ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי סונטה היברידית

image HYUNDAI
מחיר משוער: 159,000
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 18.1
יתרונות חסרונות
אבזור גיר
מנוע ביצועים
מרווח אחיזה
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סונטה היברידית - רכב מנהלים קלאסי ומרשים
יצרנית הרכב יונדאי דוגלת בהתאמת רכביה לקהל היעד הרלוונטי באופן אשר יענה לצרכים המשתנים ולדרישות הקהל הספציפי, כך ביצעה היא התאמה של דגם ה-i40 שלה, המשתייך לקטגוריית רכבי המנהלים ומותאם במקור לקהל היעד האירופאי גם לקהל האמריקאי על ידי השקתה של גרסה היברידית לדגם, גרסה זו זכתה לשם- סונטה ההיברידית. דגם הסונטה ההיברידית עונה על כל הדרישות והמאפיינים החביבים על הנהג האמריקאי הממוצע ובכלל זה גודל רב, מרווח עשיר במיוחד, רשימת אבזור ארוכה ומפנקת, מערכת הנעה עשירת נפחים וחזקת ביצועים ונתוני צריכת דלק אטרקטיביים למדי. בניגוד לציפיות דגם הסונטה ההיברידית זכה להצלחה אדירה והתעניינות רבתית גם מחוץ לגבולות ארצות הברית ואף בקרב ציבור הנהגים הישראלי ובשנה שלאחר השקתו זכה הוא לתואר הנחשק ביותר- "הדגם הנמכר ביותר בקטגוריה". דגם הסונטה ההיברידית משמשת כחלופה ראויה לאטרקטיבית ביותר מצידה של יונדאי לדגמים מובילים כגון הקיה אופטימה ההיברידית, דגם הפריוס של טויוטה ואף לכנגד דגמים מובילים המשתייכים לקטגוריית הג'יפונים המבוקשת ביותר.
 
יחידת הנעה חסכונית וחזקה ביותר
יחידת ההנעה החזקה והאטרקטיבית המשווקת עם דגם הסונטה כוללת מנוע עוצמתי בן 4 צילנדרים מסדרת GDI בנפח של 2.0 ליטר בנזין סטנדרטי המספק 154 כוח סוס ומנוע חשמלי איכותי וחזק אשר משפר במידה ניכרת את כוחות הסוס ומספק 51 כוח סוס בפני עצמו, כך שסך הכל מתקבלים 193 כוחות סוס עוצמתיים ב-6,000 סל"ד בלבד. עוצמת המנוע המתקדמת מוזרמת מהמנוע החשמלי והסוללות הנלוות אשר מוסיפים מומנט זמין ומתחברים בעבודה ישירה אל תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 6 המהירויות פלנטרית ויחד מספקים הם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9 שניות בלבד והאצה מ-80 ל-120 קמ"ש ב-5.5 שניות בלבד, נתונים אדירים ביחס לרכבים במשקל שכזה. ייחוד נוסף ליחידת הנעה זו מדבר על סעיף האחריות שכן מדובר בדגם היחיד והראשון המשווק בארץ אשר מוצע עם אחריות מקיפה למשך 5 שנים ועל המערכת ההיברידית ניתנת אחריות למשך 7 שנים או 150,000 ק"מ לפי המוקדם. 
 
יכולות נסיעה מתקדמות ביותר
בנסיעת כביש מנהלתית ניכר כי דגם הסונטה ההיברידית מציעה איכות נסיעה מהירה ונינוחה ביותר, מערכת המתלים של הדגם מכויילת על צידה הרך ומצליחה לספוג בצורה מיטבית את שיבושי הכביש השונים כך שבעבור יושבי הרכב מתקבלת חווית נסיעה חלקה, שקטה ונעימה ביותר. לחיצה על דוושת הגז של דגם הסונטה ההיברידית מספקת ביצועים מרשימים ביותר, כושר האצה מרשים ביותר והיכולות הדינאמיות מובחרות אשר מאפשרות שיתוף פעולה מרשים של ההגה עם הגלגלים והבלמים. בנסיעה יומיומית צולחת הסוללה נסיעות ארוכות אך ככל שמדובר בנסיעה ארוכה, מתרוקנת הסוללה ואז מורגשת ירידה משמעותית בכוח המתקבל
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים למדי
אחד האלמנטים המהותיים והעיקריים ביותר ביחס לרכבים ההיברידים הוא נושא צריכת הדלק החסכונית והאטרקטיבית למדי, הדבר בא לידי ביטוי גם בכל הנוגע לדגם הסונטה ההיברידית אשר על אף משקלו אשר נחשב למשקל בלתי מבוטל, עומד על כ-23.2 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים. בעת נסיעה עירונית בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-20 ק"מ לליטר לערך בממוצע ואילו בעת נסיעה  בינעירונית נרשמה צריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר בממוצע, אך עדיין נחשבים נתונים אלה לחסכוניים ואטרקטיביים למדי. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אלה מתקבלים ראשית הודות למנוע החשמלי אשר יוצר חיסכון ממשי באנרגיה בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת אשר יוצרת העברת הילוך מתוזמנת ללא משיכה מיותרת של הילוכים.

עיצוב חיצוני סולידי וקלאסי
עיצובו החיצוני של יונדאי סונטה היברידי מתאפיין בסולידיות ממשית, מימדיו גדולים ביותר ועומדים על 485.5 ס"מ אורך, 1.86 מ' רוחב, 1.47 מ' גובה ו-281 ס"מ בבסיס הגלגלים. חזית הרכב מזכירה במידה רבה את דגם ה-B4 של סובארו וכוללת יחידות תאורה מאסיביות עם דמוי גריל קדמי נינוח ועדין, חלקו האחורי של הרכב מתיישר עם יתר הדגמים מבית יונדאי וכולל שמשה אחורית גדולה ונוחה לשימוש, דלת תא מטען קלאסית בעיצובה וגג חלק ומרשים. צידי הרכב נעדרים אלמנטים מיוחדים כך שסך הכל מתקבל מראה קלאסי ונינוח מאוד לעין, כזה שאינו מושך תשומת לב ייתרה על גבי הכביש אך אין הדבר פוגם ולו בקצת במידת היוקרתיות המרשימה של הרכב.

תא נוסעים מעוצב ומרווח
בדומה לעיצוב החיצוני, גם העיצוב הפנימי נחשב לסולידי וקלאסי ביותר עם אלמנטים האופיינים לשוק האמריקאי אשר כוללים גודל משמעותי ותוספות רבות. החומרים מהם עשוי תא הנוסעים טובים ואיכותיים במיוחד, באופן אשר משדר תחושת פרימיום עשירה ומהנה למראה. תא הנוסעים הדגם כולל שילוב צבעים מעניין ויפה ביותר, דיפוני הדלתות מהודרים בחיפויי עץ מרשימים והמראה הכללי המתקבל עשיר ונעים לעין. קונסולת הנהג הקדמית גדולה ונוחה לשימוש, כוללת מערך שעוני דרך נוח וברור לשימוש לצידם מצוי מסך מגע גדול לשליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. בכל הנוגע למרחב הפנים, מתהדר דגם הסונטה ההיברידי במרחב אדיר המאפשר לנהג ולנוסע לצידו מקום עם וזווית ראיה מקיפה, הספסל האחורי מרווח ביותר מאפשר ישיבה של שלושה נוסעים מבוגרים ללא כל תחושת צפיפות עם מקום רב לברכיים ולראש. תא המטען גדול ביותר כולל נפח של 440 ליטר ונחשב לגדול במיוחד בהשוואה לרבות ממתחרותיה השונות לקטגוריה.

רמת אבזור גבוה ועשירה כיאה לרכב אמריקאי
בישראל משווק דגם הסונטה ההיברידי בשתי רמות אבזור נדיבות ביותר, רמת הפרימיום אשר כוללת, בין היתר, מערכת מולטימדיה Connected Car בעלת מסך מגע גודל של 8 אינץ' עם אפשרות לשימוש באפליקציית וויז, אפשרות לפתיחת הרכב והתנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, בלם חניה חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתח איוורור אל עבר המושב האחורי, ריפודי עור, בורר מצבי נהיגה, מושב חשמלי עם זכרונות, מערך תאורת לד מלאה, חישוקים גדולים בקוטר 17 אינץ' ועוד. רמת הגימור המתקדמת יותר קרויה לימיטד והיא כוללת, בנוסף לכלל האבזר הקיים בחבילת הפרימיום, אפשרות לחימום ההגה, מערך מושבים מאוורר, משטחי טעינה אלחוטית לטלפונים ניידים, תאורה מתקדמת עוקבת פנייה, גג שמש חשמלי פנורמי, מושבים מחוממים בקדמת הרכב ובספסל האחורי ועוד.  

התמורה הטובה ביותר לכסף שלך
דגם הסונטה מציג שורה ארוכה של יתרונות ממשיים אשר הופכים את השימוש ברכב לאיכותי ומתקדם ביותר, יתרונות אלה מתייחסים הן לרמת הנסיעה הגובה המתקבלת הודות ליחידת ההנעה המתקדמת אשר מספקת נסיעה חלקה, שקטה ונעימה ביותר, הוא מציג נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר אשר הופכים את השימוש ברכב לזול וכדאי ביותר, הוא נחשב לרכב בטיחותי ביותר אשר מציג שורה ארוכה של אבזור בטיחותי וציונים נאים מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ביותר, הוא כולל רשימה ארוכה של אבזור מהנה לשימוש הממצב אותו כאחת האופציות הטובות בקטגוריה וכמו כן הוא משווק עם תג מחיר סביר ביותר אשר עומד על 143,990 ₪ ברמת הגימור הבסיסית. דגם הסונטה ההיברידית הוא הרכב הנכון ביותר בקטגוריית רכבי המנהלים שכן הוא משווק עם אחריות מורחבת לתקופת זמן ארוכה ומהווה יתרון ניכר על פני המתחרות.

 

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי סונטה היברידית, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Hyundai Sonata Hybrid
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות