השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אלפא רומיאו 4C
Alfa Romeo

מידע

אלפא רומיאו 4C
Alfa Romeo 4C מכונית הספורט האולטימטיבית
 היא מכונית הספורט הרשמית וספינת הדגל של יצרנית הרכב האיטלקית המובילה, ה- אלפא רומיאו 4C מציגה עיצוב חיצוני מרהיב ביופיו אשר כולל קימורים ושיפורים כיאה לרכב ספורט מקצועי בשילוב עם ביצועי כביש מהשורה הראשונה שיגרמו לחובבי הספורט המוטורי להתרגשות עצומה. ייצורו הראשוני של דגם ה- C4 נבע מהחלטה אסטרטגית שיווקית של אלפא רומיאו להיכנס לזירת רכבי המירוץ הספורטיביים וליצור מעין "סופרקאר" של ממש אשר יספק ביצועי כביש אימתניים ויצלח בקלות את כל מסלולי המירוצים ברחבי העולם, ההשראה ליצירת המכוניות היתה דגם ה-33 המיתולוגי אשר יוצר על ידי אלפא רומיאו בשנת 1967 והיה למכונית הספורט הראשונה שיוצרה על ידי החברה ונחשבה במשך שנים רבות למכונית הספורט היפה ביותר בעולם כולו. התוצאה של החלטה זו לייצור רכב ספורט מוביל למותג היתה ייצור של מכונית ספורט ייחודית ומרהיבה שנבנתה בהתאם ליסודות ההנדסיים המשמשים לייצורן של צמרת מכוניות העל תוך שמירה על מימדים ומידות קטנים למדי. השלדה עליה מבוססת ה- C4 עשויה מקפסולת קרבון בשילוב עם תת שלדה קידמית ואלמנטים שונים העשויים מאלומניום חזק במיוחד. אחד הייתרונות הבולטים של ה- C4 הוא המשקל הנמוך במיוחד אותו היא מציגה, אפילו בהשוואה למכונית עירונית ממוצעת עם משקל כולל של פחות מ-900 ק"ג בלבד, דבר המאפשר לה קלילות ותנודתיות גבוה מהרגיל. בשנת 2015 החלה החברה לשווק את גרסת הספיידר של דגם ה- C4 בעלת הגג הנפתח והעיצוב עוצר הנשימה שזכה באופן מיידי עם השקתו להדים רבים.
 
עיצוב ספורטיבי עוצר נשימה
דגם ה-v C4שופע במיטב הטכנולוגיה החדשנית ביותר מתהדר בשלל עיטורים מרהיבים כיאה לרכב ספורט מקצועי, עיצובו החיצוני העשוי משלדה בעלת מבנה משולב אשר נבנה על פי טכנולוגיה אווירונאוטית עשוית סגסוגת מגנזיום וצינוריות פלדה חזקות במיוחד. חרטום הרכב נטוי מעט כלפי מטה ובצדיי הרכב שיפויים עמוקים שיוצרים תחושה ספורטיבית של ממש, מכסה המנוע חרוץ בשתי מסילות קדמיות שיוצרות מראה מיוחד ביותר. פנים הרכב המעוצב גם הוא באופן המשלים את תחושת היוקרה והספורטיביות, שואב השראה מפסגת כלי הרכב הספורטיבים המובילים בעולם. תאי הגוף הייחודים עשויים מסיבים של פחמן חשוף, המושבים האיכותיים מבטיחים נוחות מיירבית ואת היציבות האופטימלית הנדרשת לנסיעה ספורטיבית מייטבית וכוללים שילוב של מבנה מחוזק עם ריפודי עור יוקרתיים. קונסולת הנהג גדולה, נוחה וקלאסית למדי, גלגל ההגה מיושר בחלקו התחתון כיאה לרכב ספורט איכותי, לוח המחוונים העשוי בטכנולוגית הזרקה חמה יוצר מראה מרהיב ולוח הבקרה מותאם לנהיגה בתנאי לחץ גבוהים. להשלמת המראה הספורטיבי המושלם כוסו דוושות הגז ומגני העקבים באלומניום יפיפה אשר נותנים את תרומתם הרבה למראה הספורטיבי הכללי .
 
עוצמה טכנולוגית מיירבית
דגם ה- C4 משווק עם מנוע בנפח של 1750 סמ"ק בעל מדגש טורבו איכותי המבוסס על מיטב הטכנולוגיה החדשנית ביותר לייצור מנועים הידועה כיום. המנוע העוצמתי כולל ארבעה צילנדרים וטכנולוגית הזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה ביותר, מצמד כפול ושתי יחידות תזמון שסתומים משתנה המאפשרת למנוע העוצמתי הזה להגיע לביצועים ספורטיבים ביותר. המנוע האיכותי מציג כוח מקסימלי של 240 כוח סוס בתווך של כ-6,000 סל"ד, דבר אשר ממחיש בצורה האופטימלית את כושר הדינמיות הגבוה הגמישות יוצאת הדופן של היחידה המנועית. דגם ה- C4 מציג כושר האצה ייחודי וחסר תקדים העומד על כ- 4 וחצי שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מיירבית של 250 קמ"ש. מעבר לנתונים המרשימים בהם מתהדר המנוע העוצמתי של דגם ה- C4 הוא מצטיין באחוזי פליטת מזהמים נמוכים ביותר העומדים במגבלות החמורות של Euro 6 המתקבלים בעיקר הודות לבקרי הזרקת הדלק האיכותיים ולמערכת נוגדת החיכוך אשר יוצרת חיסכון איכותי באנרגיה. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים דאבל קלאץ' 6 TCT  בעלת בקרת נהיגה עם 3 מצבי כיול אפשריים המאפשרים לנהג לבחור את המצב הנהיגה המועדף עליו לרבות מצב ה- RACE הייחודי שנועד למירוצים ולהפעלת כוח מתפרץ רב.
 
ביצועי כביש מרגשים ביותר
מנוע הטורבו החזק אשר מותקן בדגם ה- C4 נחשב לפורץ דרך באופן אמיתי אשר שינה את כללי המשחק בכל הנוגע לביצועי הכביש, בשילוב עם ארכיטקטורת השלדה הייחודית והמיקום הבלתי שגרתי של המנוע, יוצרים הם הרמוניה מושלמת ועוצמות חסרות תקדים בהעברת הכוח אל גלגלי הרכב האחוריים. הכיול המושלם אשר מציגה ה- C4 מתקבל הודות לחלוקת המשקל הייחודית בה בחרו מהנדסי אלפא רומיאו הכוללת 60% על האחורי ו- 40% על הסרן הקדמי, מהלך זה מביא להתנהגות כביש ספורטיבית מאוד, אחיזת כביש ייחודית והיגוי מדוייק ומהיר מאוד. מערך המתלים המפותח הבנוי בצורה מיוחדת של עצמות עצה כפולות מלפנים וזרועות מק'פרסון ארוכות בחלק האחורי, יוצרים נתוני דינמיות איכותיות ומאפשרים לרכב לספוג בצורה הטובה ביותר את מהמורות הכביש והרעשים המיותרים גם בעת נסיעה במהירויות גבוהות ביותר ובתנאי דרך קיצוניים.
 
אבזור עשיר ומתקדם
חבילת האבזור עמה משווקת ה C4כוללת תפריט צבעים עשיר ומגוון הכולל את צבעי הלבן פנינה, שני גוונים מיוחדים  של אדום, אפור כהה, שחור קלאסי ולבן קלאסי, כמו כן התווספו שלל תוספות כגון  זוג מושבי ספורט בציפוי עור, מערכת שמע מתקדמת הכוללת את כל החיבורים הקיימים לרבות קישורי בלוטות, AUX, USB ועוד, חישוקי אלומיניום מושחרים, גלגל הגה מצופה עור ועוד. גרסת ה- C4 ספיידר כוללת בנוסף גג נשלף רך הניתן לאחסון בתוך תא המטען, תאורת קסנון ראשית, מערכת שמע מתקדמת ועוד. שלל תוספות אלה משלימות בצורה האופטימלית ביותר את חווית הנסיעה הבלתי נשכחת שבנהיגה בדגם ה- C4 המתקדם.
 
בטיחות ברמה גבוה כנדרש מרכב ספורט
כיאה לרכב ספורט המגיע למהירויות גבוהות ונדרש ליכולות דינמיות עוצמתיות מתהדר ה- C4 בשלל יחידות שמטרתם להעלות ולשפר את הבטיחות הכללית המתקבלת, יחידות אלה כוללות, בין היתר, מערכת בקרת היציבות המצויה במצב מנוטרל ומופעלת אוטומטית במצבים של אובדן שליטה בזמן בלימות חזקות בלבד, מערכת בקרת המשיכה, מערכת הדיפרנציאל Q2 שמטרתה היא מקסום אופטימלי של העברת כוח בפניות, מערך כריות אויר מתקדם, חיישני חניה, חיישני לחץ אויר בגלגלים ועוד. בנוסף, בדומה לשאר רכבי החברה, גם ה- C4עמדה בהצלחה מרובה בכלל מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר וזכתה לציון המקסימלי.
 
למי מתאימה ה-  ?C4
ה-  C4היא איננה מכונית שגרתית, מטרותיה העיקריות נסובות סביב מגרש המירוצים המקצועי, על כן ניתן לומר כי קהל היעד שלה הינו קהל יעד ספציפי למדי, חובבי הנהיגה האתגרית וביצועי הכביש יוצאי הדופן. תג המחיר עימו היא משווקת מתחיל מכ-600,000 ₪ בלבד ומשתנה בהתאם לרמות האבזור המתבקשות, מדובר בתג מחיר הגיוני וסביר למדי ככל שמדובר ברכב ספורט מקצועי בעל תעצומות נהיגה יוצאות דופן. נסיעה בדגם ה- C4 הינה חוויה של ממש המספקת לנהג התפרצות של רמת אנדרנלין גבוה ובלתי נשכחת, באופן שלא ישאיר אף עין או אוזן אדישה למראה המתקבל. בישראל משווקת ה- C4 מזה שנים רבות וזוכה להצלחה סבירה ביחס לקהל היעד המצומצם והאקסקלוסיבי אליו היא פונה.
מחיר משוער
720,000
שנות אחריות
שנתיים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
0
יתרונות
חסרונות
עיצוב
מחיר
ספורטיביות
שימושיות
ביצועים

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אלפא רומיאו 4C
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר