ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה אופטימה

image KIA
מחיר משוער: החל מ 172,900
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 21
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני תא מטען
מרחב פנימי עלויות תפעול
מחיר
קיה אופטימה
קיה אופטימה
קיה אופטימה
קיה אופטימה
קיה אופטימה
קיה אופטימה
קיה אופטימה - מכונית מנהלים קלאסית
קטגוריית רכבי המנהלים נחלקת לשתי קבוצות רכבים, הקבוצה הראשונה מאופיינת במכוניות בעלות עיצוב מרשים אשר אינו משאיר אף עין אדישה, הקבוצה השנייה מאופיינת בעיצוב קלאסי וסולידי שאינו מסגיר את איכותו הגבוה של הרכב ואינו נחשב לבולט ומושך תשומת לב רבה מדי על גבי הכביש. דגם האופטימה של קיה ככל הנראה משתייך לקבוצה השנייה, עיצובו אומנם מרשים ונוכחותו על הכביש רבה, אך אין בעיצוב אלמנטים ייחודיים כלל והוא אינו נחשב למושך את העין בצורה קיצונית. יצרנית הרכב קיה הציגה בשנת 2016 את גרסתו המחודשת והמתקדמת של דגם האופטימה בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה, גרסת האופטימה החדשה אשר חולקת את הפלטפורמה שלה עם דגם הסונטה של יונדאי, מציגה הגדלה ניכרת במימדים החיצוניים ובכללה הגדלה של כ-7 ס"מ שלמים בסעיפי הרוחב והאורך לעומת הדור הקודם. דגם האופטימה משווק במספר גרסאות מנועיות לרבות בגרסה היברידית חסכונית ומתקדמת במיוחד. 
 
יחידות הנעה איכותיות ביותר
דגם האופטימה משווק בישראל עם מספר יחידות הנעה מתקדמות ביותר ובינהם יחידת דיזל בודדת אשר עברה חידוש ושיפור במסדרת הדור החדש, מדובר ביחידה בנפח של 1.7 ליטר טורבו בטכנולוגיית הזרקה ישירה המספק 141 כוח סוס ו-34.6 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1750 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית בעלת 7 הילוכים אשר יחד מספקים הם כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש ב-11 שניות בלבד. דגם האופטימה מוצע גם בגרסת בנזין בנפח של 2.0 ליטר אטמוספרי טורבו המספרת 165 כוח סוס ובגרסה היברידית מתקדמת המצויידת במנוע  בנפח כולל של 2.4 ליטר אשר בשילוב עם היחידה מנועית מספקים הם 206 כוח סוס. המנוע החשמלי כולל מצבר ליתיום- פולימר המאפשר לרכב נסיעה של עד 100 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין .
 
צריכת דלק משופרת ואטרקטיבית במיוחד 
דגם האופטימה זכה להצלחה כבירה בקרב נהגי מוניות ולא בכדי, יחידות ההנעה המשווקות עימו נחשבות לחסכוניות ביותר בכל הנוגע לצריכת הדלק, גרסת הדיזל מציגה נותני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אשר אינם נחשבים לשכיחים כלל בקרב רכבי קטגוריית המנהלים ובכללם צריכה רשמית של 22.7 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, מדובר בנתונים משופרים בכ-36% לעומת הדור היוצא של הדגם אשר עמד על 16.7. גרסת המנוע ההיברידית מציגה גם היא, נתוני צריכת דלק טובים למדי אשר עומדים על כ-17 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה רגועה ונחשבים גם הם לאטרקטיביים בכל קנה מידה. 
 
רמת נסיעה גבוה ונוחות כיתרון משמעותי
אחד היתרונות הבולטים והעיקריים ביותר בהם מתאפיין קיה אופטימה הוא הרמה הגבוה של נוחות הנסיעה, המתלים עושים את עבודתם בצורה הטובה ביותר משככים היטב את פגעי הכביש וזעזועי הדרך ומאפשרים נסיעה נעימה בכבישים עירוניים צפופים במיוחד. ההגוי זכה לתגבור משמעותי אשר תורם גם הוא באופן ניכר ברמת הנוחות הגבוה של הנסיעה. לחיצה על דוושת הגז יוצרת האצה מהירה וחזקה ביותר, רעשי המנוע והרקע אינם חודרים אל תוך תא הנוסעים וניכרת תחושת יציבות ואחיזת כביש מקסימאלית. זויות הגלגול אמנם מתונות במיוחד ואל הנהג ברכב משודרת תחושת בטיחות ויציבות רבה אשר כה נדרשת לו בעת נסיעה. 
 
עיצוב קלאסי, שמרני ומרשים
הדור החדש של דגם האופטימה כולל עיצוב מעודכן ומרשים ביופיו אשר עוצב בהשראת מכונית הקונספט ספורט ספייס המדהימה שהוצגה לאחרונה בתערוכת הרכבים בז'נבה. חזית הרכב כוללת "חרטום נמרי" אשר בא לידי ביטוי בזוית נמוכה עם יחידות תאורה בולטות ומרשימות במיוחד, קשתות הגלגלים תפוחות במידה הנכונה באופן המותאם בצורה מושלמת לבתי התאורה בקדמת הרכב ובחלקו האחורי. צידי הרכב קלאסים במידה רבה נעדרים אלמנטים עיצוביים מיוחדים, חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ביחס לחלק הקדמי וכולל חלון אחורי גדול מימדים. גג הרכב בנוי בתצורה משתפלת ומעוגלת אשר תורם למראה הכללי המרשים ביותר. 
 
תא נוסעים שימושי המעוצב בצורה טובה
עיצובו של תא הנוסעים של דגם האופטימה החדש מיישר קו בצורה הטובה ביותר עם כלל דגמי קיה החדשים, קדמת הרכב לרבות הדשבורד הקדמי מעוצב בסגנון נקי ואלגנטי במיוחד המשופע בחומרים ברמה גבוה במרקם רך למגע. הדשבורד מפוצל לשני חלקים כאשר בחלקו העליון מצויים צגי המידע השונים לרבות מסך מגע בגודל של 8 אינץ' המאפשר שליטה נוחה בפונקציות הרכב השונות, החלק התחתון של הדשבורד כולל שלל מתגי שליטה המתפעלים את מערכת המיזוג בעיקר בנוסף למתגים נוספים המעניקים מראה משוכלל ומרשים.  תא הנוסעים של דגם האופטימה נחשב למרווח ביותר, המושבים הקדמיים מאפשרים להגיע לתנוחות ישיבה נכונות ונוחות במיוחד, המושב האחורי גם הוא מרווח להפליא, מאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים בקלות. תא המטען כולל נפח אדיר של 505 ליטרים הניתנים להגדלה על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית , אך מתמודד עם פתח הענה צר המקשה על הטענה נכונה.
 
רמות אבזור איכותיות ומתקדמות במיוחד 
בקרב השוק האמריקאי משווק דגם האופטימה עם למעלה מ-8 רמות גימור שונות המתחילות מרמה בסיסית וראשונית ביותר ועד לרמת הגימור הבכירה ביותר הכוללת שלל פינוקים ושיפורים אשר הופכים את הסיעה לחוויה מתמשכת. בישראל מוצע דגם האופטימה עם שתי רמות גימור מובילות, רמת ה"פנורמיק" אשר כוללת, בין היתר, חישוקים קלים בקוטר של 17 אינץ', חלון גג כפול, מערכת שמע מקורית בעלת חיבורי USB וAUX המאפשרת חיבור לטלפונים חכמים, חיישני חנייה לנסיעה ברוורס, מראה פנוראמית נוגדת סינוור ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר קרויה "פרימיום" והיא כוללת מושבים חשמליים, חימום למושבים הקדמיים ואופציה לקירור מושב הנהג, מערכת שמע מתקדמת, מושבי עור, אופציה לכניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, חיישני חנייה ועוד.
 
בטיחות כעקרון מוביל
בדומה לרכבי קיה רבים אשר נחשבים לפסגת הבטיחות של עולם הרכב, כך גם דגם האופטימה אשר מתהדר ברשימת אבזור ארוכה ומכובדת אשר הופכת את הנסיעה לבטוחה ורגועה הרבה יותר, אבזור זה כולל בין היתר מערך בן שש כריות אויר איכותיות עם אופציה לביטול פעילותם, חיישני חנייה אחוריים, מערכות חניה אוטומטיות, עיגוני איזופיקס למיצוב יעיל של מושבי ילדים, מצלמות נסיעה לאחור, מראה מרכזית נוגדת סינוור, מערך מצלמות היקפי, מערכת בליינד ספורט לניטור שטחים מתים ועוד שלל מערכות המשפרות במידה ניכרת את בטיחות הנסיעה. דגם האופטימה טרם עמד במבחני הריסוק המחמירים אך לאור קיומם של כלל מערכות בטיחות אלה ניכר שמדובר ברכב בטיחותי במיוחד.
 
יתרונותיו הברורים של דגם האופטימה
דגם האופטימה מציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותו לאחת האופציות הטובות והמובילות ביותר בקטגוריה, הוא בטיחותי במיוחד, חסכוני במידה ניכרת בצריכת הדלק, משווק עם רשימה ארוכה ומפנקת של אבזור ותוספות ומוצע בתג מחיר אטרקטיבי למדי אשר מתחיל מ164 אלף ₪ לגרסת הגימור הבסיסית ועד לסכום של 180 אלף ₪ לערך לגרסה הבכירה ביותר, תג מחיר זה נחשב לאטרקטיבי ונוח בהשוואה למרבית הרכבים המשתייכים לקטגוריה. דגם האופטימה נחשב לאטרקטיבי ביותר לקהלי יעד מגוונים ובכללם משפחות, מנהלים המחפשים אחר רכב יוקרתי, נהגי מוניות המחפשים רכב חסכוני ועמיד לנסיעות ארוכות ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה אופטימה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הילה
התלבטתי ארוכות איזה רכב לקנות ובסוף החלטתי לבחור בקיה אופטימהAבעיקר בגלל המחיר שהיה זול משמעותית מהרכבים האחרים שהצי ...   [המשך..]
אורן
רכשתי את המכונית לא מזמן וכפי שהובטח לי צריכת הדלק חסכונית והמכונית נוחה ומרווחת. בהתחלה התלבטתי בין הפורד מונדיאן ...   [המשך..]
הגדרות נגישות