השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אינפיניטי QX60
Infiniti

מידע

אינפיניטי QX60
אינפיניטי  QX60 הקרוסאובר המתקדמת והעוצמתית
דגם האינפיניטי QX60 נחשף לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בלוס אנג'לס בשנת 2011 כרכב גדול מימדים בעל תכונות אופי ברורות, מדובר ברכב בעל מרכב קרוסאובר פרימיום אשר יוצר ותוכנן בהתאם לצרכיו הספציפים של הנהג האמריקאי הטיפוסי, חובב הרכבים הגדולים המשלבים מנוע גדול ועוצמתי עם אבזור עשיר וחווית נסיעה אדירה ומיוחדת. דגם ה- QX60 מבוסס על פלטפורמת ה- D המוצלחת ביותר של חברת  ניסאן המוכרת לנו מדגמי המוראנו והפאתפיינדר החדש אשר טרם יצא לשווק בישראל. דגם ה- QX60 הינו היחידי מבין שלל הדגמים של חברת אינפינטי אשר מיוצר במפעל ייעודי הממוקם בארצות הברית עצמה. דגם ה- אינפיניטי QX60 מציע מרווח רב ומיועד ל-7 נוסעים בנוחות נסיעה גבוה ביותר, הוא כולל יחידה מנועית בעלת נפח גדול במיוחד, ביצועים אדירים ושתי רמות גימור שונות שבשתיהן אבזור עשיר מאוד, כיאה למסורת האמריקאית. 
 
יחידה מנועית גדולה ועוצמתית
בחזית הרכב מצוי לו מנוע חזק בעל נפח אדיר בן V6 3.5 ליטר, מדובר במנוע הטוב והמוכר של יצרנית הרכב ניסאן, המספק כ- 265 כוח סוס המשודך לתיבת הילוכים ייחודית רציפה בעלת טכנולוגיית הנעה כפולה קבועה. בארצות הברית משווקת גרסה מנועית נוספת, היברידית, אך זו לא צפויה להגיע למחוזותינו בעתיד הקרוב בעיקר מסיבות מיסויות שכן בישראל תקנות המיסוי לא מעניקות הטבות לכלי רכב היברידים בעלי מנוע הגדול מ-3.0 ליטר. היחידה המנועית החזקה מציגה כושר האצה מרהיב מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.4 שניות, מדובר בנתון מצויין ביחס למשקלו של הרכב אשר נעמד על 2.1 טון וביחס לרצועת הכוח הצרה באופן יחסי המתאפשרת בסל"ד גבוה של 34.2 קמ"ד ב-4,400 סל"ד.
 
חווית נסיעה ייחודית ומרגשת
לחיצה על דוושת הגז מספקת כושר תוצאה מדהימה במיוחד כיאה לכלל רכבי החברה המרשימים, שילוב המנוע למצב נסיעת "ספורט" אף משפר עוד יותר את הביצועים ומאפשר ביצוע עקיפות בצורה אופטימלית גם בכביש הררי ומפותל, הגודל הרב והמתלים הרכים והמתקדמים עושים את עבודתם נאמנה כך שמיושבי הרכב נחסכים מאופן מלא רעשי הרקע המיותרים וזעזועי הכביש האפשריים, גם כאשר מדובר בנסיעת שטח קלה וגורמים הם לזוויות הגלגול להיות חדות ומדוייקות להפליא. בכביש עירוני אשר דורש באופן טבעי יכולות תמרון גבוהות מתקשה דגם ה- QX60 גדול המימדים לספק את הגמישות המתבקשת, קורת ה- A הרחבה פוגעת לעיתים בשדה הראיה הנדרש בעת פניה לכיוון שמאל ומציאת חניה לעיתים נראת כמשימה בלתי אפשרית. מערכת ההיגוי קלה וגמישה באופן שאינו פוגע כלל בתחושת היציבות והבטחון הנדרש מרכב בסדר גודל כזה, מקלה במידה רבה על כושר התמרון ומספקת היזון חוזר סביר ביותר ביחס לרכבים המשתייכים לסגמנט. ההנעה הכפולה המתאפשרת בהתאם לתנאי הדרך תאפשר לרכב לצלוח בקלות נסיעה בדרכים מושלגות, טיפוס על מדרכות ונסיעה על גבי דרכי עפר משובשות.
 
צריכת דלק גבוה כצפוי
כיאה לרכבים בסדר גודל גדול מאוד מסוג זה, מציג ה- QX60 נתוני צריכת דלק בלתי מבוטלים אשר עומדים על כ- 11 ק"מ לליטר בהתאם לנתונים הרשמיים של היצרן, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ- 7 וחצי ק"מ לליטר לערך. נתוני צריכת דלק גבוהים אלה מתקבלים הודות למשקלו הרב של הרכב אשר נעמד כאמור על למעלה מ2.1 טון ומנפח המנוע העוצמתי אשר צורך כמות אנרגיה רבה במיוחד. אין ספק כי צריכת הדלק שמציג דגם ה- אינפיניטי QX60 בדומה לשאר נתוניו, מראה כי הוא מותאם באופן מיירבי לציבור הנהגים האמריקאי שרבים מהרכבים המככבים בכבישיו מציגים צריכת דלק דומה.
 
עיצוב מרשים ובולט לעין
דגם ה- QX60 מציג עיצוב חיצוני גדול מימדים ובולט למדי על פני השטח, על אף מימדיו הגדולים הוא מתהדר בעיצוב קלאסי ומעודן למדי המזכיר במידת מה רכב משפחתי קלאסי בצורתו. חזית הרכב מתהדרת בתאורה מחודדת, גריל גדול מימדים בעל מבנה המזכיר מאין שעון חול מאונך היוצר מראה הרמוני מיוחד. החלק האחורי של הרכב מהונדס גם הוא כך שמתקבל מראה הרמוני ונעים לעין, השמשה האחורית משתפלת לאחור בצמורה מעגלית המזכירה צורת האות "S" המשלימה את המראה הכללי כראוי. לעומת העיצוב החיצוני, פנים הרכב מעוצב בהתאם לאמות המידה האמריקאיות, בקדמת הרכב קונסולת הנהג גדולה ופרוסה לרוחבו המלא של הדשבורד עמוס המתגים והכפתורים, מושבי הרכב גדולים ורכים מאפשרים ישיבה נוחה ונעימה לאורך זמן רב גם כאשר תנאי הדרך קשים, המושבים הקדמיים מציגים מרחב גדול במיוחד ודיפוני הרכב מכוסים בכיסויים מעוצבים באופן מרהיב המוכר גם מדגמי ניסאן המוכרים. המושבים האחוריים מתאפיינים גם הם במרחב רב ביותר, ספסל המושבים השני נע על גבי מסילה ומאפשר התאמה של מרווח הרגלים בהתאם לצורך. תא המטען גדול במיוחד מציג נפח של 447 ליטר, כ-1,155 ליטר כאשר ספסל המושבים השני מקופל ושטח פנים גדול הרבה יותר כאשר שני הספסלים מקופלים.
 
רמת אבזור גבוה ומפנקת
רמת האיבזור הבסיסית- רמת ה- Elegance כוללת מגוון רב ומתקדם של אביזרים איכותיים המשפרים במידה ניכרת את חווית הנסיעה, אביזרים אלה כוללים, בין היתר, מסך תצוגה מרכזי בגודל של 7 אינץ' הכולל מצלמת רוורס איכותית, מערכת שמע הנשלטת באופן מלא מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורי משנה, ריפודי עור, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, פנסי קסנון בעלי טכנולוגיה עוקבת פניה, חישוקים קלים בקוטר של 18 אינץ', מראות מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות ועוד. הגרסה הבכירה יותר הכוללת רשימת אבזור עשירה יותר קרויה גרסת ה- Eliteוהיא כוללת חימום לכלל מושבי הרכב, חלון שמש פנורמי, חישוקים קלים בקוטר 20 אינץ', זכרונות לכיוון המושבים, חיישני תאורה וגשם ועוד.
 
בטיחות ברמה גבוה
כיאה לכלל רכבי אינפיניטי המתהדרים ברמת בטיחות גבוה ואיכותית, מציג דגם ה- QX60 רמת בטיחות גבוה במיוחד החל מהחומרים מהם עשוי הרכב אשר נחשבים לחזקים ואיכותיים למדי העמידים המגנים על יושבי הרכב בצורה אופטימלית ועד לרשימת האבזור הבטיחותי המתקדמת אשר כוללת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת, מערך כריות אויר ייחודי בעל מתג ייעודי לביטולם, מערך מצלמות היקפי מתקדם, מערכת התראה על עצמים בשטחים מתים, מערכת בלימה אוטומטית שתפקידה למנוע פגיעה בעצמים בנסיעה לאחור ועוד. שלל מערכות מתקדמות אלה הופכות את הנסיעה לבטוחה למדי באופן המגן בצורה המקסימלית על הנוסעים ברכב. 
 
למי מתאים דגם ה- QX60?
דגם ה- QX60 מתאים במיוחד לחובבי העוצמה, חובבי הריגוש והאנדרנלין ולמי שנהנה מעוצמות מנועיות גבוהות במיוחד, הוא מושלם לנדרשים למקומות ישיבה רבים ולמי שנזקק למקום רב לאחסון של ציוד. דגם ה- QX60 משווק עם תג מחיר סביר למדי אשר נעמד על כ- 435,000 ₪ ובהשוואה למתחרות רבות וכמות האבזור אותו הוא מציע, נחשב הוא לאטרקטיבי ביותר. רמת הגימור הבכירה יותר, ה-Elite, מוצעת בתוספת של 40,000 ₪ לערך ונחשבת לאטרקטיבית ביותר לאור המפרט אותו היא מציעה. דגם ה- QX60 נחשב לפסגת הטכנולוגיה המכאנית הקיימת כיום ומציע חבילה מושלמת של איכות נסיעה עם אבזור עשיר ותג מחיר סביר לחלוטין.
מחיר משוער
החל מ 439,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
8.9
יתרונות
חסרונות
יוקרתי
מחיר
מעוצב
.
מרחב פנימי עצום
.

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אינפיניטי QX60
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר