השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
הונדה HR-V
Honda

מידע

הונדה HR-V
HR-V- הג'יפון העירוני מבית הונדה
בשלהי שנת 2015 הציגה יצרנית הרכב היפנית הונדה את דגם ה- HR-V המחודש, מדובר בג'יפון עירוני המשתייך לקטגוריית רכבי הפנאי בעל עיצוב צעיר ומרשים ומימדים נוחים למדי אשר מבוסס על הפלטפורמה האיכותית של דגם הג'אז החדש בעלת הרצפה השטוחה ובסיס הגלגלים הרחב. הדור הראשון והמקורי של דגם ה- HRV הושק לראשונה על ידי חברת הונדה כבר בשלהי שנת 1999 ונחשב בזמנו לפורץ דרך באופן שמעט הקדים את זמנו ועל כן לא זכה להצלחה יתרה, הדור החדש והעדכני, מותאם יותר לצרכים של ימנו ונחשב למתמודד משמעותי בסגמנט התחרותי והאהוב. דגם ה- HR-V מתהדר בעיצוב של קרוסובר במרכב קופה עם סממנים ספורטיבים ומרחב פנימי גדול במיוחד ביחס למקובל בסגמנט זה, הוא מציג שילוב אופטימלי של ביצועי כביש מרגשים ושקטים, בטיחות ברמה גבוה, אבזור עשיר כיאה לרכבי החברה ותג מחיר אטרקטיבי למדי.

יחידה מנועית איכותית ותיבת הילוכים מתקדמת
דגם ה- HR-V משווק בישראל עם יחידת כוח  עוצמתית וחזקה אחת בלבד, מדובר במנוע יורו 6 מסדרת המנועים המוכרת של הונדה- EARTH DREAMS המצטיינים ביכולות הזרקת דלק ישירה לצילנדרים, תזמון רב ויחסי הרמה משתנים ישירות אל שסתומי היניקה. מנוע זה, אשר עשוי מחומרים חדשים שנועדו לצמצום ההתנגדות והחיכוך הפנימי, מציג נפח של כ-1.5 ליטר בנזין מספק 130 כוח סוס בכ-6,000 סל"ד ו15.8 קמ"ג ב4,600 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים רציפה אוטומטית חדישה ומתקדמת ביותר. מדובר במנוע חזק ועוצמתי אשר מגיע לשיא כוחו דווקא בסל"ד גבוה, בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת אשר מותאמת לשמירה מקסימלית על סל"ד נמוך לטובת חיסכון משמעותית בדלק ולמתן תחושה של נהיגה בתיבה כפולת מצמדים, מתקבלים ביצועי כביש מהשורה הראשונה המאפשרים נסיעה מותאמת לצרכים המשתנים לרבות האצה לצורך עקיפה או שיוט קליל וחסכוני. 
 
נתוני תצרוכת דלק אטרקטיבים למדי
בעת ייצורו של דגם ה- HR-V הושקעו מאמצים כבירים לצמצום ושיפור של צריכת הדלק, בשם מטרה זו שופרה תיבת ההילוכים שנועדה לשמירה על סל"ד נמוך ככל האפשר באופן אשר מביא לצריכה אפקטיבית בדלק והוכנסו מערכות שונות שמטרתם העיקרית היא להגביל את תצרוכת הדלק בעת נסיעה עצימה. בהתאם לנתוני היצרן צורך דגם ה- HR-V כ-19.2 ק"מ לליטר, אך בפועל, במבחני דרכים שנערכו, נרשמה צריכה ממוצעת בנסיעה משולבת, עירונית ובינעירונית, גבוה יותר אשר עומדת על כ-13.3 ק"מ לליטר לערך. על אף שבפועל צריכת הדלק גבוה מהנתונים שמפרסמת החברה, עדיין מדובר בנתונים יפים ואטרקטיביים בהשוואה לרכבים שונים המשתייכים לאותה קטגוריה.
 
מבחן דרכים לדגם ה- HR-V
דגם ה- HR-V מציג נסיעה נעימה וחלקה במיוחד, תיבת ההילוכים מגיבה במהירות ומשדרת למנוע כוח ונמרצות מקסימלית, לחיצה עדינה על דוושת הגז מביאה להאצה עוצמתית ומהירה וכושר שיוט נוח ונעים מתקבל כבר ב100 קמ"ש סביב ה-2,000 סל"ד בלבד. הונדה HR-V מתמודד עם חסרון מינורי אשר בא לידי ביטוי בכיול המתלים כנוקשה במידת מה, דבר אשר בא לידי ביטוי בנסיעה קופצנית במקצת ובחוסר יכולת לספוג את זעזועי הכביש הקשים באופן המורגש משמעותית בתא הנוסעים, חסרון זה מתבטא בעיקר ככל שמדובר הנסיעה בתוך העיר אשר דורשת גמישות ויכולת תמרון רבה. בכל הנוגע לבידוד רעשי הרוח והצמיגים מציג דגם ה- HR-V יכולות סבירות ביותר ביחס למתחרותיה לקטגוריה וכמו כן נעשתה עבודה טובה בכל הנוגע לבידוד רעשי המנוע בזמן בשיוט. מושב הנהג האגרונומי איכותי ביותר, מספק לגב את התמיכה המלאה והגובה האופטימלי ליצירת ראות טובה לפנים הרכב ולצדדיו. ההגה הקל מאפשר כושר תמרון ודיוק רב בשילוב עם רדיוס סיבוב גדול מאוד באופן יחסי הוא יוצר דיוק מלא וביטחון אופטימלי כנדרש מרכב בסדר גודל זה. גם בכל הנוגע לתגובת הבלם מתקבלת תוצאה טובה ומדוייקת, המאפשרת להנות מאחיזת כביש טובה למדי.
 
עיצוב מרשים ומראה אטרקטיבי
דגם ה- HR-Vאשר חולק כאמור את אותה הפלטפורמה עם ההונדה ג'אז, מציג עיצוב קופה קלאסי, מרווח ונעים לעין. בקדמת הרכב מצוי גריל איכותי ומרשים המעניק מראה "שטח" מרשים, בצידי הרכב הוכנסו קמטים ושיקועים שתורמים למראה המעט ספורטיבי שלו וקו החלונות המעוגל מעניק לו אופי ייחודי וזורם המתמשך גם בבחינת המראה של פנים הרכב. מיכל הדלק הועבר לחלקו המרכזי של המרכב דבר אשר אפשר לשלב את מושבי ה- MAGIC SEATSהמוכרים של הונדה. תא הנוסעים המציג מלאכת מחשבת של ממש מספק מרחב פנימי גדול כך ששלושה מבוגרים יכולים לשבת בספסל האחורי בנוחות רבה. לעומת המושב האחורי המרווח, במושב הקידמי המרחב מאחורי ההגה מצומצם יותר אך אין זה פוגע כלל בנוחות ואף יוצר תחושת בטחון וחמימות. קונסולת הנהג נקיה ממתגים מיותרים, עשויה מחומרי דיפון איכותיים ומתקדמים ביותר ומאיכות הרכבה גבוה למדי ומערכת המולטימדיה כוללת צג מגע גדול ונוח לשימוש באופן המשלים לחלוטין את ההרמוניה שבעיצוב הרכב הכללי.
 
רכב בטיחותי ביותר
דגם HR-V מצויד בשלל מערכות שונות שמטרתם לשפר ככל האפשר את רמת הבטיחות שבנסיעה ברכב, מערכות אלה כוללות, בין היתר, מערך מתקדם של שש כריות אוויר מקיפות ואופציה לביטולם, מערכת ABS מתקדמת, מערך יציבות אלקטרונית אשך תומך בזינוק בעליה, בקרת לחץ אוויר בגלגלים, מערכת מתקדמת לשיפור הבלימה בעת נסיעה מהירה לצמצום ומניעת התנגשות, עוגני איזופיקס ייעודים להתקנת מושבי ילדים ועוד, מערכות מתקדמות אלה זיכו את דגם ה- HR-Vבציון של 3 בדרוג הבטיחות המחמיר של משרד התחבורה בישראל. בנוסף העמידה החברה את דגם ה- HR-V במבחני הריסוק המחמירים של ארגון הבטיחות האירופי NCAP שזיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות המורכבים מ-86% הגנה על מבוגרים, 79% הגנת ילדים, 72% הגנה על הולכי רגל ו-71% מערכות הגנה המותקנות בו.
 
אבזור רב לחוויית שימוש אבסולוטית
דגם ה- HR-V משווק ברמת אבזור גבוה ביותר באופן אשר הופך את חווית הנסיעה לגבוה למדי, אבזור זה אשר מגיע ברובו כסטנדרט כולל, בין היתר, דיבורית בלוטוס מתקדמת, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חנייה עדינים, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים אורטופדים ייחודיים, חישוקי 16 אינץ' קלים, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בהתקנה מקומית, חיבורי USB, חיישני אורות, חימום למושבים ועוד. נכון ליום שיווקו הראשוני של הדגם לא הוצעה חבילת אבזור רחבה יותר כאופציה, אך כיאה לכלל רכבי החברה, חבילה כזו אשר תשלים ותגדיל את חווית הנסיעה, צפויה להיות מושקת בעתיד הקרוב מאוד.
 
תג מחיר ראוי 
דגם ה-HR-V משווק בת מחיר אשר עומד על 138,900 ₪ לערך, מדובר בתג מחיר לא מבוטל בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות הקיה ספורטאז', סוזוקי ויטארה, סוזוקי קרוסאובר, אופל מוקה ועוד אך אף על פי כן לצידו עומדים ייתרונות ברורים ומשמעותיים המשלבים עיצוב מרהיב, גודל גדול מהממוצע בקטגוריה, אבזור עשיר ביותר המשווק כסטנדרט בניגוד למתחרות, ציוד בטיחותי וציונים גבוהים במבחני הבטיחות וחווית נהיגה בלתי נשכחת. בזכות המרחב הרב בתא הנוסעים ותא המטען העשיר, דגם ה-HR-V מתאים במיוחד למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון ואף ליחידים שאינם מעוניינים להתפשר על רמת נוחות גבוה במיוחד.
 
מחיר משוער
138,900 - 159,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
19.2
יתרונות
חסרונות
מראה ייחודי
ביצועי כביש
נוחות
ביצועי שטח
צריכת דלק
מחיר

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על הונדה HR-V
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר