ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מיני פייסמן

image MINI
מחיר משוער: החל מ 200,000 שקלים
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 13.1
יתרונות חסרונות
עיצוב מחיר
סטייל
ביצועים
מיני פייסמן
מיני פייסמן
מיני פייסמן
מיני פייסמן
מיני פייסמן
מיני פייסמן
הכירו את מיני פייסמן – קטנה וחזקה וגם מאד חכמה 
דברים שכדאי שתקראו על מיני קופר – הדבר הבא בשוק מכוניות המיני
מכונית יוקרתית ואיכותית אפשר לזהות מיד גם כאשר היא מגיעה בגרסת מיני. מכונית mini פייסמן, גרסת הקופה של מיני קאנטרימן, מוצעת לציבור הישראלי בשלושה דגמים. דגם קופר, דגם קופר S ודגם קופר S ALL4. שלושת הדגמים מוצעים עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית בלבד. המידות הקטנות של המיני אינן מפחיתות מהיופי והאיכות שלה. עיצוב הקופה המרהיב מושך את העין של מי נמשך למוכניות קטנות ולמרות גודלה, היא נחשבת למרווחת למדי עבור ארבעה נוסעים, כאשר במכונית 4 מושבים נפרדים. חשוב לציין, כי למרות המראה הספורטיבי שלה, הפייסמן בעלת ההנעה הכפולה לא מיועדת לשטח או שבילים. 
 
גם למכוניות קטנות יש מה להגיד בתחום ביצועי המנוע
שלושת הדגמים השונים של מיני פייסמן מציעים לנהגים מנועים בעוצמות שונות ומכוניות בגדלים שונים. למשל, דגם קופר מגיע עם מנוע 1.6 ליטר ו-122 כ"ס, דגם קופר S מגיע עם מנוע 1.6 טורבו 184 כ"ס ודגם קופר S הנעה כפולה ALL4 מגיע עם מנוע 1.6 טורבו 184 כ"ס. כמובן שהביצועים על הכבישים הם בהתאם לעוצמת המנוע, גודל הרכב ונתונים טכניים נוספים. דגם קופר יכול להגיע ב-11.5 שניות מאפס עד 100 קמ"ש ומהירות מקסימאלית של 184 קמ"ש. דגם קופר S מגיע מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות במהירות מרבית של 212 קמ"ש. דגם קופר S ALL4 מגיע מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות ומהירות מרבית של 207 קמ"ש.
 
ביצועים והתנהגות על הכביש
מידע חשוב על ביצועי המנוע של שלושת הדגמים השונים:
קופר: מנוע 1.6 אטמוספרי בהספק מקסימאלי של 122 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט מקסימאלי של 16.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד.
קופר S : מנוע 1.6 ליטר טורבו (Twin Scroll) מקסימאלי של 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מקסימאלי של 24.5 קג"מ בין 5,000-1,600 סל"ד. 
קופר ALL4 S: מנוע 1.6 ליטר טורבו (Twin Scroll) בדומה לדגם של קופר S, 
מקסימאלי של 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מקסימאלי של 24.5 קג"מ בין 5,000-1,600 סל"ד.
כדאי להזכיר שוב כי המיני אינו גיפ ושהיא לא בנויה לנסיעות בשטח או בשבילים. אבל, וכאן האבל הגדול, היא מצוינת לנסיעות על כבישים סלולים במיוחד כשהיא מצוידת במנועי טורבו ובמקרה של המיני עם ההנעה הכפולה, היא יכולה להעניק לנוסעים חוויית נסיעה מהנה ביותר. 
 
מהי צריכת הדלק של מיני פייסמן 
לפנינו חלוקת צריכת הדלק בדגמים השונים:
קופר: צריכת הדלק בדגם זה:13.1 ק"מ לליטר
קופר S: צריכת הדלק בדגם זה:13.3 ק"מ לליטר.
קופר ALL4 S: צריכת הדלק בדגם זה:12.3 ק"מ לליטר.
שאלת החיסכון בדלק היא יחסית. קחו בחשבון שאתם נוסעים על מנועי טורבו ושאת הדגם המתקדם של ה mini Paceman אתם קונים עם הנעה כפולה.
 
העיצוב המדליק - היתרון הגדול של מיני פייסמן
כעיקרון הפייסמן מאד מזכירה את הדגם שעליו היא מתבססת והוא המיני קאנטרימן, רק שהיא מגיעה עם 2 דלתות המקנות לדגם של הפייסמן מראה ספורטיבי כמצופה מרכב שאמור לקרוע את הכבישים כשהרמקולים על פול ווליום, סוג המוסיקה, לבחירתכם. הדלתות הקדמיות של המיני מגיעות ללא מסגרת ומספקות לעיצוב הרכב, מראה קופה מצודד המשתלב היטב עם אלמנט הרוחב. בדומה לקאנטרימן, גם המיני פייסמן נמוכה בגובה, אך הישיבה על כיסא הנהג, גבוהה ונוחה. העיצוב החיצוני מזכיר קצת מבנה של כובע. את מתיחת הפנים של הדגם ניתן לראות בפנסים החדשים בעלי עיצוב מודרני. בנוסף, כדאי לציין את תא האחסון הגדול של המיני, שהופך לגדול יותר, כאשר מקלפים את המושבים מאחור.
 
מידות, אורך, גובה ועוד כמה נתונים חשובים
כעיקרון, מיני פייסמן קופר מהווה מיני בעלת נוכחות על אף מידותיה הקטנות, היא נוחה ומרווחת, למרות שהמראה החיצוני שלה עלול להטעות את מי שעוד לא ראה אותה מבפנים. מידותיה החיצוניות של mini פייסמן הן: 
מיני קופר: 4109 מ"מ אורך, מיני קופר ו- מיני קופר ALL4 S: 4115 מ"מ אורך. 
המידות הקיימות בשלושת הדגמים הינן: 1786 "מ רוחב, 1,518 מ"מ גובה. בסיס הגלגלים הוא של 2,596 מ"מ. כדאי לשים לב, שלמרות שלדגם ALL4 S יש הנעה כפולה הוא אינו נחשב לרכב שטח, והוא בעל מרווח גחון של 124 מ"מ לעומת הדגם של פייסמן קופר העומד על 135 מ"מ.
אחד היתרונות הנוספים של המיני Paceman הוא נפח תא המטען העומד על 330 ליטר שלאחר קיפול של המושבים מאחור הופכים ל-1080 ליטר. 
 
קטנה אבל נוחה ומפנקת
הדגמים של mini פייסמן, כמה שהם נראים קטנים וקומפקטים מבחוץ, הינם מרווחים ונוחים מאד בפנים. הנוחות מתבטאת באמצעות 4 מושבים נפרדים לכל אחד מהנוסעים, משענת ראש נוחה, אבזור מפנק, ומספיק מקום לרגליים עבור מי שיושב מאחור. העיצוב הפנימי של mini Paceman כולל את הפטנט, הנמצא גם בדגם של הקאנטרימן, של שתי מסילות אשר יוצאות מהקונסולה המרכזית לאחור, כאשר עליהן נעים מחזיקי כוסות. השינוי המשמעותי מבחינת עיצוב פנים בין המיני קאנרטימן לבין מיני פייסמן שהם שני המושבים מאחור המחליפים את הספסל הקיים בקאנטרימן.  
 
בואו הכירו את האבזור המתקדם והמפנק של mini Paceman
לכל דגם יש פחות או יותר את אותם האביזרים, כאשר הדגם של המיני קופר קצת פחות מאובזר מהדגמים האחרים. ברשימת האביזרים של המכוניות ניתן למנות: מראות צד חשמליות, 2 חלונות חשמל, שש כריות אוויר, מערכת בקרת אקלים, משענת יד קדמית, חישוקי 16" או 17" קלים, מערכת שמע מקורית עם כניסת AUX ועוד. חבילת האבזור של mini פייסמן משדרגת באופן משמעותי את חוויית הנסיעה של הנוסעים. בתא הנוסעים בוצעו מספר שינויים והיום אפשר למצוא תצוגת המהירות והסל"ד על גבי שעונים עם מחוגים שחורים, המהווים תוספת לשיפור בבידוד הרעשים, לנוחות בנסיעה ולהתנהגות של המכונית על הכביש. הדגמים החדשים של מיני מגיעים עם פנסי בי קסנון עוקבי פנייה, תאורת יום על בסיס LED, וו גרירת נשלף, גג פנוראמי נפתח, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת משיכה, ומערכת בקרת יציבות משופרות, גג פנוראמי נפתח, מחשב דרך, הגה וידית הילוכים מצופים עור, קיפול מראות חשמלי ועוד.
 
חבילת הבטיחות המתקדמת של מיני פייסמן
חבילת הבטיחות של mini Paceman כוללת בלמים ABS+EBD , 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, עיגוני ISOFIX, ביטול כריות אוויר לנוסע, חיישני לחץ אוויר, פנסי ערפל קדמיים, חיישני גשם, חיישני תאורה ועוד. מדובר בחבילה איכותית שעונה על הדרישות של הנהג הישראלי שלא רוצה לקחת סיכונים באחד הפרמטרים החשובים כאשר קונים רכב ספורט שיכול להגיע למהירויות גבוהות בכבישים מהירים.
 
אז מה אפשר להסיק ממה שלמדנו על מכונית המיני החדשה של חברת קופר
כעיקרון, מדובר במיני מוצלחת ביותר, יפהפייה, נוחה ומרשימה. למעשה, מבין מכוניות המיני המסתובבות בארץ, היא המרשימה ביותר, אך גם המחיר בהתאם. בכל מקרה, מדובר במכונית אמינה, שיכולה לשרת אתכם כמה שנים טובות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מיני פייסמן, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
דייויד
אחת המכוניות המדילקות ביותר שיש בישראל אבל המחיר שלה מוגזם בכל קנה מידה. 200 אלף שקל למכונית כזאת קטנה? השתגעו שם במיני ...   [המשך..]
צחי
הייתה לי כבר הצעה ביד מאאודי לגבי ה A1 אבל אז הלכתי לעשות נסיעת מבחן על מיני פייסמן ומיד התאבהתי. הכל מגניב האותון הזה. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות