שם:
רון רהב
מודל
סוזוקי גראנד ויטרה
הנני בעלים של ג.ו. 5 דלתות מודל 2009 והיא ממוגנת, מוגבהת, מתודלקת גפ''מ, עם וו גרירה וצמיגי 50-50 שטח. כל השידרוגים, שגם לאחריהם עדיין סה''כ ההשקעה הוא חצי ממחיר הג'יפים כמו פג'רו או לנד קרוזר, הפכו את הרכב מג'יפון לג'יפ שעומד יפה במשימות תנועה בדרכי השטח אף כי לא בנוי ולא משתלם עם רכב כל כך יקר, לשמש לאקרובטיקה בשטח. הילוך LOW ויתרונות ה-ESP (מעין חצי נעילה אוטומטית במקרה הצורך) לצד המנוע החזק הופכים הרכב לעביר מאוד. זהו רכב אידיאלי למי שיכול להרשות לעצמו רק רכב אחד שישמש ביום יום לנסיעות כביש ובסופי שבוע יענג את בעליו בטיולי שטח כמעט בכל מקום בארצנו. ברמת מחיר של 200 אלף ש''ח אין לא אח ואין לו מתחרה! כל האמור לעיל לא אומר שאין לו חסרונות לעומת הג'יפים שהוזכרו לעיל, אך במחיר שהוא נמכר - צריך לדעת ולא לקוות ל''האמר''. הרכב זללן ביחס לרכב פרטי- הנתון שפורסם כאן באתר על צריכה של 10.3 ק''מ לליטר שגוי מאוד!- הצריכה האמיתית הממוצעת לא תהיה יותר מ-1 ל-8 ולכן התקנתי גפ''מ - הצריכה לא משתנה אך מחיר לליטר הוא חצי! לסיכום - אוהב את הג.ו. שלי!
|
שם:
טמיר
מודל
סוזוקי גראנד ויטרה
יש לי גרנד ויטרה 2004 יד 4, קניתי בכלום כסף - עבר טיפול רציני ועכשיו זה אוטו חיה רצח!Aיותר טוב מהויטרה החדשה! Aיכול לרדת לשטח, עשה את העלייה בחוף תל ברוך בלי בעיה. למי שלא מכיר לא מבין מהחיים שלו.
|
שם:
ליאור א.
מודל
סוזוקי גראנד ויטרה
נכון, לא ניסיתי אותו בשטח כל כך אפילו שיש אפשרות. רכב שסוחט דלק (שלי בגרסת מנוע 2.4) בנסיעות בתוך העיר - קשה להסתובב בו בתל אביב למשל אבל הוא מפנק מאוד מבפנים - מרווח מקדימה, שליטה מההגה, תגובה מתונה ונינוחה - רכב נעים וגבוה. רכב שיכול להתאים לזוג צעיר, מאחורה אין כל כך הרבה מקום לילדים או למטען.
|