ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי A7

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 444,100
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.5
יתרונות חסרונות
איכות חומרים איבזור יקר
עיצוב חיצוני מרחב
חווית נהיגה
אאודי A7
אאודי A7
אאודי A7
אאודי A7
אאודי A7
אודי A7
אאודי A7 הספורטיבית והיוקרתית
מכונית הספורט- סדאן היוקרתית והמרשימה, היא למעשה התשובה הראויה של יצרנית הרכב הגרמנית לרכבי מרצדס CLS ודגמי פורשה הספורטיבים, היא הוצגה לראשונה בשנת 2009 כרכב קונספט ייחודי בתערוכת הרכב החשובה בדיטרויט והושקה באופן רשמי ביולי 2010 בתערוכת הרכבים הבינלאומית השנתית בפריז. יש הטועים לחשוב כי ה- A7 היא למעשה גרסה מוקטנת לדגם ה- A8, אך ה- A7 נחשבת למכונית מרהיבה וייחודית בפני עצמה, בניגוד ל- A8 בעלת העיצוב הקלאסי והשמרני, ה- A7 מציגה מרכב קופה, צעיר וספורטיבי, היא מבוססת על הפלטפורמה האיכותית של דגם ה- A6 ומצוידת בשלדה קלה עשויה מאלומניום חזק. בישראל משווקת ה- A7 החל משנת 2010 במספר גרסאות מנועיות בעלות מאכניקה ומנועים חזקים בנפחים משתנים,  מדובר ברמת המאכניקה התקדמת ביותר שמכיר עולם הרכב ואבזור יוקרתי, שילובם של אלמנטים אלה מספקים את חווית הנסיעה המושלמת. בשנת 2014 הציגה החברה דור חדש ורענן של ה- A7 אשר זכה לשלל חידושים ותוספות בפן העיצובי ובפן המאכני. 
 
היצע מנועים עשיר ומתקדם
ה- A7 משווקת במספר גרסאות מנועיות המבוססות כולם על טכנולוגית FSI בעלת הזרקת דלק ישירה שנועדה לאפשר למנוע לספק ביצועים מרהיבים תוך שריפת דלק פחותה והעדר זיהום אויר. הגרסה המנועית הבסיסית, בעלת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו המספק 252 כוח סוס המשודכת לתיבת 7 הילוכים S-tronic עם טכנולוגית הנעה קידמית ומציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.9 שניות בלבד. הגרסה הבכירה והחזקה יותר, בעלת מנוע בנפח של כ-3.0 ליטר סופרצ'ארג'ר V6  בי-טורבו מספקת 333 כוח סוס ומשודכת לתיבת 7 הילוכים S-tronic כפולת מצמדים בעלת הנעת קוואטרו כפולה כסטנדרט, מציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.3 שניות בלבד. שתי גרסאות המנוע עומדות בתקן הזיהום אירו 6 ומספקות ביצועים טובים מאוד בכל קנה מידה. בעולם משווקת ה- A7 בגרסה ביצועית נוספות שטרם הגיעה למחוזותינו בעלת מנוע 4.0 ליטר V8 כפול מדגשי טורבו המספק 450 כוח סוס וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-4.6 שניות בלבד- נתון מדהים בהתייחס לגודלו של הרכב ומשקלו.
 
צריכת דלק משופרת
אחד העדכונים הבולטים שנערכו בדור החדש והמשופר של ה- A7 נוגע לצריכת הדלק, תיבות ההילוכים המשופרות שהוכנסו, מציגות טכנולוגיה חדישה של העברת הילוכים חלקה ומוקדמת שנועדו למנוע משיכת הילוך באופן הצורך כמות גדולה של דלק. בנוסף הוכנסה מערכת עצור וסע שתפקידה לדומם את המנוע בעת עצירת הרכב והתנעתו מחדש אוטומטית עם תחילת נסיעה, מערכת זו יוצרת גם היא חיסכון ממשי בדלק והופכת את ה- A7 לחסכונית יותר. על פי נתוני החברה, צריכת הדלק הממוצעת המשתנה בהתאם לנפח המנוע נעה בין 10 קילומטר לליטר ל13 קילומטר לליטר, מדובר בנתונים יפים וחסכוניים.
 
עיצוב ספורטיבי ויוקרתי
עיקר השינויים שהוכנסו בדור החדש של ה- A7נוגעים לפן העיצובי, הפנימי והחיצוני של ה- A7. במסגר העיצוב החדש, הוכנסו אלמנטים שונים אשר משווים לה מראה מרהיב ביופיו, כזה שבלתי ניתן להתעלם ממנו ברחוב. העיצוב החיצוני משלב חזית אגרסיבית בעלת גריל עצום מימדים, עם מראה צידי משתפל המשדר ספורטיביות רבה בשילוב עם יוקרה ופאר, הדלת החמישית במרכב הספורטבק מגדילה במידה ניכרת את תא המטען ל535 ליטר מכובדים, אשר תורם רבות לפרקטיות של הרכב. תא הנוסעים מעוצב ויוקרתי, הנהג נהנה מאגרונומיה מרהיבה, איכות חומרים גבוהה במיוחד ושילוב צבעים יפה ונעים לעין, קבינת הנהג גדולה ומרווחת, כוללת קונסולת נהג עשירה בעלת לוח מחוונים ברור ויפה לעין  וצג מגע גדול לשליטה נוחה בשלל פונקציות הרכב. המושב האחורי אשר מתמודד עם גג נמוך בעקבות המרכב הספורטיבי, מאפשר נסיעה נוחה לשני נוסעים מבוגרים. 
 
רמת אבזור גבוה ומתקדמת
ה- A7 מתהדר ברמת אבזור עשירה ביותר אשר כוללת, בין היתר, תאורת LED  אדפטיבית ראשית, מערכת פתיחה ונעילה על ידי מפתח חכם, גג חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מערכת מולטימדיה MMI בעלת מסך מגע צבעוני בגודל של 8 אינץ', כפתור התנעה, ריפודי עור מתכווננים חשמלית, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ' מעוצבים ועוד. החברה מאפשרת רכישה של חבילת אבזור Luxury נוספת שעלותה היא 35,000 ₪ נוספים אשר כוללת ציפויי עור להגה ולידית ההילוכים, דיפוני עץ, ספויילר אחורי ועוד. אבזור עשיר זה מקנה לרכב תחושת יוקרה רבה ומשפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה. בהשוואה לרכבים השונים המשתייכים לאותה הקטגוריה לרבות דגמי המרצדס השונים, נחשב ה- A7 למאובזר ברמה גבוה יותר דבר אשר ממצב אותה כעדיפה מבחינה זו.
 
בטיחות מירבית כיאה לכלל רכבי החברה
בשנים האחרונות שותפה יצרנית הרכב אודי למגמה הולכת וגוברת שמטרתה היא שיפור והעלאה של רמת בטיחותם של הרכב והנוסעים, כחלק ממגמה זו מאבזרת החברה את כל רכביה בשלל אביזרים ייעודיים שנועדו למטרה זו ומעמידה היא אותם בשלל מבחני בטיחות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. ה- A7 בגרסתה החדשה מציגה חבילת אבזור שנועדה לשפר את רמת הבטיחות אשר כוללת, בין היתר, מערכת מתקדמת של כ-6 כריות אויר ואפשרות לביטולם, מערכת בקרת שיוט, בלם יד חשמלי עם פונקציית  “Auto Hold”, מערכת איזופיקס, מערך מצלמות היקפי, מערכת להתראה על סטייה מנתיב ועל ירידה בלחץ האויר בגלגלים ועוד כמו כן עמדה ה- A7 במבחני הבטיחות השונים וזכתה לציונים גבוהים. שלל מערכות ומבחנים אלה מספקים לנהג את תחושת הביטחון החשובה לה הוא נדרש בעת נסיעה על מכונית חזקה ומהירה מאין זו.
 
מבחן דרכים ל- A7
מבחני דרכים שונים שנערכו ל-  אאודיA7 היו תמימי דעים כי נסיעה בה היא חוויה בלתי נשכחת, המנועים החזקים מעבירים את כוחם הרב ישירות אל הגלגלים באופן חלק, שקט ונעים. הנסיעה עצמה שקטה ומורגשת גמישות רבה מאוד, גם בסל"ד נמוך, הן בנסיעה עירונית הדורשת יכולת תמרון בין רחובות העיר הצרים והן בנסיעה בינעירונית ארוכה ועצימה. המתלים הרכים המותקנים ב- A7 מספקים נסיעה רכה ונעימה ללא חיכוך עם פגעי הדרך השונים תוך בידוד מלא של תא הנוסעים מכל רעשי הרקע המיותרים. חווית הנסיעה ב- A7 היא חוויה מיוחדת היוצרת את השילוב האופטימאלי בין ביצועי כביש המצויים אצל מיטב מכוניות הספורט עם מראה יוקרתי ואבזור המדגישים את האיכות והיוקרה.
 
למי מתאימה ה- A7?
ה- A7 היא המכונית המושלמת בעבור קהל הלקוחות העמיד אשר מעניין להתרגש מחדש בכל נסיעה מביצועי כביש מיוחדים ולהתהדר במראה הקלאסי, היא משווקת בארץ בתג מחיר משתנה אשר נע בין 484,900 ₪ לגרסה הבסיסית ביותר ועד ל-619,900 ₪ לגרסה הבכירה ביותר המשווקת כיום בארץ. בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות הב.מ.וו סדרה 6 והמרצדס CLA נחשבת היא לאטרקטיבית ומתאימה למדיי. אין כל ספק כי ה A7 היא המכונית המתאימה ביותר בעבור נהגים שאינם רוצים להתפשר על עיצוב מרהיב וביצועים מהשורה הראשונה, כיאה לכלל רכבי החברה. האיכות הגבוה בשילוב עם העיצוב מפצים לחלוטין על המחיר הגבוה והופכים את ה- A7 למכונית המועדפת בקרב חובבי רכבי הפרימיום השונים בארץ ובעולם כולו.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי A7, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יואל כהן
זה נכון שברמה הזאת הכל כל כך טוב שקשה להבדיל אבל הרכב הזה הוא משהו מיוחד מאוד ...   [המשך..]
נעם צפניק
נהגתי על הרכב הזה בצרפת בחופשה האחרונה שלושה ימים ומדובר ברכב מדהים מדהים מדהים ...   [המשך..]
הגדרות נגישות