השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
קיה נירו
KIA

מידע

קיה נירו
קיה נירו- הקרוסאובר ההיברידית החדשה
באיחור קל הציגה לאחרונה יצרנית הרכב הקוראנית קיה את הדגם ההיברידי הראשון פרי ייצורה, מדובר ברכב פנאי קומפקטי בעל מרכב קרוסאובר אשר מבוסס על פלטפורמה ייחודית להנעה אלטרנטיבית- היברידית או היברידית ונטענת חשמלית עם שם צעיר וקליט- נירו. מדובר ברכב אסטרטגי ופורץ דרך אשר משתייך לקטגוריית רכבי הקרוסאובר האהובה שהפכה לנחשקת ומבוקשת ביותר בשנים האחרונות. דגם הנירו מצעיד את קיה בדרך הנכונה אל עבר חדשנות טכנולוגית וכמו כן אל פסגת הקידמה הקיימת כיום בעולם הרכב. בנובמבר האחרון (2016) הגיע דגם הנירו גם אל הכביש הישראלי והתקבל בקול תשואות רבות ובצפייה אמיתית לחדשנות, ביצועים וחסכנות כפי שמציגה החברה. דגם הנירו מציג שילוב נהדר של עיצוב צעיר ונעים לעין, ביצועי כביש נהדרים, חסכוניות משמעותית בצריכת דלק ותג מחיר אטרקטיבי ועל כן כבר אם תחילת שיווקו נחשב הוא לאופציה אטרקטיבית ביותר.
 
מנוע משולב חזק וחסכוני
המערכת המאכנית עליה מבוסס דגם הנירו זהה למערכת הקיימת בדגם האיוניק של יונדאי וכוללת מנוע GDI בנזין בנפח של 1.6 ליטר אשר פותח במיוחד להנעה היברידית, הוא המספק כ- 105 כוח סוס ומומנט מיירבי של 15 קמ"ג ב-4,000 סל"ד , מנוע זה כולל מערך ייחודי למחזור גזי פליטה EGR ומציג ריכוז גבוה של נצילות תרמית הנעמדת על 40% בדומה למנוע הקיים בדגם הפריוס. מנוע בנזין זה פועל בשילוב עם מנוע חשמלי המספק 43.5 כוח סוס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. סך ההספק הכולל של כלל המערך המנועי עומד על 141 כוח סוס והמומנט של 27.0 קג"מ. מערכת ההנעה מספקת ביצועי כביש נהדרים עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.5 שניות בלבד ומהירות מרבית של כ- 164 קמ"ש. המנוע החשמלי המתקדם משולב יחד עם תיבת 6 הילוכים DCT בעלת מצמד כפול אשר פותחה במיוחד בעבור מערכת הנעה היברידית הזו, וכולל מארז של שתי סוללות ליתיום-יון בקיבולת מקסימלית של 1.56kWh  אשר משקלה נעמד על 33 ק"ג. סוללות אלה מותקנות תחת המושב האחורי של הרכב והן אחראיות על אספקת אלקטרונים ישירות אל המנוע החשמלי על מנת שזה יהיה מסוגל להניע את הרכב ללא צריכת בנזין כלל לטווחים קצרים.
 
צריכת דלק נמוכה במיוחד
אחד היתרונות הבולטים ביותר המוכרים בכלל הדגמים ההיברידים הוא החסכוניות המשמעותית שבצריכת הדלק, ייתרון זה בא לידי ביטוי גם בדגם הנירו החדש אשר מציג צריכת דלק נמוכה במיוחד אשר בהתאם לנתוני היצרן עומדת על 26.3 ק"מ לליטר עם חישוקי 16 אינץ' או על 22.7 ק"מ לליטר עם חישוקי 18 אינץ'. בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ונעמדת בממוצע על צריכה משולבת של 18 ק"מ לליטר לערך, אך עדיין נחשב דגם הנירו לחסכוני למדי. העובדה כי דגם הנירו הינו חסכוני כל כך הופכת אותו לאופציה אטרקטיבית וכדאית למדי אשר גוברת במקרים רבים על הרכבים המתחרים בקטגוריה.
 
התנהגות כביש טובה ביותר
דגם הנירו מציג חווית נסיעה איכותית, מאוזנת ועוצמתית כאחד, הוא מאפשר נסיעה יציבה ובטוחה בכבישים מפותלים, גם תחת עומס גבוה, ומציג יכולות דינמיות גבוהות וכושר תמרון רב בין רחובות העיר הפקוקים כאחד. שילוב מנועי הבנזין והחשמל עושה מציגה עבודה מרשימה וחלקה באופן בו חלוקת העבודה בינהם אינה מורגשת כלל לנהג עצמו. יכולת האצה של הרכב גובה ביותר, גם בהשוואה למתחרותיה האיכותיות בקטגוריה. רכבים היברידים רבים מתמודדים עם בעיות שונות כגון האטה במהירות בזמן הנסיעה או אי אפשרות להטענת הרכב, בעיות מוכרות אלה נפתרו כלא היו בדגם הנירו החדש אשר מציג כאמור יכולות כביש גבוהות שהופכות אותו לרכב אטרקטיבי ביותר.
 
עיצוב צעיר ומעניין
עיצובו של דגם הנירו נחשב לקלאסי וסולידי למדי אך יחד עם זאת צעיר ותוסס באופן המשדר דינמיות רבה. מידותיו נעמדות על 436 ס"מ אורך, 180 ס"מ רוחב ו153.5 ס"מ גובה ובכך נחשב לקטן במקצת ממרבית הרכבים בקטגוריה. הפגוש הקדמי הנמוך כולל כונסי אויר בחזית הרכב ובצדדיו, בחלקו האחורי של הרכב מצוי ספוילר מרשים שיותר מראה כללי ספורטיבי במידת מה. בנוסף הוכנסו שלל עיטורים אשר תורמים למראה הכללי ובינהם קשתות שחורות מעל בתי הגלגלים ופסי גגון שחורים בגג הרכב. דגם הנירו מוצע לשיווק בלמעלה מ-10 צבעים אופציונלים שונים ומרהיבים שהופכים את המראה כללי למושך הרבה יותר. פנים הרכב מציג מרחב רב הן בקדמת הרכב והן במושב האחורי, תנוחת הנהיגה מוגבהת במידת מה כיאה לרכב פנאי והדשבורד הקידמי נקי באופן יחסי ממתגים ותוספות מיותרות. במרכזו של קונסולת הנהג מצוי צג מגע בגודל של 7 אינץ' (עם אופציה להגדלה למסך בגודל 8 אינץ') אשר תורם רבות למראה המתקדם טכנולוגית. תא המטען של דגם הנירו גדול במיוחד עומד על כ-400 ליטר וכולל מצבר V12  אשר ממוקם מאחור.
 
אבזור עשיר לשיפור חווית הנסיעה
דגם הנירו משווק בשתי רמות אבזור עשירות במיוחד, הרמה הבסיסי רמת ה"קומפורט" כוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת דו אזורית בעלת פתח יציאה גם לכיוון המושב האחורי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע גדול, דיבורית בלוטוס כסטנדרט, מערכת שמע מתקדמת בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה ומספר גדול של רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, שתי כניסות USB, חישוקי 16 אינץ' ייחודיים, ריפוד עור משולבים בבד, כיוון גובה מתקדם למושב הנהג והנוסע ועוד. רמת הגימור המתקדמת יותר אשר הינה רמת ה"דינמיק" כוללת גג שמש, מושבי עור מחוממים או מאווררים, חישוקי 18 אינץ' מוגדלים עוד. חבילת הדינמיק מוצעת בתוספת מחיר אטרקטיבית למדי והופכת את חווית הנסיעה לאיכותית הרבה יותר.
 
בטיחות רבה ואפקטיבית
בכל הנוגע לנושא הבטיחות מציג דגם הנירו מפרט בטיחות עשיר למדי אשר כולל בין היתר מערכת מתקדמת לניטור שטחים מתים, מערכת למניעת סטייה מנתיב, מערכת התראה ובלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך של 7 כריות אויר, בקרת יציבות ומשיכה, סיוע בזינוק ועליה ועוד. מרבית מערכות הבטיחות משווקת כסטנדרת גם ברמת הגימור הבסיסית דבר אשר מהווה יתרון משמעותי ביחס למתחרות. ציוניו של דגם הנירו במבחני הבטיחות השונים טרם פורסמו, אך כיאה לכלל רכבי קיה, צפויים הם להיות גבוהים ואיכותיים במיוחד שכן בקיה שמים דגש רב על עניין זה.

יתרונותיו העיקריים של הנירו
במרוצת השנים האחרונות עלתה הדרישה והפופולריות בקרב הרכבים המשתייכים לקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטים, בעיקר בקרב משפחות הנדרשות לרכבים גדולים ובטיחותיים, אך מרביתם של רכבים אלה מתמודדים עם חסרונות כאלה ואחרים, בעת ייצורו של דגם הנירו החדש השכילו בקיה לבחון חסרונות אלה וליצור את רכב הפנאי המושלם אשר משלב עיצוב מרשים צעיר וססגוני, אבזור רב, נוח ופרקטי לשימוש, תג מחיר אטרקטיבי אשר מתחיל מ132,000 ₪ לערך וביצועי כביש חסרי תקדים. אין כל ספק כי דגם הנירו מותאם לקהלי יעד מגוונים, החל ממשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון ולחסכוניות אפקטיבית בצריכת הדלק דרך יחידים שאינם מעוניינים להתפשר על רכב בעל ביצועים מובילים ועד לאנשי עסקים המחפשים את השילוב של כלל הייתרונות הללו.
 
מחיר משוער
136,900
שנות אחריות
5 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
25
יתרונות
חסרונות
צריכת דלק
ביצועים
מחיר שווה במיוחד
איכות חומרים בתא הנוסעים
בטיחותי
נוחות

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על קיה נירו
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר