ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי i20 קרוס

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ109,900
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.4
יתרונות חסרונות
עיצוב ביצועים
מחיר צריכת דלק
מרווחת
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס
יונדאי i20 קרוס ג'יפון עירוני מהנה לנסיעה
הביקוש הרב ועליית הדרישה ההולכת ומתמדת בשנים האחרונות של קטגוריית הג'יפונים הביאו יצרני רכב רבים מכל הסוגים והמינים וייצור של רכבים המשתייכים לקטגוריה. יצרנית הרכב יונדאי, כחלק בלתי נפרד ממגמה זו, הציגה בתחילת שנת 2016 את דגם ה-i20 קרוס, מדובר בגרסת הפנאי לדגם ה-i20 האהוב ובשווקים רבים זכתה היא לכינוי "אקטיב". דגם ה-i20 קרוס עושה שימש נאה בכלל מרכיבי ההצלחה של הדגם עליו הוא מתבסס ובכלל זה ביחידות ההנעה האיכותיות והחסכוניות אשר מספקות איכות נסיעה גבוה ונעימה, רמת אבזור ותוספות דומה ועוד וזאת בנוסף ליכולות שטח נאות המאפשרות נסיעת שטח קל ועיצוב קשוח ושטחי ביותר. דגם ה-i20 קרוס הוא המענה האולטימטיבי מצידה של יונדאי לקבוצות נהגים רבות ובכלל זה לנהגים צעירים המחפשים אחר רכב בעל עיצוב מרשים וספורטיבי, משפחות צעירות המחפשות אחר רכב בטיחותי, גדול ונעים לנסיעה וכן לציבור הנהגים המבוגר אשר אינו להתפשר על ביצועי כביש נאים ומהנים לנסיעה.

יחידת הנעה חזקה המוכרת מדגם הבסיס
יחידת ההנעה המשווקת עם דגם ה-i20 קרוס כוללת את המנוע המוכר מדגם ה-i20 הבסיסי, מדובר במנוע 1.4 ליטר בנזין, 4 צילנדרים אטמוספרי המספק 100 כוח סוס ומומנט איכותי של 13.7 קמ"ג. יחידת הנעה זו שמשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה והנעה קידמית בלבד בא עושה יונדאי שימוש בדגמים רבים שבראשותה. יחידת ההנעה ותיבת ההילוכים יחדיו מספקות כושר האצה נאה למדי מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.6 שניות בלבד, נתון אשר נחשב לסביר בלבד ביחס לרבים המתחרים של הדגם לקטגוריה ומתקבל עקב המשקל העצמי הגבוה של הרכב אשר עומד על כ-26 ק"ג יותר ממשקלו של גרסת הבסיס.

נתוני צריכת דלק סבירים
ביחס למשקלו הגבוה באופן יחסי של הרכב, כמו גם לתיבת ההילוכים הבסיסית, נתוני צריכת הדלק של דגם ה-i20 קרוס נחשבים לממוצעים בלבד באופן שאינו משקף את מגמת החסכוניות בצריכת הדלק הנהוגה כיום. בהתאם לנתונים הרשמיים של היצרן עומדת צריכת הדלק על כ-15.4 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בעוד שבעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על כ-11 ק"מ לליטר לערך בממוצע, נתון פחות טוב ממתחרות חזקות לרבות דגמי הסיטרואן קקטוס ו/או הסוזוקי קרוסאובר אשר מציגים נתוני צריכת דלק חסכוניים יותר.

איכות נסיעה נאה ומהנה
במטרה להתגבר על תוספת הגובה בת ה-2 ס"מ לה זכה דגם ה-i20 קרוס, זכה הוא למתלים נוקשים מרגיל, דבר אשר יצר נוקשות נסיעה ממשית בעת נסיעה בתוך העיר אך מנגד מציג הוא יכולת דינמית טובה ביותר ויציבות מקסימאלית בעת נסיעה בכבישים בינעירוניים. תיבת ההילוכים בדגם ה-i20 קרוס מציגה יכולות האצה גבוהות אם כי מתמודדת עם השהייה מסויימת בעת מעבר מהילוך אחורי לקדמי אשר יוצרת חבטה קטנה, מלבד זאת תיבת ההילוכים פועלת באופן שקט למדי עם רעשי פעולת מנוע שאינם חודרים אל תוך תא הנוסעים.  בעת נסיעה בינעירונית מתקבלת תחושת נסיעה נעימה ורגועה למדי, ההגה מצטיין בדינמיות מפתיעה אם כי אינו מתבלט ביומרות ספורטיביות כלל.

עיצוב חיצוני מרהיב ביופיו
אחד האלמנטים החזקים והמהותיים ביותר של דגם ה-i20 קרוס הוא בעיצוב החיצוני המרשים ביותר, שכן מדובר ברכב נאה ביותר מכל זויות הרכב, המשלב קלאסיות מעניינת עם קשיחות המתבטאת במראה ה"שטחי" והקשוח האופייני לקטגוריית הג'יפונים. קדמת הרכב מורכבת מצמד פנסי ערפל במבנה מעוגל בשילוב עם פלסטיקה שחורה שתפקידה לדמות מיגון גחון מעניין. בצידי הרכב מצויים פסי הגנה לאורכן של הדלתות המשתלבות בצורה יפה עם חצאיות הפלסטיק השחורות בעלות העיצוב המעניין וכיסוי מיכל הדלק המעוטר בתופסות כרום מעניינות. בחלקו העליון של הרכב מצויים פסי גגון יפיפיים המדגישים את אלמנט השטח הבולט. התוצאה המתקבלת היא של מראה בעל עיצוב צעיר ורענן אשר מושך את העין בצורה ניכרת ופונה אל קהל היעד הצעיר המחפש אחר רכב מעוצב ונאה.

תא נוסעים מרווח ומעוצב להפליא
למעט שינויים קלים שהוכנסו בו, תא הנוסעים בדגם ה-i20 קרוס זהה בעיצובו לגרסת ה-i20 הסטנדרטית והפכו אותו למעניין ופרקטי הרבה יותר. הדשבורד הקדמי, מושבי הרכב וגיפוני הדלתות משווקים בשילוב צבעים יפיפה של שחור וחאקי אשר מקנים לרכב מראה נאה, החומרים מהם עשויים דיפוני הדלתות כמו גם הנדסת האנוש בעיצוב התא כולו, עומדים בציפיות כיאה לכלל דגמי יונדאי ונחשבים לפרקטים ונוחים מאוד לשימוש. במרכזו של הדשבורד הקדמי מצויה מערכת מולטימדיה Connected Car אשר מוכרת מדגמי יונדאי השונים ומכילה מסך מגע, אפשרות לתפעול אפליקציות שונות, קישוריות בלוטוס ועודץ מתחת למסך המולטימדיה מצויים פקדי המזגן, תאי האחסון ושקעי החיבור השונים, בין המושבים ממוקם תא אחסון נוח ושני מחזיקי כוסות נוחים. המושבים בקדמת הרכב ובחלקו האחורי נוחים ונעימים לנסיעה, כוללים תמיכה מלאה לגב וליריכיים עם מרווח ברכיים. נפח תא המטען של דגם ה-i20 קרוס גדול ביותר בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריה וכולל 301 ליטר הניתנים להגדלה של עד 1,017 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית. 

רמות אבזור מהנות ביותר לנסיעה
יונדאי i20 קרוס קרוס כולל רשימה ארוכה של אבזור מהנה לנסיעה אשר מתחלקת לשתי רמות אבזור ובכלל זה רמת האינספייר הבסיסית ורמת הפרימיום הבכירה. רשימת האבזור כוללת, בין היתר, בהתאם לרמת האבזור הנדרשת, מערכת מולטימדיה איכותית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס, מערכת שמע בעלת 4 רמקולים, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', חיבורי USB ו-AVX, הגה ומוט הילוכים בציפוי זהב ועוד. רמות אבזור אלה נחשבות למפנקות ביותר וקולעות בדיוק לטעמו הממוצע של הנהג הישראלי אשר אוהב לסוע ברכבים מאובזרים ומקושטים בתוספות שונות.

רמת בטיחות ואבזור ייעודי
בדומה לכלל רכבי יונדאי, גם דגם ה-יונדאי i20 קרוס  נחשב לרכב בטיחותי ביותר המצוייד ברשימת אבזור בטיחותי מתקדמת ועשירה למדי אשר כוללת, בין היתר, את מערכת המובילאיי המסייעת במניעת תאונות דרכים, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, שלל עזרי חניה לרבות מצלמת רוורס, מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, עיגוני איזופיקס להתקנה איכותית של מושבי ילדים, חיישני לחץ אויר בגלגלים, שמשות אחוריות כהות ועוד שלל סוגי תוספות ייעודיות המשווקות ברובן כסטנדרט. בנוסף עמד דגם ה-i20 במבחני ריסוק המחמירים על פי התקן האירופאי המחמיר של EuroNcap אשר זיכה אותו בציון גבוה ואיכותי. 

שורה ארוכה של ייתרונות לדגם האהוב
אין כל ספק כי בחוגים רבים נחשב דגם ה-i20 קרוס לאמירה עיצובית ולסמל סטאטוס של ממש, אך אין כל ספק כי הפן החיצוני מכפה ברבים מהסעיפים על נתונים כגון ביצועים וצריכת דלק. דגם ה-i20 קרוס הוא התשובה הנכונה והטובה של יונדאי באשר לדגמים מובילים דוגמאת ה-אופל קורסה, סיטרואן קקטוס, דצ'יה סנדרו, הונדה ג'אז ועוד. יתרון משמעותי נוסף בו מתהדר דגם ה-i20 הוא תג המחיר האטרקטיבי עימו הוא משווק אשר עומד על 109.900 ₪ לדגם ה-1.4 ליטר אוטומט ברמת הגימור הבסיסית ועד לסכום של 115,900 ₪ בעבור דגם ה-1.4 ליטר אוטומט ברמת הגימור הבכירה ביותר.  
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי i20 קרוס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Hyundai i20 Cross
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות