ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

וולוו C30

image VOLVO
מחיר משוער: 195,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.1
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני מתלים
בטיחות שימושיות
איבזור מרחב פנימי
וולוו C30
וולוו C30
וולוו C30
וולוו C30
וולוו C30
וולוו C30
בשורת החלון החושפני מאחור הגיעה לארץ ביחד עם דגם וולוו C30 שהגיע לישראל בשנת 2007, ומתברגת היטב בקטגורית הרכבים הקומפקטיים – יוקרתיים. אנו מכירים אותה במבנה האצ'בק קופה, עם שתי דלתות וחלון מאחור, מה שהופך אותה למכונית "מגניבה" ומיוחדת בפני עצמה עם נוכחות בולטת, שהכתיבה אופנה בקרב מכוניות קומפקטיות נוספות כמו למשל הפיג'ו 107. הוולוו C30 מהנה לנהיגה, יציבה – מה שמעניק לה יתרון בשיוט על כבישים מהירים. בתוך הרכב המיועד לארבעה נוסעים, ישנו בידוד רעשי נסיעה ונסיעה "חלקה" תודות לשיכוך חזרה טוב מצד הבולמים. כיום ישנו גם דגם חשמלי לוולוו C30 המצטיין בתכונות עתידניות ובעיצוב נקי. ומה מבחינת בטיחות? אפשר לסמוך על השבדים שדאגו לרכב שבו תוחלת החיים של נוסעיו חשוב לא פחות מהרכב – בין השאר עם 6 כריות אויר, כמצופה מרכב יוקרה בעל גימור איכותי שיש בו חווית נהיגה ונסיעה גדולה ונעימה. לסיכום,  מכונית מתומחרת היטב, המצליחה היטב בישראל ותתאים למי שרוצה רכב אופנתי ויציב.
 

כל מה שאתם צריכים לדעת אודות וולוו c30 
במבט ראשון יש אשר לא יחשבו שרכב זה הינו כלל וולבו, לא מדובר ברכב חדש אלא ברכב יוקרתי וקומפקטי אשר משווק בארץ כבר כארבע שנים. דגם זה שונה בעיצובו החיצוני ומושך מאוד עם העיצוב המעוגל מאחור. הדגם עבר כאמור שינוי חיצוני ויש אשר טוענים שזו הסיבה אשר בגללה הוא דומה לפוקוס, אך בזה נגמר הדמיון.  יש אשר יאמרו כי הדגם אינו ססגוני וצבעוני מבפנים מה שמשאיר את התפיסה הישנה של וולבו לגבי נראות הרכבים תוך מתן דגש על הבטיחות, אך מנגד עיצובו של מודל זה  שונה מהדגמים האחרים הקלאסיים של וולבו. הדגם נוח לנסיעה, שכן הדגם כמו כל הדגמים האחרים מאפשר לנהג להיות רגוע וליהנות מחוויית הנהיגה עצמה, ואילו הנוסעים יושבים במושב נוח ומרווח. 
 
מנוע משופר וחדשני
הגרסה הבסיסית של רכב זה מציעה מנוע בנזין עם נפח מנוע 2.0 ליטר ו – 145 כ"ס 6,000 סל"ד ועם אפקט של 18.9 קג"מ ב – 4,500 סל"ד. חשוב לציין כי זו הפעם הראשונה שתיבת ההילוכים הינה אוטומטית - רובוטית עם 6 הילוכים כאשר בדגם הקודם היו 5 הילוכים בלבד וכאשר בוחנים את נתוני התאוצה שהם 100 קמ"ש נראה שאלו השתפרו לעומת הדגם הקודם והמהירות המרבית של הדגם הינה 205 קמ"ש. 
 
ביצועי כביש חלקים, איכות נסיעה גבוהה  
נוחות הנסיעה ברכב זה מעולה, השילדה כמו כל הדגמים האחרים של וולבו, סופגת את כל המהמורות בכבישים ואל לנו לשכוח את יכולת הבידוד אל מול הרעשים מבחוץ. השילוב ברכב זה בין הגיר האוטומטי לרובוטי מעולה ולא ניתן לחוש במעברים ביניהם. כמו כן, אל לנו לשכוח כי ניתן לבצע כיוון מלא באופן ידני מה שמאפשר ראות מצוינת לנהג. נכון שהדגם מראה יכולות לא רעות גם בכבישים מפותלים אך לא ניתן להתעלם מכיול המתלים אשר פוגע קלות בדימוי הרכב והיות וזה אינו עומד בעומס הרי שזו הסיבה שהדגם לא נתפס כספורטיבי. 
 
מהי תצרוכת הדלק ברכב?
אנו כלקוחות לא אחת בוחנים את התמורה עבור רכב תוך בחינת תצרוכת הדלק, שכן לאחר מכן בפועל אנו נאלצים לשלם על הדלק, אז נמצא כי בדגם זה תצרוכת הדלק של הרכב בנסיעה בפועל עומד על 8.5 – 9 ק"מ לליטר ואילו הערכת היצרן הינה כי צריכת הדלק עומדת על 12 ק"מ לליטר, בנסיעה בינעירונית. 
 
מראה חדשני וקלאסי
אין ספק, שלנראות הרכב יש חשיבות רבה, במיוחד כאשר אנו מדברים על רכב יוקרתי כדגם זה, אז ראשית ניתן לדבר על עיצוב הגג הארוך אשר מאפשר כניסה קלה לרכב, ועל דלת תא המטען אשר הינה למעשה דלת זכוכית אשר מאפשרת גישה נוחה לתא המטען. בדגם זה חלו כמה שינויים הכוללים החלפת התאורה, שינוי בפגוש וכל אלו העניקו לרכב מראה שונה ,ייחודי ואף חדשני. עיצוב זה הקנה לרכב מראה חדיש ושונה לחלוטין מהמראה של הוולבו הקלאסית אותה אנו מכירים במשך שנים רבות ואשר שייכת כאמור לעידן אחר,  וכל זאת בלי לפגוע באמינות הרכב והבטיחות אשר הוולבו מעניקה ליושבים בה. למרות זאת, חשוב לציין שה c30 נמכרת אך ורק בתצורה אחת והיא 3 דלתות האצ'בק ותא המטען , יש לציין, אינו גדול במיוחד, למי שזקוק לכזה.
 
עיצוב פנימי מרשים ובעל תפעול נוח
במבט ראשון יש אשר יטענו שהרכב משדר קור היות והצבע האפור הוא אשר שולט בו, אך יצרן הרכב אומר כי כל עוד הנהג יעסוק רק בנהיגה אז העיצוב הפנימי של הרכב אינו רלוונטי.  העיצוב הינו רגוע, סולידי והתחושה עצמה ברכב הינה של קלילות, ובל נשכח את איכות החומרים מצוינת ואף נעימה למגע, דבר החשוב מאוד בפני עצמו. במרכז ניתן להבחין בגלגלת אשר מאפשרת תפעול נוח בין השאר של מערכת המגבים והאיתות. הכפתורים נראים צפופים אך הם מאפשרים לנהג להבחין מה הייעוד של כל כפתור בקונסולה המרכזית בפרונט ומעבר לכך, גם פה השימוש הינו יעיל ובטיחותי, כי וולבו מדגישה גם באמצעות העיצוב את חשיבות הבטיחות גם אם זה על חשבון העיצוב, והתפיסה הינה שאין סיבה שהנהג יהיה עסוק באבזור כשכל שעליו לעשות הוא לנהוג ולהיות ערני. חשוב לציין כי הדשבורד בדגם זה הינו ייחודי והוא כולל משטח דקיק ביותר אשר מאפשר שליטה על המתגים השונים אשר מצויים מקדימה. הצבע השחור של גוף הרכב מדגיש את המושב האדום, וניתן לומר כי זה מקנה אף תחושה של יוקרה והשילוב בין האדום לשחור יוצר שילוב ייחודי ובמידה רבה אף יוקרתי. 
 
אבזור מקיף וחדשני 
מבחינת אבזור ניתן לומר כי דגם זה אינו שונה מהדגמים האחרים והוא כולל כמו הדגמים הקודמים לו רמת אבזור איכותית ומגוונת אשר כוללת : מחשב דרך, בקרת שיוט, מערכת שמע רמקולים ומערכת מידע מקיפה אשר נותנת לנהג התראות בכל הקשור לנהיגה, בקרת אקלים, תאורת גישה ייחודית וכמובן כריות אוויר. כמו כן בגדם יש יציאה לנגן USB, מראות מתקפלות והילוכים מצופי עור. 
 
בטיחות מעל הכל!
דגם זה של וולבו כמו כל שאר הדגמים מחויב לבטיחות הנהג ונוסעי הרכב בעת הנסיעה וכולל אבזורים שונים אשר מטרתם הינה הגברת בטיחות הנסיעה ברכב וכוללים בין השאר:  כריות אוויר, בקרת סטייה מנתיב, חיישן מרחק קדמי, תאורה אוטומטית בעת נסיעה קדימה, מצלמות בטיחות, מותחנים לחגורת בטיחות ועוד. שינוי נוסף אשר בוצע בדגם זה ואשר מעיד על חשיבות הבטיחות ברכב הינו העתקת המפתח לדשבורד וזאת על מנת למנוע כל פגיעה אפשרית, בייחוד בברכו של הנהג, בעת התרחשותה של תאונה חזיתית.  כמו כן יש לציין כי דגם זה עבר את מבחני הריסוק וקיבל ציון של 5 כוכבי בטיחות. 
 
אז למה לרכוש את וולוו C30 ?  
אז מה נותר לומר על דגם זה של וולבו c30 ? נכון שהוא לא ספורטיבי ואין זה סוד, אך עדיין ניתן להאיץ ללא שום מאמץ ואם משפרים את מיקום המתלים אז הנהיגה ברכב הינה חוויה, תחושה של רוגע והנאה. זה שנים רבות ציפו הלקוחות לשינוי בדגמים של וולבו, כולם חיכו לעיצובים שונים, מודרניים והנה זה הגיע במודל זה. העיצוב החדשני והשונה הינו מרהיב ויחד עם זאת מספק את הבטיחות המוכרת לכולם מכל רכבי וולבו, דבר אשר אינו ניתן לפשרה, כי לא רק אנו נוהגים ברכב, אנו רוצים לשמור על בטיחותנו אנו ושל כל מי שנוסע עמנו. האבזור הפנימי אולי פשוט, אך נוח ובעיקר אינו גורם לנהג להתעסק יותר מדיי בכפתורים, מה ששוב מדגיש את ממד הבטיחות, עליו תמיד חושבים בוולבו.  אז ייתכן, שהשינוי שבוצע הוא אולי קוסמטי, אך התעוזה לשנות דגם וליצור לו מראה שונה וייחודי הינו משמעותי במיוחד בחברה אשר הובילה רכבים במראה שמרני לאורך 80 שנות ייצור. רכב זה כמו כל הדגמים הקודמים של וולבו ישמור על בטיחות נוסעיה, יקנה נסיעה שקטה, נעימה ורגועה ואל לנו לשכוח את אמינות הרכב בהיבט המכאני, מה שחשוב לכל נהג וכל לקוח באשר הוא. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש וולוו C30, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אסף שסק
כמה קשה היום לבחור רכב? ישנם כל כך הרבה רכבים בכל קטגוריה, אני חיפשתי רכב יוקרתי, אבל לא מהגדולים, בכל זאת למצוא חניה בע ...   [המשך..]
עומר משולם
ברצוני להמליץ לכל חבריי לאתר אוטו1 על רכב מדהים- הוולוו C30 שהוא למעשה שילוב של רכב יוקרה ורכב ספורט עם כל הביצועים של ר ...   [המשך..]
הגדרות נגישות