השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סאיק MG 3
Saic MG

מידע

סאיק MG 3
מידע על רכב סאיק MG3 
רכב זה מהווה דוגמה לאחד הרכבים הסיניים אשר הגיעו לארץ בשנת 2014, החברה עברה כמה תהפוכות וכיום הבעלות הינה סינית, מה שמהווה אתגר ואנו צופים לראות כיצד רכב סיני משתלב בשוק הרכבים בארץ בדיוק כמו שמצליחים הסינים להחדיר לשוק הניידים טלפונים מצוינים ואף מפתיעים. הדגם המדובר הינו MG3 , רכב סופר מיני קטן וקומפקטי, מידות הרכב בהחלט מפתיעות והתוספות החיצוניות המוצעות לרכב זה נותנות לו דימוי מעט של רכב ספורטיבי. הרכב מציע נוחות, עם אבזור מגוון אך ברמה מדויקת, מה שצריך ובעיקר מקנה לנו נסיעה רגועה  ונוחה ואל לנו לשכוח את תחושת הנוחות לכל מי שנוסע ברכב, הן מקדימה והן מאחור, מה שחשוב לנו כי מה זה שווה שיש לנו רכב וכל מי שיושב מאחור סובל. אז במקרה זה, רצוי להזמין את החברים לשבת מאחור כי כך יש להם הזדמנות ליהנות מחוויית נסיעה. 
 
מנוע שקט ובעל הספק טוב
אין ספק, שלו ציפינו להפתעה הרי שמדובר במנוע, המנוע הינו מנוע בנזין בנפח של 1.5 ק"מ אשר מפיק 106 כ"ס במומנט של 14 קג"מ וכל זה מחובר לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים. באופן כללי ניתן לומר כי הסל"ד היה שקט באופן יחסי, מה שבהחלט מעלה את שביעות הרצון שלנו מהמנוע והספקו. היצרן מעיד כי הרכב מאיץ מאפס למאה קמ"ש תוך כ – 10.9 שניות, מה שסביר מאוד לרכב בגודל זה עם נפח מנוע דומה. 
 
איכות הנסיעה - שקטה וחווייתית
כמו כל נסיעה גם במקרה זה נסיעת המבחן הינה שלב ממנו חושש כל יצרן רכב, אך הנסיעה ב סאיק MG3 עברה בכיף ואפשר לומר שהרכב עבר את כל שיבושי הכביש ואף לא שמענו את הרעשים מבחוץ, מה בהחלט הנעים את הנסיעה בכבישים, במיוחד ביום חם. חשוב לציין, שככל שמעמיסים על הרכב כך רמת הנסיעה הינה נוחה יותר ובנסיעה מהירה ניתן לומר כי ההגה אף  מתקשר עם הנהג, כך שזה ממש כיף לדעת שאם כל המשפחה יוצאת לטיול, אז הרכב כלל לא מרגיש את זה ומבחינתו זה מעולה. אין ספק שכאשר אנו בוחנים רכב עם תיבת הילוכים יש חשיבות למעבר בין ההילוכים וזו נמצאה חלקה במודל זה ואף נוחה לתפעול. 
 
וכמה דלק הרכב צורך?
מנסיעות מבחן אשר עבר הרכב נמצא כי צריכת הדלק עומדת על 12.1 ק"מ לליטר, צריכה אשר הינה סבירה לכל הדעות, במיוחד שנתון זה נמצא לאחר נסיעה בה הרכב נסע הן בכבישים בינעירוניים, עירוניים, כבישים מפותלים ואין ספק שלו היה מדובר בנסיעה בכביש חלק, ללא החלקים ההרריים, הרי שצריכת הרכב הייתה נמוכה יותר, מה שכמובן מועיל ומסייע לנו להתחבב על הדגם. 
 
רכב קטן ומרשים בעל עיצוב עכשווי
בפועל כאשר אומרים לנו שמדובר ברכב מיני ישר עולים לנו חששות, מה זה מיני ? קטנטן ? עד כמה ? אז גילינו  שהמידות דגם זה הינן סופר ריאליות, אורכו של הרכב 4,018 מ"מ ורוחבו 1,912 מ"מ וזה כולל את המראות. כפי שצוין רכב זה מצויד באביזרים חיצוניים כך שהוא נראה מעט כמו רכב ספורטיבי אך יחד עם זאת הוא נראה כרכב מאיץ, מהיר ונוח. בחזית של הרכב יש פנסים ומתחת להם ניתן לראות שכבה של קירור אשר מנוגדת לצבע הרכב ומהצדדים ניתן לראות תאורת לד (LED). כמו כן לא ניתן להתעלם מהחישוקים בצמיגים בקוטר 16 אינץ' ובצד האחורי של הרכב ניתן להבחין בפס דיפיוזר שחור שמכיל בתוכו מפלט מרובע ואת הסמל של הדגם בצורה בולטת לעין. עיצוב חדשני אשר נוסף לרכב זה הינו זוג פנסים ארוכי אשר נמצאים בשמשה האחורית וכן ספוילר קטן אשר בהחלט מוסיף גם הוא ליופיו החיצוני וייחודיותו החיצוני. 
 
עיצוב פנימי יפה ונוח
המושבים ברכב זה הינם מבד וכוללים עיטורים אדומים. הדשבורד עצמו רחב וטוב שכך, ויש בו תא אחסון גדול אשר ניתן לשים בו בקלות בקבוק קטן.  במרכז הקונסולה יש גם מערכת שמע עם מערכת בלותוס'. הקורות ברכב הינם עבים מאוד והצבעים ברכב הינם כהים, הרעיון הינו שהמיתוג מתמקד מבחוץ ובפנים שהרכב יהיה רגוע, שיאפשר לנהג להתמקד רק במה שחשוב בנהיגה. העיצוב של ההגה חדשני ושונה וכולל חיפוי עם תפירה אדומה, אין ספק שמראה זה הינו שונה ולא נראה לעין בכל מיני בעיר. באופן כללי העיצוב הפנימי הינו סולידי ורגוע, מה שחשוב קיים ומה שלא רלוונטי, פשוט לא נמצא ברכב, כי זה מה שמוסיף לרכב, רק מה שתורם לנהג ולנוסעים בו. חשוב להדגיש את העובדה, שתא הנוסעים נוח מאוד ומרווח, מה שאולי מפתיע בהתחשב בכך שהרי מדובר ברכב מיני. המושבים נוחים מאוד, הן מקדימה והן מאחורה ואף יש מרווח לראש ולמי שחשוב ניתן לבשר כי גם יש המון מקום לרגליים, אז אם נרצה להסיע את החבר הגבוה שלנו, אין ספק שהוא לא יתבאס אם יישב מאחור, הוא אפילו ייהנה  גם מהנסיעה ובעיקר מהנוחות. 

אבזורי הרכב
אז מה חשוב לנו שיהיה ברכב ? אין ספק, שהמיני הזו לא מאכזבת, היא כוללת אבזורים ברמה של מיני לה אנו רגילים, יש בה דיבורית בלותוס' כמובן , בקרת אקלים מצוינת שיש בה גם צד מצוין שמציג את הטמפרטורה ומראה אדום לחום וכחול לקור, תא אחסון בין המושבים, ידית בלם יד, אל לנו לשכוח שתמיד כיף לנסוע בשניים ומה טוב כאשר יש מקום לכוסות בין שני המושבים, כפתור תאורת חירום וכן יש מתג אשר ניתן לבטל את כרית האוויר. כמו כן, ברכב יש אבזורים נוספים אשר מסייעים להעלאת רמת הבטיחות של הרכב ואלו כוללים: בקרת סטייה מהנתיב, בקרת שיוט, חיישני חגורות, זיהוי הולכי רגל וניטור מרחוק מלפנים. 
 
בטיחות הרכב – מוצרי הבטיחות שמגיעים עם הרכב 
אין ספק שעל מנת להגביר את רמת הבטיחות ברכב נוספו לו כמה אביזרים חיוניים וחשובים התורמים לכך כגון: כרית אוויר, חיישני לחץ ומערכת עזר לבלם כמכלול המסייע להעלות את רמת הבטיחות של הרכב. 
 
אודות הדגם במילות סיכום
אז למי שמחפש רכב קטן, אך מצד שני נוח, מעוצב יפה עם אבזור מגוון, בטיחותי, נוח מקדימה ונוח מאחורה עם הופעה חיצונית מרשימה ושונה, עם אורות מאחור אשר לא רואים בכל רכב מיני בעיר, הרי שמצאתם את הרכב המתאים. מה שצריך יש ברכב , חיפשנו תא מטען גדול אז יש, רצינו רכב קטן עם יכולת להסיע אנשים גבוהים ושלכולם יהיה נוח, אז מצאנו, זה מה שיש ברכב הזה, נוחות, קומפקטיות, יופי של רכב, מה שאולי לא ציפינו מרכב מיני במיוחד סיני, אך גם הוא מפתיע, כמו מוצרים אחרים של הסינים, כך לאט אנו מאתרים את הרכב, שלא חשבנו שיכול להיות שלנו, מיני זה נשמע כמו רכב של עשירים, אז לא הרכב גם נגיש וגם בעלות סבירה ותואמת לכל לקוח. היצרן לא רצה להעמיס בעיצוב הפנימי ובחר להסתפק בעיצוב סולידי ואת מכת המחץ הרי שהוא הוסיף למראה החיצוני עם הנורות המרהיבות, אשר מקנות מראה ייחודי לרכב. 
מחיר משוער
החל מ 67,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
17.2
יתרונות
חסרונות
מחיר
עלויות תפעול
מרווחת
מכונית חדשה בישראל
מעוצבת
.

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סאיק MG 3
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר