ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן גולף

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 17.2
יתרונות חסרונות
איכות בניה תא מטען
איכות חומרים
נוחות
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף
פולקסווגן גולף- המשפחתית הקומפקטית המובילה
 Volkswagen Golf, המשפחתית הקומפקטית המובילה מבית היוצר של הקונצרן הגרמני, משווקת החל משנת 1974 וסופרת מאז כבר בשבעה דורות איכותיים ומוצלחים ביותר. דגם הגולף נחשב למכונית הנמכרת ביותר מבין המכוניות המיוצרות על ידי פולקסווגן ולמכונית שלישית הנמכרת ביותר בעולם מאז שנת ייצורה, עם מכירות של למעלה מ-27 מליון יחידות. לאורך השנים דגם הגולף כמעט שלא עבר שינוים משמעותיים מבחינה עיצובית, אך התווספו לו מיטב היחידות המנועיות הקיים כיום בעולם הרכב, המכניקה התקדמה ושופרה וחבילת האבזור התעשרה באופן שהופך כל נסיעה לחוויה בלתי נשכחת. הדור השביעי והאחרון של דגם הגולף הושק לראשונה בשנת 2012 ונחת בכבישי ישראל בשלבי שנת 2013 וכלפי חוץ הציג הוא שינוי מינורי בלבד אך בבחינת הפרמטרים השונים, אין ספק כי מדובר במכונית חדשה לחלוטין. הדור השביעי של דגם הגולף מתבסס על פלטפורמת ה- MQB החדשה והמודולרית המשמשת דגמים רבים מבית היוצר של הקונצרן, היחידה המנועית הוחלפה, שופרה משמעותית תנוחת הישיבה, תא הנוסעים עוצב מחדש ועוד. לקראת סוף שנת 2016 הוצג דגם הגולף לאחר שעבר מתיחת פנים בגרסאות ההאצ'בק 3 ו-5 דלתות, סטיישן, GTI ו GTE החשמלית.
 
שלל יחידות מנועיות עוצמתיות
עם השקת הדור השביעי בשנת 2012 הופסק השימוש במנוע ה-1.6 ליטר אטמוספרי אשר סיפק 102 כוח סוס, הציגה פולקסווגן היצע מנועים עשיר, יעיל וחסכוני למדי, המנוע הישן הוחלף במנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין המספק 105 כוח סוס ו-17.8 קמ"ג עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.2 שניות בלבד. גרסת הביניים מציגה  נפח של 1.4 ליטר מודגש המספק 125 כוח סוס, מומנט מירבי של 20.5 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9 שניות בלבד  וגרסת הבנזין הבכירה בנפח של 1.4 ליטר בהספק של 150 כוח סוס ומומנט מתקדם של 150 קמ"ג עם כושר תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.2 שניות בלבד. כלל הגרסאות המנועיות משודכות לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ו- 7 יחסי העברה. בנוסף מוצע דגם הגולף בגרסת GTI  החזקה אשר כוללת מנוע מוגדש בנפח 2.0 ליטר המספק 220 כוח סוס עם אופציה לשדרוג לכ- 230 כוח סוס המוצעים כחלק מחבילת הביצועים האופציונאלית. גרסת הGTI  הבכירה ביותר כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר מוגדש המספק כ-300 כוח סוס עם הנעה כפולה וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.2 שניות בלבד.
 
נתוני צריכת דלק סבירים למדי
הטכנולוגיה המתקדמת של מנועי הטורבו בנזין קטני הנפח המוצעים בדור השביעי של דגם פולקסווגן גולף , תוך עבודה משותפת עם מערכת "העצור וסע" המתקדמת שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך לחסוך משמעותית בצריכת האנרגית של המנוע, מספקים נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים למדי, אשר בהתאם לנתוני היצרן עומדים על כ-20 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. בנסיעה בפועל צריכת הדלק מעט גבוה יותר ועומדת של כ-15 ק"מ לליטר בממוצע, אך עדיין מדובר בנתונים חסכוניים למדי המתיישרים בצורה אופטימלית עם המתחרות הרבות לקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות אשר מצטיינות כיום בנתוני צריכת דלק משופרים.
 
ביצועי כביש ואיכות הנסיעה
כבר בגרסתה הראשונה נחשב דגם הגולף לרכב נוח המספק יכולות דינמיות גבוהות מהמקובל בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות, וכך גם הדור השביעי אשר מציג שילוב מושלם של מתלים המכויילים על הצד הנוקשה העושים את מלאכתם נאמנה וחוסכים מיושבי הרכב את מהמורות הכביש והזעזועים המיותרים ועם יכולות דינמיות גבוהות המאפשרות לנהג לבצע תמרון קל בכבישים העירוניים הצפופים ובידוד רעשים גבוה במיוחד. לחיצה על דוושת הגז בדגם הגולף מספק פעולה חלקה של חלוקת כוח מירבי כבר בסל"ד נמוך לארבעת הגלגלים המאפשרת ביצוע איכותי של עקיפות הדורשות כוח מתפרץ.  תיבת ההילוכים המתקדמת תורמת גם היא לפעולת המנוע המהירה והחלקה ללא רעידות או רעשים מכאניים כלל.
 
עיצוב חיצוני קלאסי 
בכל הנוגע לעיצובו החיצוני של דגם הגולף בדור השביעי, השינוי שנעשה הינו שינוי מינורי בלבד הכולל נגיעות קטנות שנועדו לשמור עליו בקו האופנה העדכני על ידי הכנסה של טכנולוגיה מתקדמת לרבות פנסי לד מעודכנים בקדמת הרכב שהחליפו את תאורת הקסנון בדור הקודם ומשתלבים היטב עם הפגוש הקדמי הרחב המעניק לרכב מראה צעיר עם קריצה ספורטיבית נחמדה המשתלבת היטב במראה הקלאסי ואף מעט שמרני של דגם הגולף. בחלקו האחורי של הרכב עודכנו יחידות התאורה בעלת אפשרות לשדרוג ליחידות הכוללת אנימציה והוכנסו חישוקי גלגלים חדישים המדגישים את הניסיון לנועזות שנעשה בדור זה. מידותיו החיצוניות של דגם הגולף עומדות על אורך של 4.35 מטר ובסיס גלגלים איכותי של 264 ס"מ ונחשבות לממוצעות בקטגוריה ומאפשרות ישיבה נוחה ושימושיות ברמה גבוה לאחסון של ציוד רב כגון עגלות ילדים או כל ציוד גדול אחר לו נזקק הנהג.
 
חבילות אבזור עשירות
דגם הגולף משווק בשתי רמות אבזור- רמת Trendline הבסיסית ורמת ה- Comfortline המתקדמת יותר. הרמה הבסיסית כוללת אבזור רב לרבות מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת פתחי איוורור במושב האחורי, דיבורית בלוטוס, מסך מולטימדיה גדול, מראות צד מתקפלות, יציאות אוודיו ל-USB ו-AUX. רמת הגימור המתקדמת יותר כוללת את רשימת האבזור שברמה הבסיסית בתוספת לגג שמש פנורמי, גימורי כרום יוקרתיים, מושבים אורטופדיים משודרגים ועוד שלל תוספות שהופכות כל נסיעה לחוויה של ממש. חבילות האבזור המוצעות כאופציה נחשבות לאטרקטיביות למדי גם מבחינת מחיר שכן בבחינה של כל אחד ממרכיבי החבילה העלויות הינן גבוהות הרבה יותר.
 
בטיחות מובילה לשמירה על נוסעי הרכב
דגם הגולף נחשבה מאז ומתמיד לרכב בטיחותי למדי, הוא מציע רשימת אבזור ייעודי רב שתפקידו להעלות את רמת הבטיחות וכולל מערך בן 7 כריות אויר ומתג ייעודי לביטולם, שלל מערכות עזר לבלימה, מערכת התראה על עייפות הנהג ועוד שלל תוספות מתקדמות. בנוסף, בדומה לשאר רכבי החברה, גם דגם הגולף עמדה בהצלחה יתרה מבחני הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של EuroNcap שזיכה אותה בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 94% במבחן ההגנה על מבוגרים, 89% במבחן ההגנה על ילדים, 65% במבחן ההגנה על הולכי רגל וכ-71% במבחן קיומן של מערכות ההגנה האקטיביות. מדובר בשורה של ציונים גבוהים ואטרקטיבים שתפקידם להעלות ולשפר את תחושת הבטיחון בעת נסיעה.
 
תג מחיר משופר
מלבד העיצוב והיחידה המנועית, במסגרת העדכון האחרון עודכן גם תג המחיר של דגם הגולף וכיום, בניגוד לעבר, הגולף משווקת עם תג מחיר סביר שנע בין 131,700 לדגם הבסיסי ברמת האבזור הנמוכה ועד ל148,600 ₪ לדגם ה1.4 ליטר טורבו בנזין ברמת האבזור המתקדמת. דגמי ה-GTI מתומחרים בתג מחיר גבוה יותר שנע סביב ה-209,000 ₪.. מדובר בתג מחיר סביר למדי בהתייחס לרמת האבזור הגבוה ולמחיריהם של הרכבים המתחרים לקטגוריה לרבות דגמי האופל אסטרה, מיצובישי לאנסר ספורטבק, רנו מגאן פלואנס, שברולט קרוז האצ'בק ועוד. אהבת הנהגים לדגם הגולף נמשכת מזה שנים רבות ומאפשרת לרכבים לשמור על ערכם לאורך זמן רב ובכך רכישת הגולף נחשבת לאטרקטיבית ונכונה ביותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן גולף, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עדי לבנת
אני נוהג כבר למעלה משנתיים בגולף דור 7 מנוע 1.4 . רכבים קודמים שהיו לי כמו מאזדה, ניסן קשקאי, ב.מ.וו , היוA לא רעים, ...   [המשך..]
שלומי
מאז ומתמיד היה לי גולף. אני ועד זוכר את ה GTI 2000 שהיה לי , אין רכבים כאלה! החלפתי אותו לפני כשנתיים ואני מתגעגע. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות