ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן פאסאט

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 174,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.2
יתרונות חסרונות
נוחות היגוי
איכות בניה חווית נהיגה
מרחב פנימי
פולקסווגן פאסאט
פולקסווגן פאסאט
פולקסווגן פאסאט
פולקסווגן פאסאט
פולקסווגן פאסאט
פולקסווגן פאסאט
Volkswagen Passat - משפחתית פרימיום גדולה ומרשימה
פולקסוואגן פאסאט המכונית המשפחתית הגדולה והמכובדת ביותר מבית היותר של יצרנית הרכב הגרמנית, ממוקמת מבחינת מימדיה בין דגם הגולף לדגם הפייטון, נחשבת מזה שנים רבות לרכב הדגל של החברה ומציגה אחוזי מכירות גבוהים בארץ ובעולם ואף זכתה לתואר הנחשק "המכונית האירופאית של השנה" בשנת 2015. דגם הפאסאט מתהדר בשילוב של שלל מערכות שתפקידן לסיוע לנהג בעת נסיעה על הכביש ובכללן מערכת קרוז קונטרול אוטונומית לנסיעה במהירויות גבוהות במיוחד, מערכות חניה אוטומטיות מתקדמות, מערכת מתקדמת לסיוע במצבי חירום, היצע מתקדם של יחידות כוח מובחרות ומכאניקה מתקדמת אשר כוללת את פסגת טכנולוגית הרכב המוכרת כיום. דגם הפאסאט משווק המספר גרסאות לרבות גרסת ה-CC בעלת מרכב הסאדן דמוית הקופה. ביולי 2014 חשפה פולקסווגן את הדור השמיני של דגם הפאסאט אשר נועד כדי להמשיך את הצלחתו המסחררת של הדור השביעי ונחשב לרכב חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמת ה-MQB השימושית של הקונצן המשרת, בין היתר, גם את דגם הגולף ומציג שיפורים נרחבים במדדים רבים ובינהם בחסכוניות, בטיחות וחבילות האבזור עימה הוא משווק. יתרונו הבולט של דגם הפאסאט בא לידי ביטוי גם בתג המחיר האטרקטיבי אשר משתנה בהתאם לנפח המנוע, המרכב ורמת הגימור אשר נע בין 179,900 ₪ לגרסה הבסיסית ועד ל- 214,900 ₪ לגרסה המאובזרת וגדולת המנוע.
 
יחידה מנועית עוצמתית 
דגם ה- פולקסוואגן פאסאט החדש משווק בישראל עם שלוש גרסאות מנועיות הכוללת את גרסת הבסיס בעלת מנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו ACT המספק 150 כוח סוס עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 8.4 שניות בלבד, גרסה נוספת בנפח של 1.8 ליטר טורבו המספק 180 כוח סוס עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.8 שניות בלבד וגרסה מנועית בכירה בנפח של 2.0 ליטר TDI המספקת 150 כוח סוס וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.2 שניות בלבד. שלושת המנועים משודכים לתיבת הילוכים מתקדמת מסוג DSG7 אשר מציגה יכולת מתקדמת להעברת הילוכים מתוזמנת וניצול מלא כל כוח הסוס שמספק המנוע. בנוסף מוצע הפאסאט עם יחידות מנוע דיזל בנפח של 2.0 ליטר TDI  בהספקים משתנים של 150 כוח סוס, 190 כוח סוס ו240 כוח סוס בגרסת הטווין טורבו המספקת מומנט מירבי של 51 קמ"ג החל מ-1,750 סל"ד.
 
איכות נסיעה גבוה
עם ההתנעה בדגם הפאסאט מורגשת רעידה קלה האופיינית לכלל רכבי פולקסווגן אך תחושה זו חולפת מיידית ופעולת המנוע נעשית באופן חלק, נעים ושקט בזכות בידוד הרעשים המצויין שיש לתא הנוסעים כנגד כל הרעשים החיצויים. לחיצה על דוושת הגז מביאה לתאוצה מרהיבה אשר ולהפגנת הכוח של היחידה המנועית במלוא הדרה. תיבת ההילוכים מתפקדת היטב ומצטיינת בהעברות מהירות, מתוזמנות היטב וחלקות במיוחד תוך יצירת גמישות מקסימלית ויכולת שיוט גבוה בעת נסיעה בכבישים מהירים. בנסיעה עירונית המצריכה יכולות תמרון גבוהות מציג דגם הפאסאט דינמיות רבה המאפשרת שליטה מלאה ברכב, על אף גודלו הרב, בין רחובות העיר הצרים ובעומסי תנועה. ההגה קל ונוח לשימוש, באופן שאינו פוגם בתחושת הנוחות והשליטה של הנהג בארבעת גלגלי הרכב. כיול המתלים בדגם הפאסאט נוקשה באופן יחסי מה שהופך את הנסיעה לחלקה באופן החוסך מיושבי הרכב את פגעי ומהמורות הכביש.
 
צריכת דלק איכותית
בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריית המשפחתיות הגדולות נחשב דגם הפאסט לחסכוני במיוחד עם צריכת דלק ממוצעת בהתאם לנתוני היצרן של 19.6 ק"מ לליטר לדגם ה1.4 ליטר ו- 24.4 ק"מ לליטר לדגם ה-1.8 ליטר. בנסיעה אמיתית צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-17 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת אך עדיין מדובר בנתונים חסכוניים האופיינים בדרך כלל לרכבי מיני חסכוניים. נתונים חסכוניים אלה מתקבלים בעיקר הודות למערכת העצור וסע המוצעת עם הרכב שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מוחלטת של הרכב ובכך לחסוך משמעותית את צריכת האנרגיה והדלק.
 
עיצוב חיצוני משודרג ויוקרתי
עיצובו החיצוני והמרהיב של הדור החדש בדגם הפאסאט הינו אבולוציה איכותית ומשופרת של הדגם היוצא, כשהתוצאה המתקבלת היא של רכב גדול מימדים, בעל עיצוב קלאסי מוחצן ודינמי במיוחד עם אלמנטים שונים השאובים מעולם מכוניות הספורט. קדמת הרכב כוללת גריל קדמי מדהים המשתלב עם יחידות התאורה החדישות הקיימות בו ובמרכזו סמל החברה מתנוסס בגאון, על גבי מכסה המנוע חרוצים פסי אורך מרשימים ובצדדיו מתוחים פסי רוחב מרשימים אשר יוצרים תחושה כוללת של מראה מושלם ונקי לעין. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ותורם, גם הוא למראה הפרימיום הכללי ומשולבות בו יחידות תאורה מרשימות  כך שבקלות אפשר לחשוב שמדובר ברכב מנהלים מהשורה הראשונה.
 
עיצוב פנימי משודרג ומרהיב
דגם הפאסאט המחודש רחב בכ-12 מ"מ לעומת הדור היוצר ובכך נוצרת תחושת מרווח רב בתא הנוסעים אשר באה לידי ביטוי בעיקר בספסל האחורי המאפשר ישיבה נוחה עם מקום רב לברכיים גם לנוסעים מבוגרים אך גם בתחושה כללית מרווחת במושבים הקדמיים. בקדמת תא הנוסעים הוכנסו אלמנטים עיצוביים מרהיבים המגיעים מעולם הפרימיום וכוללים בין היתר פתחי איוורור מיוחדים המשולבים בפס הקישוט המרשים אשר מתוח לרוחבו של הדשבורד, זוית הראיה ממושב הנהג גדולה וטובה והדיפונים מרשימים בדלתות הרכב המתכתבים היטב עם עיצובו של גלגל ההגה וידית ההילוכים, תאורת אווירה מיוחדת ויוקרתית המשתנה בהתאם לבחירת הנהג, שעון מחוגים ייחודי במרכזו של הדשבורד ועוד שלל תוספות שהופכות את תא הנוסעים למרהיב ביופיו.  תא המטען גדול במיוחד וכולל 586 ליטר בגרסת הסאדן ו650 ליטר בגרסת הסטיישן הגדולה יותר, עם קיפול המושבים מתקבל חלל גדול לאחסון בעל 1,780 ליטר סך הכל.

אבזור רב ואיכותי המשפר את חווית הנסיעה
דגם הפאסאט מוצע לשיווק בארץ בשתי רמות אבזור מתקדמות, הראשונה רמת האבזור הבסיסית הינה רמת הקומפורטליין אשר כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך של 6.5 אינץ', דיבורית בלוטוס, מערכת הנעה ללא מפתח, שליטה מלאה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה, לישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', מערכת בקרת אקלים מפוצלת ועוד. חבילת הפרימיום העשירה יותר כוללת בנוסף מערכת תאורת לד מתקדמת, חישוקים מוגדלים, חלון גג, ריפודי עור יוקרתיים, איוורור במושבים הקדמיים, מושבים חשמליים עם אופציה לזכרונות ועוד. עלותה של חבילת הפרימיום הינה 35,000 ₪. בוסף מתאפשרת הוספה של חבילת גימור פרימיום חלקית בלבד אשר כוללת מערכת מולטימדיה משודרגת ולוח מכוונים דיגיטאלי שעלותה היא 10,000 ₪ בלבד.
 
בטיחות כערך מוביל בכל רכבי החברה
בדומה לשאר רכבי החברה אשר נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר נהיגה, גם דגם הפאסאט נחשב לבטיחותי למדי, שכן הוא מוצע עם אבזור ייעודי רב אשר כולל מערך בן 6 כריות אויר יעילות, מערכת בקרת יציבות, מערכת מצלמות 360 מעלות היקפי, מערכת התראה על עייפות הנהג, מערכות עזר לבלימה בטיחותית במצבי חירום ועוד. בנוסף עמד דגם הפאסאט במבני הבטיחות המחמירים ביותר בהתאם לתקן האירופאי של Euro NCAP וזכה לציון המקסימאלי של חמש כוכבי בטיחות ועל כן נחשב הוא לבטיחותי ביותר, גם בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריה. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן פאסאט, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אהרון
פולקסווגן פאסאט היא מכונית טובה מאוד וגדולה. מביאה לנוחות גדולה לכל המשפחה. Aלא ברור לי למה לשלם כל כך הרבה כסף על ...   [המשך..]
שלומי
כבר 3 שנים אני עם הפאסאט סטיישן, הרכב משמש אותי בצורה מעולה ונותן לי מענה לכל צורך.Aכיף לצאת עם הרכב לטיולים משפחת ...   [המשך..]
הגדרות נגישות