השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סיטרואן ספייסטורר
citroen

מידע

סיטרואן ספייסטורר

אי שם בשנת 2018 החליטו בסיטרואן לרענן את הדגם הותיק והאהוב שלהם- דגם הC4 פיקסו/ גראנד פיקסו ולהעניק לו שם חדש, קשוח ומסוקס ומעתה נקרה הוא- סיטרואן ספייסטורר. העידכון השמי ניתן ללא כל קשר למתיחת פנים או שדרוג כלשהו שנעשה לדגם כבר בשלהי שנת 2017 וכלל את כניסתם של שתי גרסאות חדשות  אשר כוללת את גרסת מנוע ה- 1.2 ליטר טורבו בנזין בהספק מיירבי של 130 כוח סוס המשודכים תיבת הילוכים אוטוטמטית- פלנטרית בעלת 6 מהירויות וכן גרסה שנייה, גדולה ועוצמתית יותר הכוללת מנוע 2.0 ליטר דיזל המספקת 160 כוחות סוס עוצמתיים המשודך לתיבת הילוכים אדירה בעלת 8 מהירויות שונות. דגם הסיטרואן ספייסטורר משתייך לקטגוריית רכבי המיניוואן הגדולים, הוא מוצע לשיווק בשני גרסאות מרכב ובינהם גרסה קצרה הכוללת 5 מקומות ישיבה וגרסה ארוכה הכוללת 7 מקומות ישיבה. דגם הספייסטורר הוא התשובה ההולמת והנכונה ביותר למשפחות גדולות המחפשות אחר רכב גדול, יציב, אמין ונוח לנסיעה של בני משפחה יחדיו תוך נשיאה של ציוד רב אשר לא אחת נדרש למשפחות בסדר גודל גדול ואינו מתאפשר ככל שמדובר ברכב משפחתי רגיל.

עיצוב חיצוני עגלגל עם קריצה ספורטיבית
הדעה הרווחת בקרב רבים היא שהפשרה על הנוחות הרבה שמציעים דגמי המיניוואן הוא בעיצוב המגושם וגמלוני, אך ניכר שדגם הסיטרואן ספייסטורר הוא ההוכחה הניצחת שגם מיניוואן, גדול ומרווח ככל שיהיה, יכול להראות טוב במיוחד. על אף שדגם הספייסטורר נחשב לגדול הוא אינו מסורבל, חזותו נראת קטנה ממידותיו האמיתיות והחלון הקדמי האדיר שלו תורם גם הוא לתחושת האווריריות והמרווחת המוצעת על ידו. פינותיו המעוגלות של דגם הספייסטורר מהוות אנטי- טזה לעיצובים השגורים בקרב הדגמים השונים שיצאו לשיווק לאחרונה המתאפיינים לרוב בפינות מחודדות ומראה קשוח, הספייסטורר משדר רוגע ושלווה המתאימים במיוחד למכוניות המשפחתיות. קדמת הרכב, בדומה לכלל דגמי סיטרואן מעוטר בסמל הבולט של סיטרואן, דבר אשר תורם משמעותית למראה הכללי וההרמוני.

תא נוסעים מרווח ואוורירי במקביל לתא מטען גדול ופרקטי
דגם הספייסטרר עומד בדרישות המרווח והגודל הרב בכל הקשור לסביבת הנהג ותא הנוסעים אשר אופיינים לכלל דגמי המיניוואן, הודות לשטח החלונות הגדול וכן לשמשה קדמית המתארכת ניכרת תחושת מרווח אדירה וחוסר גבולות ותיחומים. גם בכל הנוגע לקו העיצובי ממשיך דגם הספייסטורר בקו המרשים והחינני המותאם כמו כפפה ליד לקהל היעד המשפחתי ובכלל זה סוככי שמש מרשימים הנעים על גבי מסילה, שדרוגי ישיבה רבים, מגוון גדול במיוחד של תאי אחסון בגדלים שונים, מספר רב של שקעי טעינה הפזורים בכל חלל תא הנוסעים ועוד והכל עשוי מחומרים איכותיים ונעימים למגע המגדיל במידה ניכרת את חווית הנסיעה למשפחה כולה.

מנוע חזק איכותי ועוצמתי
דגם הספייסטורר משווק בישראל עם מספר גרסאות מנועיות איכותיות המוכרות לקהל הישראלי עוד מימיו של הדגם כדגם C4 הישן והטוב,  עם השקת הדגם המשודרג הצטרפה גרסה מנועית חדשה נוספת אשר הוסיפה ללא ספק נופך ייחודי ואיכותי לדגם, מדובר בגרסת מנוע שלושה צילנדרים מודגשי טורבו בנפח של 1.2 ליטר עם הספק מרבי של 130 כוח סוס המתקבלים ב5,500 סל"ד עם מומנט של 23.5 קמ"ג ב- 1750 סל"ד ומשודכים בתאום מושלם לתיבת 6 הילוכים אוטומטיית. מנוע זה כאמור, מצטרף להיצע המנועים הקיים אשר כולל מנוע בנפח 1.6 ליטר טורבו בנזין המספר 165 כוח סוס ומנוע וטורבו דיזל המספק 120 כוח סוס. החל מחודש פברואר 2019 הודיעה סיטרואן על עדכון של תיבת ההילוכים לתיבה חדישה יותר בעלת 8 מהירויות אוטומטית המחליפה את תיבת 6 ההילוכים במנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין.

נוחות נסיעה חלקה ללא פשרות
כבר מרגע ההתנעה מתקבלת תחושת שלווה יוצאת דופן, הוא גדול ויציב באופן המשדר נוכחות ועוצמה רבה על גבי הכביש, הוא מדלג בקלילת מלאה על כל פגעי הכביש ונזקי הדרך, בכבישים מהירים ניכרת תחושת עוצמה רבה המגיעה מהמנוע אל הגלגלים כך הנסיעה איתנה ובטוחה למדי. גם בכבישים העירונים עושה הספייסטורר עבודה מצויינת, הוא קל לתמרון ועל אף גודלו העצום הוא מאפשר לנהג לנווט ביתר קלות בין רחובות העיר הצרים. כל המערך בידוד הרעשים מצויין, החוץ לא נשמע בפנים הרכב וההפך, דבר אשר יוצר תחושת חציצה מלאה והרגשה של מעטפת כוללת.

רכב מצויין עם יכולות מרשימות למדי
לסיכומו של דבר, אין כל ספק שדגם הספייסטורר נחשב לאופציה חזקה, טובה ונכונה ביותר ביחס לקטגוריית רכבי המיניוואנים השונה, הוא נותן מענה מלא למשפחות גדולות המחפשות אחר רכב בעל מרווח נדיב בשילוב עם יכולות כביש מרשימות, ביצועי כביש נאים ותחושת נסיעה נעימה.

 

 

 

מחיר משוער
החל מ-168,990 ש"ח
שנות אחריות
מבחני ריסוק
צריכת דלק
0
יתרונות
חסרונות
תחושת גודל אדירה
גדול ביותר לנסיעות עירוניות
מרווח רב בתא הנוסעים
צריכת דלק
ביצועי כביש מרשימים

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סיטרואן ספייסטורר
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר