לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
:או השאר פרטים
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר  

חיפוש רכב חדש

חיפוש רכב לפי יצרן
 
searchengineseperator
חיפוש רכב לפי קטגוריה
מחפש רכב?
השאר פרטים וקבל הצעה. אם אתה מחפש רכב, חדש או ישן, רכב שטח או משפחתית מפנקת תן לנו לעשות את העבודה בשבילך. בכל תחום רכב, פורטל אוטו1 מוביל את ענף הרכב הישראלי. השאר פרטיך וקבל הצעה מיוחדת לכל רכב שתבחר ואפילו תוכל לקבל הצעה על מימון או על ביטוח.
טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית רכב חדש
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

קנית רכב חדש

קניית רכב חדש זו בטוח משימה לא קלה ולכן נשמח לעשות אותה עבורכם קלה פשוטה ונוחה יותר מתמיד. עמוד זה כולל את רשימת יצרני הרכב המוכרים רכבים חדשים כיום בישראל, אתם מוזמנים להתרשם מהיצע הרכבים אותו יש לכל יצרן להציע להשוות בין יצרן ליצרן בין מודל למודל ובין קטגוריה לקטגוריה על מנת לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר לפני קנייה של רכב חדש עבורכם. לרשותכם מעבר לשרותי האתר עומד מוקדם יעוץ לקניית רכבים אשר זמין לשאלות וליעוץ רכב בטלפון 03-3727760 היועצים שלנו ידעו לספר על הרכבים להפנות אתכם לעמודי המידע המתאימים לעמוד על קטגורית הרכב המתאימה והנכונה לכם ולהכווין למבצעי הרכב ולעסקאות המשתלמות ביותר בין אם לרכב חדש או לרכב מיד שניה.


יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אופל אסטרה

אופל אסטרה

נרדמת? פספסת! משפחתית חזקה במחיר ח
119,900
אופל אסטרה
אופל
פיאט 500

פיאט 500

פיאט 500 קולקציית עור יוקרתית קלולקצייה לגברים וקו
89,900
פיאט 500
פיאט
פיאט 500

פיאט 500

פיאט ימי מכירות FIAT HAPPY DAYS של
67-500-125900
פיאט 500
פיאט
סובארו אימפרזה

סובארו אימפרזה

רכב השנה ביפן מגיע לישראל רכב השנה ביפן מגיע ל
סובארו אימפרזה
סובארו
logo
משפחתיות

מכונית משפחתית היא סיווג מכוניות אשר מתאר מכוניות בגודל בינוני. השם מגיע מהתאמתה של המכונית לשאת את כל בני המשפחה בעיר או בנסיעות לחופשה. מרבית מכוניות המשפחה באות בתצורה של האצ'באק או סלון, אם כי ישנם רכבי MPV, ספייס-ווגון וקבריליוט עם מבנה זהה אך עם סגנון גוף שונה. מכונית משפחתית מכסה שני סוגים של מכוניות: מכוניות משפחתיות קטנות אשר גודלם נע בין 4.20מ' ל-4.35מ' ומכוניות משפחתיות גדולות אשר גודלם נע בין 4.50מ' ועד 4.70מ'. הפופולאריות מבין המכוניות המשפחתיות הקטנות הן הפורד פוקוס, אופל אסטרה, פיג'ו 307, רנו מגן והפולקסווגן גולף. הפופולאריות מבין המכוניות המשפחתיות הגדולות הן הפורד מונדיאו, אופל ווקטרה, רנו לגונה והפולקסווגן פאסאט. בצפון אמריקה מכוניות אלו נקראות לרוב מכוניות בינוניות.

 

logo
מנהלים

רכב מנהלים הוא מונח בריטי אשר בא לתאר רכבים אשר גדולים יותר מרכבים משפחתיים. במונח אומץ באופן רישמי על ידי ארגון ה- EuroNCAP, ארגון אירופאי אשר הוקם על מנת לבחון את בטיחותם של רכבים שונים. באופן כללי, מכוניות מנהלים הם בעלות 4 דלתות, אולם חלק מהיצרנים מבקשים לבדל את ההיצע שלהם על ידי יצירה של אותן המכוניות רק במרכב שונה כמו ספייס-ווגון או האצ'באק. חברות אשר ידועות בחיבתם הרבה למרכבים אלו הם סיטרואן, רנו, סאאב ורובר, למרות שלאחרונה ניתן לראות כי גם פורד מתחילה לייצר יותר ויותר רכבים במרכבים אלו. לעיתים נדירות ניתן למצוא רכבי מנהלים בגירסאת קופה (2 דלתות) למרות שהן לרוב משווקות תחת שם שונה על מנת שהקשר לא יהיה כה ברור.

logo
מיני

מכונית מיני אשר מוכרת גם בתור מכונית עירונית, היא מכונית קטנה המיועדת בעיקר לשימוש באזור עירוני. מכוניות מיני נמכרות ברחבי העולם כשלרוב יצרני הרכב הגדולים כיום יש לפחות דגם אחד של מכונית מיני. בארה"ב מכוניות המיני ידועות יותר בשם סאבקומפקטס (SubCompacts) לצד הסופר מיני. על מנת שמכונית תיקרא מיני עליה לעמוד בקריטריונים מסוימים אשר באים בעיקר לידי ביטוי בגולה הפיזי של המכונית ובנפח המנוע שלה. בין מכוניות המיני ניתן למצוא את הסמארט פורטו, פיאט פנדה, קיה פיקאנטו, סיטרואן C1, פיג'ו 107, מיני, טויוטה iQ, פולקסווגן פוקס, יונדאי i10, סוזוקי ספלאססיאט מי ועוד. הפריחה הגדולה של מכוניות המיני החלה בשנות ה-90 עם הגידול בגודלם של מכוניות משפחתיות, דבר שגרם לדרישה הולכת וגדלה מצד הציבור שחי בתוך העיר.

logo
יוקרה

מכונית פאר, או רכב יוקרה, הוא מונח שיווקי לרכב המספק יוקרה – תכונות נעימות או רצויות מעבר למה שהכרחי על חשבון העלות של הרכב. המונח מרמז על רכב עם ציוד רב יותר, ביצועים גבוהים יותר, דיוק בנייה גבוה יותר, נוחות, תחכום, עיצוב, חדשנות טכנולוגית ותכונות אשר מעבירות את תדמית המותג כך שהוא יציג מעמד ויוקרה או כל תכונה אחרת. בשימוש עכשווי, את המונח ניתן ליישם על כל סוג של מרכב רכב וזה כולל סדאן, קופה, האצ'באק, סטיישן, ספורט וכו' מגדול ועד קטן – בכל טווח מחיר. רכבי יוקרה יכולים להיות חברות עצמאיות אשר זכו לשם בזכות עצמם כגון ב.מ.וו ומרצדס-בנץ, או שהם יכולים להיות תת חטיבה של יצרנית רכב להמונים כמו לקסוס אשר שייכת לטויוטה או אאודי אשר שייכת לפולקסווגן, אולם, אאודי מנסה לבדל את עצמה כמה שיותר ממותג האם.

logo
מיניואנים

מיניוואן הוא סוג של וואן אשר נועד לשימוש אישי. מיניוואנים הם לרוב באים בעיצוב של תיבה אחת או 2 תיבות, כאשר תיבה אחת נועדה למקסם את הנפח הפנימי ברכב.כמו כן, רכב המיניוואן הם גבוהים יותר מרכבי הסדאן, האצ'באק או סטיישן והם משווקים ברחבי העולם כרכבים רב תכליתיים (MPV). גובהם של רכבי המיניוואן הוא לרוב בין 1.60מ' ל- 1.80מ' שזה בערך 20 ס"מ גבוה יותר מרכבי הסדאן. המנוע מותקן קרוב מאוד לקצה הקדמי של המיניוואן כשהאלמנטים שלו מקובצים גבוה יותר מאשר אצל שאר הרכבים על מנת לצמצם את הבליטה הקידמית של הרכב. חלקו האחורי של הרכב משתנה בהתאם לרכב עצמו על מנת שייוצר איזון בין אזור המושבים לתא המטען, כך שתא המטען יכול להיות בולט כמו ברכבי סטיישן או צמוד כמו ברכבי האצ'באק.

logo
ספורט

מכונית ספורט היא קטנה, בדרך כלל בעלת 2 מושבים, והיא מתוכננת לנהיגה מהירה ויכולות תמרון גבוהות. מכוניות ספורט יכולות להיות ספרטניות (בעלות הרכב בסיסי בלבד) או מפוארות, אך בכל אופן הן בעלות שליטה טובה, משקל מינימאלי וביצועים גבוהים. מכוניות רבות נחשבות לספוטיביות כאשר בפועל הן לא מכוניות ספורט. שינויי ביצועים של מכוניות ייצור רגילות, כגון שינוי השילדה, ספורט סדאן, מכוניות שרירים (רושם) וכו' לרוב לא נחשבות למכוניות ספורט, אולם בגלל שהם מכילות תכונות משותפות עם מכוניות ספורט אמיתיות, הן משווקות לרוב תחת השם מכוניות ספורט על מנת למשוך יותר תשומת לב. מכוניות ביצועים מכל הסוגים נחשבות למכוניות ספורט. בין מכוניות הספורט השונות ניתן למצוא את הפורשה 911, אאודי R8, מרצדס CL  וכדומה.

logo
שטח

רכב שטח נחשב לכל סוג של רכב המסוגל לנסוע לסירוגין על משטח סלול או עפר. הוא מאופיין בדרך כלל על ידי צמיגים גדולים עם פתחים גדולים ועמוקים, מרווח גחון גדול מהרגיל ומתלים גמישים. לרכבי שטח יש פופולאריות גבוהה שכן יש להם שימושיות רבה. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של רכבי שטח או רכבי קרוס (רכב כבישטח) דבר אשר מעצים עוד יותר את גמישותם של רכבים אלו. כאמור, רכבי שטח בנויים עם מרווח גחון גבוה יותר על מנת שיהיה ניתן להשתמש ברכבים מחוץ לכביש האספלט, אולם דבבר זה יוצר מצב שבו לרכב יש מרכז כובד גדול יותר ובכך מעלה את הסיכון שהרכב יתהפך, שכן על פי חוקי הפיזיקה משקלו של הרכב מושך אותו קדימה (מתנגד לסיבוב) בעוד הגלגלים מכוונים לסיבוב יוצר מצב שבו תחתית הרכב זזה מחוץ לרכב עצמו בזמן סיבוב - מה שמגדיל את הסיכוי של הרכב להתהפך.

logo
טנדרים

טנדר הוא רכב מנועי עם שטח העמסה פתוח הנמצא באחורי הרכב. בישראל מקובל לחלק את סוגי הטנדר על פי גודל תא הנהג כאשר קבינה מתייחסת לטנדרים בעלי שורת מושבים אחת ואילו דאבל קבינה (Double Cabin) מתייחסת לטנדרים אשר להם שתי שורות מושבים. רכב הטנדר, אשר באנגלית ידוע בשם Pickup Truck, פופולארי במיוחד בארץ עקב השטחים הפתוחים הרבים, ריבוי המושבים והכפרים וענף החקלאות המפותח – כל אלו ועוד מצריכים רכבי עבודה אמינים וחזקים אשר להם יכולות שטח טובות, כמו כן, טנדרים מורכבים בצורה חזקה הרבה יותר מרכב ממוצע דבר שגם הופך אותם למאוד עמידים. רכב הטנדר הפך בעשור האחרון להיות לאחד מסוגי הרכבים היותר פופולאריים בכבישי ישראל וללא ספק, ביחס לאוכלוסיה, ישראל נמצאת במקומות הראשונים בפופולאריות של הטנדר.

logo
מסחריות

רכב מסחרי הוא סוג של רכב מנועי העשוי לשמש להובלת טובין או נוסעים. האיחוד האירופאי מגדיר רכב מנועי מסחרי כרכב ממונע אשר לפי הבנייה שלו והציוד שאיתו הגיע הוא מסוגל להעביר, בין אם תמורת תשלום או לא: יותר מ-9 נוסעים כולל הנהג וסחורות ומכלי דלק רגילים. רכבים מסחריים נמצאים בשימוש בעיקר אצל בעלי מקצוע כגון אינסטילאטורים, חשמלאיים, טכנאים ועוד שכן הם זקוקים לרכב שבו יהיה מקום רב לציוד שלהם. אולם, למרות זאת, לאחרונה נעשה גידול במספר המשפחות, בעיקר ברוכות ילדים, אשר רוכשות רכבים מסחריים לצרכים פרטיים שכן המקום הרב שרכבים אלו מציעים, ובעיקר עם יש כלב, קוסם מאוד להם. רכבים מסחריים מגיעים היום בגדלים ובמרכבים רבים וניתן למצוא כאלו עם גג שמש, תא מטען סגור או פתוח, עם מושבים אחורים או בלי ועוד.

    

קניית רכב חדש

יצרני רכב


שאלה שכל אדם המעוניין לקנות רכב שואל את עצמו: האם משתלם לקנות רכב חדש? הדילמה הזאת היא קשה במיוחד בישראל בשל המחירים הגבוהים יחסית של רכבים חדשים כתוצאה ממיסוי גבוה מאוד. הרבה אנשים אומרים כי לא כדאי לקנות רכב חדש בארץ מפני שכל שנה הוא מאבד מערכו עשרות אחוזים. לעומת זאת שוק הרכב מצביע על כך שקיימת העדפה ברורה למכוניות חדשות על פני מכוניות ישנות.

מי אמר שלא כדאי לקנות רכב חדש?
ההנחה כי לא כדאי לקנות רכב חדש משום שהוא אינו שומר על הערך שלו היא גישה מוטעית לכל הסיפור הזה משום שקניית רכב היא לאו דווקא השקעה כלכלית שאמורה לשמור על עצמה או להניב רווח. אף אחד לא מתאר לעצמו שכאשר הוא קונה מקרר או מחשב נייד הוא מבצע השקעה כלכלית. כמו כל שאר המכשירים שאנו רוכשים, גם כלי הרכב שלנו הוא מוצר שעושים בו שימוש והוא אינו אמור לשמור על ערכו. השפע הקיים כיום בשוק הרכבים הופך את הקנייה של רכב חדש למשתלמת מאי פעם.

למה כדאי לקנות רכב חדש
היתרון הגדול בקנייה של רכב חדש היא האמינות. מדובר ברכב שאין לו היסטוריה של שימוש ולא צריך להתחיל לבדוק מי טיפל ברכב, באיזו תדירות או מה עבר על הרכב במשך שנותיו. במכונית חדשה אתה הוא האחראי ואתה יודע בדיוק מה עבר על הרכב ומי טיפל בו. בנוסף לכך, רכב חדש מגיע תמיד עם אחריות של היצרן לשלוש שנים תמימות, מה שמבטיח שאם תדע לטפל ולשמור עליו לפי ההוראות, מובטח לך ראש שקט להרבה מאוד זמן.

בחירה נכונה של רכב חדש
קנייה של רכב חדש הופכת מוצלחת יותר כאשר יש התאמה בין תכונות הרכב והיכולות שלו  לבין הצרכים הבסיסיים של הרוכש. לפני קנייה של רכב חדש תחקרו ותלמדו את הצרכים שלכם אתם קודם כל!! צרכים של בעלי משפחה וילדים הנוסעים הרכב משפחתי שונים מצרכים של זוג בפנסיה הנוסעים ער רכב עירוני קטן ואלו שונים כמובן מצרכים של בעל מקצוע שהרכב הוא כלי עבודה בשיבלו ולכן השלב בראשון בקנייה נבונה הוא בחירת הקטגוריה אליה אנחנו משתייכים ובה אנחנו צריכיך לחפש אחר רכב. שלב שני הוא לבצע התאמה של יכולות ביצועים ומחיר בתוך הקטגוריה עצמה בין מותגי הרכב השונים ובין היצרנים.
לכל יצרן רכב ישנם כמה תתי מותגים או דגמים לכל מותג רכב שהוא משווק כך שאת ההתאמה ברמת המיקרו חשוב לבצע לאחר בחירת הדגם הספציפי.
אם יש קושי בבחירת הקטגוריה ואיפיון שלה בדיוק בשביל זה הקמנו מוקד יועצים אנושי שיכול בשמחה לסיע בנושא זה.

מתי קונים רכב חדש?
כיום ניתן לרכוש רכב חדש במגוון רכב של שיטות תשלום ומימון, שמחליפות את ההנחות המוצעות ללקוחות המשלמים במזומן. הזמן המתאים ביותר לרכוש רכב חדש הוא כעת, כאשר השוק נהנה משפע של מכוניות חדשות בעקבות חברות הליסינג הרבות שרוכשות מכוניות חדשות מדי שנה, וכאשר ההיצע בשוק עולה כך יורדים גם המחירים. 


פורטל Auto1 מציע לך את כל הידע הדרוש לך על מנת לעשות את הבחירה הנכונה, ומלווה אותה בכל תהליך הקנייה של רכב חדש. השאר פרטים והזמן נסיעת מבחן או קבל הצעות מימון לרכב ואפילו השוואת מחירי ליסינג פרטי או עסקי

לחץ כאן - למידע על מבצעי רכב חדש

חברות

יצרני רכב
�����
img

קיה ספורטאז'- מככבת בכבישי ישראל

קיה ספורטאג' החדשה מציגה שני דגמים חדשים לשנת 2016 עם מנועים מנופחים וחזקים יותר, ומערכת פנימית משוד

המשך
img

סיכום חודש אפריל בענף הרכב

חודש אפריל סיפק נתוני מכירות נמוכים למדי בשוק הרכב הישראלי אך עדיין העמיד מספרים יפים לנוכח חג הפסח

המשך
footerseperator footerseperator footerseperator footerseperator

עקבו אחרי Auto1

facebook twitter youtube
פורטל השוואות רכב

כל הזכויות שמורות ל Auto1 - פורטל השוואות מחירי הרכב של ישראל. פורטל Auto1 מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לקנייה, מכירה, טיפול, ואחזקה של כל סוגי כלי רכב בישראל. Auto1 הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרכב וביניהם חברות בתחומי: ליסינג לפרטיים, ליסינג לעסקיים, יד שנייה מליסינג, קניית רכב חדש, מימון לרכב, ביטוח רכב, השכרת רכב בארץ, והשכרת רכב בחו"ל. בעזרת פורטל Auto1 תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום הרכב בישראל


 
הגדרות נגישות