבי החברה נחשבים לבטיחותיים ביותר וכך גם דגם השירוקו אשר מאובזר בשלל מערכות בטיחות מתקדמות לרבות מערך בן 6 כריות אויר בעל מתג ייעודי לביטולן, איזופיקס תקני לעיגון מושבים לילדים בצורה אופטימלית, חיישני לחץ אויר מתקדמים, זמזם המתריעה על אי חגירת חגורות בטיחות, מערכות בלימה מתקדמות ועוד שלל תוספות ייעודיות אשר הופכות את הנסיעה לבטיחותית הרבה יותר. בנוסף העמידה החברה את דגם השירוקו במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי של   EuroNCAP שזיכה אותה בציון המקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

יתרונותיו הבולטים של דגם השירוקו?
לא אחת נשמעת הטענה כי העדכון העיצובי ו/או הטכנולוגי שנעשה בדגם השירוקו, אינו מספיק מתקדם כראוי לעידן הנוכחי של רכבי הספורט, אך אף על פי כן, בדומה לשאר הרכבים מבית היוצר של פולקסווגן מדובר ברכב קלאסי בעל איכויות גבוהות, ביצועי כביש מובילים המספקים לנהג רמה גבוה של אנדרנלין המרגש בכל נסיעה וכן אמידות גבוה לאורך שנים ארוכות. דגם השירוקו משווק בתג מחיר אשר מתחיל מ-178,300 ₪ ועד ל-208,100 ₪, תג מחיר גבוה במיוחד בהשוואה למתחרותיה הרבות אשר מציעות מרכב נוח יותר בן 5 דלתות ואבזור רב יותר. קהל היעד הטבעי של דגם השירוקו הינו בדרך כלל קהל היעד הצעיר חובב הריגוש והאנדרנלין אך נרשמה התעניינות רבה בדגם השירוקו גם בקרב משפחות צעירות שאינן נדרשות למקום רב לאחסון.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן שירוקו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
פליקס
המכונית הכי הכי בישראלAהכי טובהAהכי מהירהAהכי חזקהAהכי יפה Aבישראל ...   [המשך..]
אביתר
חיפשתי רכב ספורטיבי משפחתי והשירוקו היה הבחירה הטובה ביותר. הרכב מספק חווית נהיגה ספורטיבית לצד יכולות משפחתיות.Aא ...   [המשך..]
הגדרות נגישות