השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אופל קסקדה
Opel

מידע

אופל קסקדה
משפחתית ספורטיבית בלתי נשכחת
אופל קסקדה, רכב הספורט המרהיב מבית היוצר של יצרנית הרכב הגרמנית אופל, היא למעשה גרסת הקבריולט של דגם האסטרה המשפחתית המוכרת והאהובה. אופל קסקדה הוצגה לראשונה בשלהי שנת 2012 כמחליפה הרשמית של דגם האסטרה טווין- טופ, ונחשבת לבעלת נתונים מאכניים ועיצובים מרשימים ביותר המבדילים אותה ממתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמי האודי A5 והב.מ.וו סדרה 4 קבריולה. הקסקדה כוללת גג בד נפתח ייחודי קונברטיבל בעל טכנולוגיה מתקדמת לפתיחה וסגירה של הגג גם כשהרכב מצוי בנסיעה של עד כ-50 קמ"ש דרך מתג ייעודי הממוקם בפנים תא הנוסעים או דרך שלט הרכב. הקסקדה מתהדרת בשלל תוספות האופייניות לרכבי היוקרה האיכותיים ביותר לרבות מושבי עור מרהיבים המאפשרים ישיבה נוחה ביותר גם במושבים האחוריים, איכות חומרים וגימור מתקדמים למדי ושלל תוספות המעשירות ומשדרגות את חווית הנסיעה במידה ניכרת.
 
מנוע חזק ומכניקה מתקדמת
דגם הקסקדה משווק בישראל עם מנוע עוצמתי ואיכותי כיאה לרכבי אופל, מדובר במנוע בנפח של 1.6 ליטר טורבו SIDI המשמש גם את דגם האינסיגניה החדש. למנוע הספק מרבי של 170 כוח סוס בין 4,250-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 26.5 קמ"ג (בלחיצה מלאה על דוושת הגז מתקבל 28.6 קמ"ג). המנוע האיכותי משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית המספר כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.9 שניות בלבד ומהירות מיירבית של 217 קמ"ש סך הכל. באירופה משווקת הקסקדה במספר גרסאות מנוע נוספות החל ממנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין המספק 120 כוח סוס ועד למנוע דיזל בעל מדגשים כפולים בנפח של כ-2.0 ליטר המספק 195 כוח סוס, אך למרבה הצער גרסאות אלה טרם הגיעו למחוזותינו.
 
איכות נסיעה גבוה
מיד עם התנעתה של הקסקדה מתקבל צליל חזק ואימתני שמכניס את נוסעי הרכב לכוננות הנכונה והמתבקשת הנדרשת לנסיעה ברכב ספורטיבי שכזה, כבר עם תחילת הנסיעה מתקבלים ביצועי הכביש עוצמתיים אשר מוכיחים עצמם יותר ויותר ככל שמהירות הנסיעה עולה ומתגברת. התאוצה החזקה המאפשרת עקיפות קלילות, יכולת השיוט המתקדמת והאצות הביניים יוצרות חווית נסיעה אדירה ובלתי נשכחת. תיבת ההילוכים המתקדמת עושה את עבודתה נאמנה, העברת ההילוכים נעשית בצורה חלקה וכמעט שאינה מורגשת כלל. גם בנסיעה עם גג פתוח, אשר במכוניות רבות בעלות מרכב דומה יוצרת תחושה לא נעימה של עצירה במידה מסויימת, הציגה הקסקדה נתונים נהדרים וסיפקה את החוויה המתבקשת. מבחני דרך רבים שנערכו לקסקדה ציינו כולם באופן מובהק את יכולת השיוט האיכותית, גם במהירות גבוהה המאפשרת נסיעה נעימה ורכה. בנסיעה עם הגג פתוח וחלונות סגורים, רעשי הרוח החיצוניים סבירים למדי, דבר אשר מעיד על הנדסת אנוש ברמה גבוה. המתלים הרכים משככים מצויין את כל מהמורות הכביש וחוסכים מהנוסעים תנודות ורעשים מיותרים
 
נתוני צריכת דלק משופרים
הגרסה החדשה של דגם הקסקדה מציג נתוני צריכת דלק סבירים למדי, בעיקר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה, אשר עומדים באופן ממוצע בנסיעה משולבת עירונית ובינעירוניית, על כ-9 ק"מ לליטר. נתונים אלה מתקבלים בעיקר הודות להפחתה המשמעותית במשקל הרכב אשר נעשתה בגרסה החדשה. קיימים הבדלים ניכרים באחוזי צריכת הדלק בהתאם למידת האבזור שכולל הרכב, שכן ברכבים בהם הוכנסו אלמנטים בעלי משקל רב נרשמה צריכת דלק גבוה יותר. אלמנט נוסף אשר יוצר הפחתה בצריכת הדלק הינו השיפור המשמעות שהוכנס לתיבת ההילוכים אשר מאפשר לה העברה איכותית של הילוכים באופן היוצר צריכה מופחתת של דלק באופן משמעותי.
 
עיצוב חיצוני מרהיב ביופיו
במבט חיצוני על האופל קסקדה ניתן לראות כי מדובר ברכב מרהיב ביופיו, המעטפת החיצונית משדרת יוקרה ועושר, היא מתפרשת על 4.7 מטר לאורך וכ-1.8 מטר לרוכב עם בסיס גלגלים של כ-2.7 מטר. החרטום הקידמי אשר בצורה אופיינית לרכבי ספורט קיבל נטיה קטנה כלפי מטה ובצידי הרכב חרוצות מגרעות קטנות אשר משלימות את המראה העשיר. עם פתיחת הדלת מתגלה תא נוסעים מדהים ביופיו, הדשבוד זהה במראה שלו לדשבורד המוכר לנו מדגם האסטרה, הוא כולל קונסולת נהג גדולה, ברורה וקלה לתפעול, מושבי העור היוקרתיים העשויים מחומרים איכותיים ביותר מספקים נוחות אדירה, המושב אחורי מרווח ביותר ומאפשר ישיבה נוחה לשלושה מבוגרים. במצב בו גג הרכב סגור מתקבל תא מטען גדול במיוחד המאפשר אחסון של ציוד רב.
 
נסיעה עם גג פתוח- חוויה בלתי נשכחת
פתיחת הגג המדהימה של דגם הקסקדה היא חוויה אדירה בפני עצמה, פתיחה מלאה אל תוך תא המטען לוקחת פרק זמן קצר ביותר של כ-16 שניות בלבד במופע המזכיר במידת מה את סרט הרובוטריקים. בשונה מרכבים בעלי גג נפתח אחרים, איכות הנסיעה לא נפגמת כלל כאשר הגג פתוח וחלונות הצד פתוחים ומתקבל היסט רוח מושלם המשלים במידה רבה את חווית הנסיעה המדהימה מלכתחילה. את הגג ניתן לפתוח באופן קל ופשוט ביותר על ידי לחיצה מהירה על מתג ייעודי הממוקם הקדמת הרכב.
 
היצע אבזור מושלם לשיפור חווית הנסיעה
כיאה לכלל רכבי OPEL, דגם הקסקדה מאובזר בשלל תוספות ואביזרים שנועדו לשפר את חווית הנסיעה ולהפוך אותה לבלתי נשכחת אבזור זה אשר מגיע ברובו כסטנדרט כולל, בין היתר את מושבי העור, חישוקים קלים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית בלוטוס בעלת שליטה מלאה בגלגל ההגה, מערכת שמע מתקדמת, מחשב דרך איכותי, קישורית, שקעי USB, בלם יד חשמלי ועוד. מערכות אלה משלימות בצורה הטובה ביותר את חווית הנסיעה ברכב.
 
בטיחות מעל לכל
בדומה ליצרניות רכב רבות, כך גם יצרנית הרכב אופל משקיעה מאמצים ומשאבים אדירים לשיפור והעלאה של רמת הבטיחות של רכביה, לשם מטרה זו מאבזרת היא את הדגמים בשלל אביזרים ותוספות ייעודיים וכן מעמידה אותם במבחני הבטיחות המחמירים ביותר. דגם הקסקדה גם הוא שופר במידה ניכרת בכל הנוגע לרמת הבטיחות, הוכנסו בו שלל תוספות לרבות מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי עצמים על גבי הכביש, מערך עשיר של כריות אויר ואפשרות לביטולם ועוד. ציוניה של הקסקדה במבחני הבטיחות טרם פורסמו אך יש הטוענים כי ב- Opelלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר בכל הנוגע לבטיחותם של רכביהם.
 
למי מתאימה הקסקדה
דגם הקסקדה משווק בישראל עם תג מחיר הנעמד על כ-300,000 ש"ח לערך, מדובר בתג מחיר שאינו במבוטל אך בבחינת יתרונותיה הרבים הכוללים את המראה שווה הלב והעין, איכויות הכביש הנהדרות וגודל שאינו מאפיין את מתחרותיה לקטגוריה, אין כל ספק כי הקסקדה היא רכב מושלם. הקסקדה מתאימה בצורה מושלמת הן למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון אך אינן מוכנות להתפשר על מראה וביצועים ייחודיים, הן ליחידים אשר יודעים כי ביצועי כביש ומראה המושך את העין הם השילוב המושלם ואף לאנשי עסקים חובבי יוקרה ופינוק. בדומה לשאר רכבי החברה, לדגם הקסקדה שוק גדול ואיכותי אשר שומר על ערכו למשך שנים דבר אשר מסייע בתחזוקו השוטף של הרכב. דגם הקסקדה הוא השילוב המושלם בין רכב משפחתי שכן הוא מבוסס על הפלטפורמה הנהדרת של דגם האסטרה עם רכב ספורט עוצמתי בעל מראה מרהיב שלא ישאיר אף עין אדישה.
מחיר משוער
החל מ 299,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
13.9
יתרונות
חסרונות
סטייל
ביצועים
עיצוב
מחיר
קבריולט

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אופל קסקדה
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר