השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ב.מ.וו סדרה 5
BMW

מידע

ב.מ.וו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 5 היא אחת ממכונית המנהלים הפופולארית ביותר שכסף יכול לקנות, כשהוא מתחרה עם שמות כמו מרצדס, אאדוי ויגואר. סדרה 5 תמיד הציעה נהיגה ספורטיבית, אולם בניסיון להתחבב על קהל יעד רחב יותר, החליטו מהנדסי ב.מ.וו להוסיף למודל הקיים, תשובת לב יתרה בכל הקשור לנוחות. בנוסף, טווח מרכבי המודל גדל משמעותית: אם פעם היה ניתן למצוא אותו רק בהרכבים של סלון או איסטטיט, הרי שעכשיו ניתן למצוא אתסדרה 5 גם בגירסת GT  - אשר מציעה שימושיות רבה יותר יחד עם מרחב פנימי מפנק המובילים שיש כיום בשוק. טכנולוגיית ה-EfficientDynamics של ב.מ.וו אשר מוטמעת בסדרה 5, הופכת את הסדרה 5 לאחד הרכבים הכי פחות מזהים בנישה שלה. אחד המרכבים הכי חשובים של ב.מ.וו הוא הסלון, והוא נחשב גם לטוב ביותר בנישה שלו, לא רק מבין מבחר המרכבים בסדרה 5, אלא גם מבין כלל הרכבים בנישה הזו. לכן, אם יש לכם כסף עודף, סדרה 5 היא כנראה האפשרות הטובה ביותר שלכם.

הכירו את הלביאה החדשה - ב.מ.וו סדרה 5 
ב.מ.וו החליטה על הוצאת מודל חדש, כמובן מודל יוקרתי הלא מדובר ברכב פאר, לא פחות, דגם זה שונה מעט מקודמיו ואנחנו מדברים על סדרה 5. אין ספק שרק ממבט ראשון ניתן להבחין כי מרחב הפנים גדל, במושב מאחור חל שיפור, היא מבוססת על רצפת דגם 7 אך גם בזה חל שיפור בגרסה. ברכב זה יש לא פחות מאשר 8 הילוכים וניתן למצוא אותו בכמה גרסאות של בנזין, ואפ חשבנו שכבר לא ניתן לשפר אז הרי לכם עוד שיפור. זהו רכב שכאשר מסתכלים עליו, אז תוהים עד כמה רכב יכול להיות מושלם והשאלה השנייה היא כיצד לא חשבו על מודל כזה קודם לכן, אז הנה זה הגיע. הדגם שכולל הכל, עיצוב אלגנטי מבחוץ, שלמות מבפנים עם הרבה עוצמה, אביזרים ייחודיים ומרשימים והכל בעטיפה אחת ייחודית הניתנת על ידי היצרן. בחברה הבינו שהיות ולרכב יהיה ביקוש אז כדאי לספק את הביקוש ולהרחיב את האפשרויות מה שאומר שניתן להשיג את הרכב בכמה עיצובים שונים, האחד הינו עיצוב המכונה: לוקצ'רי, השני ספורט ליין והשלישי חבילת M, כך שהאפשרויות עשויות לספק את צרכיהם של הנהגים אשר כל רצונם לנהוג בב.מ.וו. 
 
מה מציע לנו המנוע של הגרסה הפורצת והחדשנית של ב.מ.וו סדרה 5 
שונים מעט. סדרה 5 החדשה מוצעת בישראל בשלוש גרסאות בנזין (2.0-4.4 ל' טורבו, 252-462 כ"ס) וגרסה אחת היברידית (2.0 ל' טורבו, 252 כ"ס) – ולכולן תיבה אוטומטית 8 הילוכים. שיווק ב.מ.וו סדרה 5 בישראל החל בפברואר 2017. למי מכם אשר מחפש רכב מושלם, אז הוא חייב, אבל ממש חייב לרכוש את ה – 540 הרי מדובר ברכב עם מנוע בנזין שישה צילינדרים אשר מחובר למערכה הילוכים אוטומטית ואנחנו מדברים פה על שלמות, על פאר היצירה. המנוע כל כך חזק שאנו יכולים לצפות ולהגיע למהירות של 100 קמ"ש לאחר 6.2 שניות ותודו, זה מדהים. ואם שכחנו לציין הרי שהמהירות המרבית של רכב זה הינו 250 קמ"ש. 
 
ביצוע נהיגה איכותי - תחושה של נהיגה ברכב ספורטיבי
אחד הדגמים בסדרה זו הינו דגם 540I, בדגם זה נפח המנוע הינו 2,998 סמ"ק והמנוע מחוזק באמצעות צילינדרים ויש לו מה שמכונה בשפה המקצועית Efficiant Dynamics אשר מבטיחה שיפור בכל הקשור לביצועי הנהיגה של הרכב והתחושה הינה של נהיגה ברכב ספורטיבי, גדול וחזק. בסדרה 5, בכלל הדגמים יש בורר מצב נהיגה וזה מאפשר  לרכב להיות בשלושה מצבים שונים: קומפורט, ספורט ואקו – פרי כל שינוי במצב הרכב מביא עמו שינוי גם בתיבת ההילוכים, פעולת הבלמים, כך ששוב המקצועיות של הרכב באה לידי ביטוי בכל שלב בנהיגה, בעיר או בדרך בינעירונית, איכות ושוב איכות ללא פשרות. 
 
תצרוכת דלק בהתאם למנוע העוצמתי 
באשר לצריכת הדלק לא היה לנו ספק שפה האיכות ובעיקר העוצמה של הרכב יבוא לידי ביטוי אז נכון שצריכת הדלק עומדת על 8.9 ק"מ לליטר, אך נראה שכל אחד היה מוכן לשלם עבור הדלק רק על מנת לחוות את העוצמה והכוח של מנוע זה ושל רכב ייחודי ומדהים שכזה. 
 
עיצוב מיוחד, שונה ומרהיב כמו שרק ב-ב.מ.וו יודעים לעשות!
יש שאומרים שלא היה ברור להם אם הם מסתכלים על רכב או על חללית, היא כל כך מיוחדת, ייחודית ושונה אך יחד עם זאת היא גם אלגנטית בדיוק כמו שמקפידים בב.מ.וו מאז ומתמיד. ההבדל מדגמים קודמים הינו מעט בחיתוכים ואולי מעט ביחידות התאורה בחזית, אך הדבר אינו פוגע לא בנוחות ולא ביופיו של רכב זה. מדובר ברכב מפואר באורך של 4.93 מטר ורוחב של 1.86 מטר עם גובה של 1.47 מטר, כך שמידותיו מפוארות במידה. חשוב לציין שבדגם זה נעשה שימוש רב באלומיניום מה שהוריד ממשקלו הכללי כ – 100 ק"ג. 
אין ספק שלרכב מראה ספורטיבי גם מקדימה וגם מאחור, הפנסים הקדמיים הם גדולים מאוד ומסביב ניתן לראות מסגרת כרום עבה, מכסה המנוע האחורי והסרח העודף מאחור מצביעים על כך שמדובר ברכב אשר ההנעה שלו הינה אחורית. 
 
ומה לגבי תא הנוסעים והאבזור הפנימי?
כשנכנסים לרכב זה אז מרגישים שנכנסים לבמה, היא כל כך עמוקה, כל כך רחבה וכל כך מפנקת. אז כמובן אבזורים קיימים, זה חלק בלתי נפרד מרכבי היוקרה היום ובכלל, אך איכות החומרים, העיצוב המושלם מבפנים, ללא טעויות, מושלם, כל תפר ותפר. עכשיו מובן מדוע כולם רוצים לחקות מודל זה, הרי ניכר כי חשבו על הכל, יופי ואיכות בלתי מתפשרים. הרכב הזה כל כך מרווח, שיש הרגשה כאילו יושבים על הספה בסלון ולא בא לנו לזוז, ממש לא. היא רחבה יותר מקודמותיה ונוחה באופן בלתי יתואר, שכחנו לציין את הכיסאות חשמליים אשר הישיבה בהם כל כך נוחה, הכל מרופד ועטוף באהבה.  לא חשבנו לרגע שנתאכזב ואכן לא קרה הדבר כאשר בדקנו את תא המטען המכיל 530 ליטר ומספיק לכל מה שחשקה נפשנו לשים שם. 
 
מגוון רב של אבזור איכותי המוצע ברכב 
אין ספק שכמו כל הרכבים מציע גם רכב זה אבזור ברמה מאוד גבוהה ואיכותי. יש בו מערכות שליטה שונות ומגוונות וכן מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.25 אינץ' והמסך ייחודו בכך שהוא מסך מגע. ברכב זה בשונה מרכבים אחרים יש מצלמות היקפיות אשר לא אחת גם מסייעות לנהג לדוגמה ביציאה מחניות. לוח המחוונים הוא אינו אותו לוח שאנו רגילים לראות, הוא איכותי ואף משנה מראה וגם צבע והנהג יכול לשנות את הגוון לפי טעמו ולפי בחירתו. ברכב כמובן יש בקרת אקלים ואל לנו לשכוח את הווילון אשר בהחלט מוסיף למראה היוקרתי והמהודר של הרכב. כמובן ברכב יש חלונות חשמליים, חלון שמש בגג, חיישני גשם, מראות מתקפלות מקדימה ומהצדדים, חיישני תאורה, מחשב דרך, פנסי ערפל קדמיים, חישוקים קלים, פנסי Led קדמיים, מראות נגד סנוור והכניסה לרכב אפשרית ללא מפתח. 
 
ועל בטיחות הרכב כבר דיברנו ? 
אין ספק שבטיחות הינו מרכיב משמעותי ברכישת רכב, אז נכון שלמודל זה לא בוצעו מבדקי ריסוק אך עדיין ניתן לדבר על מערכות בטיחות אשר מותקנות ברכב כגון: בקרת שיוט, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס, זמזם התראה לחגורות, בלמים מסוג ABS+EBD+BAS , חיישני לחץ אוויר וכמובן 6 כריות אוויר, וכל אלו מסייעים לתחושת הבטיחות של הנהג ומגנים בשעת חירום. ובכלל כשמדברים על החברה הרי שלא ייתכן שהיצרן לא יחשוב על בטיחות הנוסעים ולכן זה ברור, איכות ובטיחות זה בטוח. 
 
יוצאים לדרך ומתחדשים ב ב.מ.וו סדרה 5 
אז רכב מושלם, כבר אמרנו. בטיחות ואיכות כבר הדגשנו, כל מה שניתן לומר על רכב או לחלום על רכב, קיים בסדרה זו. אין זו הפתעה, שהרי היצרן מקפיד על רמת גימור ואיכות אשר אינה ניתנת לתחרות. מדובר ברכב אשר מציע לנהג הכל, נהיגה חוויתית, נוחות, אבזור ברמה גבוהה, אכן כל מה שרכב יכול להציע והרבה יותר ממה שמציעים רכבי היוקרה האחרים. אז כל שנותר הוא לחשוב כיצד לרכוש יצירה זו, כי זה שווה, השקט, היציבות, הביטחון. 
מחיר משוער
החל מ 385,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
15.2
יתרונות
חסרונות
מרחב פנימי
ראות אחורית
חווית נהיגה
מראה חיצוני
איבזור

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ב.מ.וו סדרה 5
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר