השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
דוקר
Dacia

מידע

דוקר
דאצ'יה דוקר - טנדר קומפקטי מושלם לעבודה
ינואר 2015, הכביש הישראלי זוכה לחיזוק משמעותי עם מותג עולה אשר נחשב למוכר ומבוקש עד מאוד במדינות רבות ברחבי אירופה, מדובר על דגמי דאציה אשר מיוצרים על ידי קונצרן רנו ועיקר הדגש בהם הוא על נושא החיסכון המשמעותי בעלויות בעודם משווקים עם תג מחיר אטרקטיבי למדי. דגם הדוקר הינו נציגה המתקדם והאיכותי למדי של יצרנית הרכב דאצי'יה בקטגוריית הטנדרונים הקומפקטיים, הוא משמש כרכב עבודה אולטימטיבי ומהווה מתחרה ראוי לדגמים אהובים ומבוקשים לרבות דגמי הרנו קנגו והסיטרואן ברלינגו. דגם הדוקר מבוסס על הפלטפורמת ה-MO המוארכת והמוצלחת של דגם המיניוואן של דאצ'יה- הלודג'י, אך בניגוד אליו מציע הוא מרכב רחב וגדול יותר המספק 5 מקומות ישיבה, גובה רב ותא מטען יוצא מגדר הרגיל. דגם הדוקר מוצע לשיווק עם אפשרות בחירה בין דלת הזזה אחת או שתיים, שלל גגונים המיועדים להעמסת ציוד, היצע מנועים הכולל מנועי דיזל חסכוניים ורשימת אבזור מרשימה, כשכלל תוספות ואפשרויות בחירה אלה מדגישים ומבליטים את ייעודו המקורי והעיקרי של הרכב כרכב עבודה איכותי ונוח לביצוע שלל שימושים פרקטיים יומיומיים, אך כמו כן משמש הוא גם כרכב משפחתי מרווח, חסכוני ונוח ביותר לשימוש. 

יחידות הנעה נאות ותיבת הילוכים מתקדמות
דגם הדוקר מוצע לשיווק עם שתי גרסאות מנועיות איכותיות ומתקדמות ביותר, יחידת הבסיס כוללת מנוע בנפח של 1.2 טורבו TCe115 המספק 115 כוח סוס המתקבלים ב-4,500 סל"ד ומומנט מקסימאלי של 19.4 קמ"ג כבר ב-2,000 סל"ד. יחידת ההנעה הבכירה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.5 ליטר דיזל dci90 עם הספק מרבי של 90 כוח סוס המתקבלים בכ-3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קמ"ג כבר מ-1,750 סל"ד. יחידות ההנעה משודכות שתיהן לתיבת הילוכים ידנית ויחד מציגות הן כושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.1 שניות בלבד לגרסת הבנזין ו13.9 שניות בלבד לגרסת הדיזל עם מהירות מקסימלית של 175 קמ"ש. 

נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
כחלק מהרעיון הכללי של כלל רכבי דאצ'יה הושם דגם עיקרי על נושא החסכוניות ומשכך מוצגים נתוני צריכת דלק חסכוניים ומשתלמים למדי אשר עומדים, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים על כ-17.2 ק"מ לליטר בדגם הבנזין ובדגם הדיזל עומדים הם על 20.4 ק"מ לליטר. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה מסויימת, אך עדיין נחשבת לחסכונית ואטרקטיבית במידה רבה. נתוני צריכת הדלק האטרקטיביים מתקבלים הודות למשקלה הנמוך באופן יחסי של הרכב ולתיבת ההילוכים האוטומטית אשר יוצרות הן צריכה נמוכה של אנרגיה ובכך יוצרות חיסכון דלק בעת נסיעה.

איכות נסיעה מובילה והתנהגות כביש מתקדמת
ממבחני נסיעה רבים שנערכו לדגם הדוקר ניכר כי כבר מרגע התנעת הרכב מתקבלת נוחות נסיעה גבוה וטובה למדי, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עירונית מנהלתית- נע דגם הדוקר בביטחון וביציבות מעוררת השראה. המתלים בדגם הדוקר צולחים במלאכת שיכוך הזעזועים ופגעי הכביש השונים, באופן אשר עולה במידה משמעותית על מתחרותיה לקטגוריה. אחיזת הכביש של דגם הדוקר טובה וגבוה במידה רבה, מאפשרת נסיעה בטוחה עם יכולות היגוי מדוייקות לנסיעה פתלתלה ותזזיתית. יציבות הרכב הגבוה ביותר מתגברת על הגובה המשמעותי של הרכב ועל תחושת המסחריות שהיא נוטה לשדר.

עיצוב חיצוני מסחרי בסיסי
דאצ'יה דוקר משווק עם מימדים נאים ובכללם בסיס גלגלים בגודל של 2,810 מ"מ, אורך של 4,363 מ"מ, גובה של 1,814 מ"מ ורוחב צר באופן יחסי אשר עומד על 1,751 מ"מ, מימדים איכותיים אלה עונים על הצורך המסחרי של קהל היעד המותאם באופן מושלם. במבט חיצוני ניכרת ראשוניות רבה, הדבר בא לידי ביטוי בעיצוב פשוט, זויתי ורבוע מאוד, אשר אינו כולל אלמנטים עיצוביים כלל. על גג הרכב מצויים שני פסי העמסה אשר נחשבים לשימושיים ביותר להעמסת ציוד גדול מימדים, חזית הרכב רחבה וכוללת יחידות תאורה נרחבות אשר יוצרות מראה נאה לעין.
 
תא נוסעים מרווח ושימושי להפליא
גודלו הרב של דגם הדוקר בא לידי ביטוי בעיקר בתא הנוסעים אשר מציג מרחב עשיר ביותר אשר כולל היצע אינסופי של תא איחסון לרבות תא גדול מעל לראשו של הנהג ותאים שונים בחלקם הפנימי של הדלתות. קונסולת הנהג המרכזית כוללת שעוני מחוונים גדולים וברורים בעיצוב פשוט וללא אלמנטים עיצוביים ייחודיים, בין המושבים הקדמיים נעדרת משענת היד- דבר אשר נחשב לחיסרון בלתי מבוטל. ספסל הנוסעים האחורי גדול ומרווח מאוד, מאפשר לשלושה נוסעים מבוגרים לשבת בנוחות רבה עם מרווח ברכיים מצויין וגובה רב לראש. על אף מעלותיו הרבות, ייחודו וגדולתו העיקרית של דגם הדוגר הוא בתא המטען האדיר שלו אשר כולל מרחב רצפתי פנימי גדול ביותר מהממוצע עם חלל הטענה רחב ממרבית מתחרותיה וכולל נפח מכובד של 800 ליטר הניתנים להגדלה של עד 3,000 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית. סה"כ מציג דגם הדוקר יכולת העמסה לא מבוטלת של 543 ק"ג ועל ידי כך הופך הוא לאחד הרכבים האטרקטיבים ביותר בקטגוריה.

רמות אבזור וגימור איכותיות
במטרה להעלות ולשפר את רמת הנסיעה בדגם הדוקר משווק הוא ב-2 רמות אבזור איכותיות, רמת האבזור הבסיסית קרויה Ambiance והיא מתאימה לאילו הנדרשים לרכב לנסיעות עבודה בלבד ואילו רמת הגימור הבכירה יותר קרויה Laureate ומתאימה לנדרשים לרכב גם לשימושים אישיים. רמות הגימור כוללות רשימת אבזור איכותית למדי (בחלוקה לרמות עצמן) ובכללן חישוקי פלדה בגודל של 15 אינץ', מערך מיזוג איכותי, מערכת שמע מקורית עם חיבורי אודיו שונים, דיבורית בלוטוס בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, כיוונון חשמלי למושבים, חלונות קדמיים חשמליים, מחשב דרך מתקדם, מראות צד המתקפלות חשמלית ועוד. 

רמת בטיחות ללא פשרות
דגמי דאצ'יה משתייכים לקונצרן הרכבים רנו אשר ידוע בהיותו ייצרן רכבים בטיחותיים ביותר, מגמה זו באה לידי ביטוי בצורה משמעותית גם בדגם הדוקר אשר נחשב לרכב יציב ואמין מבחינה בטיחותית, הוא כולל רשימה ארוכה של אביזרים בטיחותיים המשווקים ברובם כסטנדרט ובכללם, מערך פנסי ערפל מתקדם, מערך כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת בקרת יציבות אקטיבית, עיגוני איזופיקס להתקנה מאובטחת של מושבי ילדים ועוד שלל אביזרים ייעודיים אשר הופכים את הנסיעה לבטיחותית הרבה יותר. דגם הדוקר טרם עמד במבחני הבטיחות ומבחני הריסוק אך ניתן לצפות כי בדאצ'יה לא יתפשרו על פחות מרמת הבטיחות הגבוה ביותר.

למי מתאים דגם  הדוקר?
דגם הדוקר מציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים אשר מספקים שלל סיבות לשימוש ולמתן עדיפות לדגם, יתרונות אלה כוללים גודל משמעותי ונוחות שימושית המתאימה ביותר לנדרשים לפתרונות אחסון רבים ונשיאה של ציוד רב וגדול מימדים, חיסכון ניכר בצריכת הדלק, יכולות נסיעה משמעותיות אשר אינן נופלות ממתחריו העיקריים של הדגם לקטגוריה והיתרון הבולט והעיקרי ביותר הוא תג המחיר האטרקטיבי אשר הופך את הדגם לנגיש ומתאים לקהלי יעד מגוונים שבראשם הנדרשים לרכב מסחרי לשימושי עבודה שונים אך לא רק, גם למשפחות המחפשות אחר רכב נוח ובטיחותי, לאחסון של ציוד רב ואף לשימושים אישיים כאשר נדרשים אנו לרכב יציב ואמין לשימוש ארוך טווח.
מחיר משוער
החל מ 94,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
17.2
יתרונות
חסרונות
מחיר
רכב חדש בישראל
שימשויות
.
מחיר
.

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על דוקר
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר