השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

מכוניות משפחתיות

מכונית משפחתית האצבק (5 דלתות)
מכונית משפחתית 5 דלתות מאפשרת למשפחה שלך את האפשרות להינות מתא נוסעים מרווח שמו רכב משפחתי סדאן ולך את ההנאה ממכונית משפחתית קומפקטית. אפשרויות החניה הם גדולות יותר במכונית משפחתית האצ'בק. באמצעות הדלת הנפתחת בתא המטען יש לך אפשרויות גדולות וקלות יותר לנשיאת מטען. עגלת תינוק למשל נכנסת בקלות גדולה יותר מאשר ברכב משפחתי סדאן. מכונית משפחתית האצבק היא יתרון גדול למתגוררים בעיר או לכאלו שעובדים בעיר והנסיעה המשפחתית שלהם בצורה מלאה היא בסופי שבוע או לא כל יום או לכאלו שזוהי המשפחתית השנייה שלהם בבית וזאת מפני שהיא קטנה יותר ונחה יותר להתנהלות ביחס לסדאן. זה נכון שהאצבק המשפחתיות היא לא קטנות בטח לא בשביל עיר צפופה אבל הן בכל זאת נוחות יותר וחתוליות יותר מחברות הסגמנט האחרות. אנחנו אוהבים לחבר את האצבק במיוחד למשפחות צעירות או למשפחות שלא מתנהלות ביחד בכל הנסיעות כי כאן ההתאמה בין צרכי הנהג ליתרונות הרכב מתחברת לשיא. נוסיף להדגיש את נושא ההתאמה דרך המדריכים, הטיפים, היועצים, ומדור הרכבים החדשים בו אנחנו מפרטים על כל יצרן, דגם ורכב וגם שם ישנה חלוקה בין הסגמנטים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר

 

טיפים לבחירת מכונית משפחתית האצ'בק
משפחתית האצ'בק או כמו שרבים קוראים לה – חמש דלתות, היא מוצר מאוד מקובל במקומות אחרים בעולם ובעיקר לאחרונה נכנסו להיות מראה קבוע רק בנוף הישראלי, ההבדל בין משפחתיות האצ'בק לסדאן (משפחתית "רגילה" עם תא מטען נפרד) הוא בתא המטען שבמשפחתיות ההאצ'בק מגיע עד לגג הרכב מה שיוצר דלת של ממש ומוסיף נפח לתא המטען. הבדל נוסף ומאוד בולט הוא המראה של הרכב וזה כבר עניין של טעם אישי.
 
צורך: משפחתית הא'צבק בדומה לסדאן מתאימה למשפחה עם שלושה ילדים, או שעתידה להיות כזו בעתיד הנראה לעין ורוצה להחזיק כבר עכשיו ברכב שיתאים לכך אבל היא רוצה לנהוד ברכב בעל מבנה קטן יותר.
 
מרווח, האצבק פחות מרווח מהסדאן בתא הנוסעים האחורי אבל לפעמים זה יתרון ולא חסרון למשפחה צעירה שרוצה להרגיש קרוב לתינוק ולהיות בשליטה גבוהה יותר זה יתרון.
 
מטען, תא המטען של משפחתיות ההאצ'בק גדול יותר מזה של משפחתית "רגילה" ותופתעו כמה זה יכול להקל על נסיעה משפחתית אנחנו ממליצים תמיד למדוד על ידי סימולציה את גודל תא המטען ולבדוק האם בדגמים שאנחנו חושבים לקנות יש התאמה לצרכים.
 
נוחות, מדובר ברכבים נוחים ויציבים לנהיגה כמו שהזכרנו מקודם אנחנו מבינים שיש יתרון נוחות בעיר להאצבק מול המתחרות וגם חסרון לכן צריך להבין כמה הנהג הראשי נוהג ברכב מידי יום ואיזה מרחק הוא נוהג לרב מכוניות אלו יכולות להיות מנצחות גם בעיר וגם מחוצה לה.

בטיחות, שאלת הבטיחות היא שאלה אינדבידואלית לדגם שתבחרו אבל לרב לא מדובר ברכבים בטיחותיים פחות בגלל מבנה האצבק ולכן נושא זה לא צריך לשמש מכשול. מכיוון שמדובר בכל זאת ברכב משפחתי והמשפחה היא מעל לכל אנחנו תמיד ממליצים לברר כמה כוכבי בטיחות יש לדגם ואיך היבואן זיווד אותו.

פרקטיים– מדובר ברכב סופר פרקטי הוא גם קטן יותר ביחס לאחרים אך מרווח מאוד וקל מהתנהלות והוא אינו נופל במיוחד לא בדגמים המובילים ביכולות ובביצועים ולכן הוא מומלץ הטיפ שלנו לנסיעת המבחן הוא לחבר בנסיעה בוסטר ולראות האם ישנה הרעה בנגישות או בנוחות בנהלך הנסיעה.

המשמעויות, מדובר ברכבים שהם לרב בעלי מראה ספורטיבי נח מאוד יעיל מאוד בעיר ומרגיש מספיק בטוח מחוץ לעיר, בחירה נכונה מאוד למשפחה צעירה או כרכב שני משפחתי שיכול לעשות הכל בקלות וביעלות אנחנו ממליצים לבחור בדגמים הבטיחותיים יותר והמאובזרים יותר כי בדגמים אלו התוספות לא מובנות.

 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר