ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט מאליבו

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 179,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 8.5
יתרונות חסרונות
מרווחת היגוי
מאובזרת
מעוצבת
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו
שברולט מאליבו- משפחתית גדולה ומרווחת
בשנים האחרונות הלכו והתחזקו קטגוריות רכבים שונות דוגמת רכבי הקרוסאובר ורכבי המיני קטנות המימדים אך במקביל הדרישה לרכבים משפחתיים בעלי מידות גדולות ונוחות לא פחתה ובשברולט בחרו לתת מענה הולם לקטגוריה זו עם דגם המאליבו. שברולט מלאיבו הינו רכב משפחתי סטנדרטי המשתייך לקטגוריית ה-mid size ונחשב לנדרש ומבוקש בעיקר בקרב השוק האמריקאי. דגם המאליבו מבוסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם האיפלה ומציג עיצוב הרמוני ונעים לעין, מידות נרחבות אשר עומדות על אורך של 493 ס"מ ו-184 ס"מ רוחב, היצע מנועים עשיר ומתקדם, חבילת אבזור ייחודית ומתקדמת ותג מחיר אטרקטיבי אשר הופך אותו לאחת האופציות העדיפות בקטגוריה. בשנת 2015 הציגה שברולט את הדור התשיעי של דגם המאליבו שכלל שורה של שיפורים בכל הנוגע לרשימת האבזור, לתחום המכאני והעיצובי. 
 
היצע מנועים מתקדם
במסגרת עדכון הדור התשיעי של דגם המאליבו חידשה שברולט את היצע המנועים עמו משווק הדגם במערך מנועים חדש ומשודרג, דגם הבסיס מציג מנוע חזק ומתקדם בנפח של 1.5 Ecotec ליטר בעל מדגש טורבו המספק 160 כוח סוס, מומנט מירבי של 25.5 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.5 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 210 קמ"ש, מנוע בסיסי זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית אשר יחד יוצרים עבודה מכאנית מתקדמת ומתוזמנת במיוחד. גרסת המנוע הגדולה יותר כוללת מנוע הזרקה ישירה בנפח עוצמתי של 2.0 ליטר המספק 250 כוח סוס ומומנט מירבי של 35.7 קמ"ג, מנוע מוגדל זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדישה שיוצרה במיוחד בהתאמה לדגם זה. גרסת המנוע השלישית של דגם המאליבו הינה גרסה היברידית המבוססת על מנוע 1.8 ליטר חדיש ומציגה הספק כולל אשר עומד על 182 כוח סוס עוצמתיים. הגרסה ההיברידית מאפשרת נסיעה על בסיס הסוללה בלבד עד למהירות נמוכה של 88 קמ"ש אך נחשבת לחסכונית, ירוקה וכדאית למדי.
 
צריכת דלק משופרת 
בהתאם לנתוני צריכת הדלק הרשמיים של שברולט צורך דגם ה- שברולט מאליבו בממוצע כ-11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על כ-10 ק"מ לליטר. מדובר בנתוני צריכת דלק אטרקטיביים אשר מתקבלים הודות למשקל הרכב שהופחת משמעותית במסגרת עדכון הדור התשיעי בשילוב עם מערכת העצור וסע המתקדמת שהותקנה בו שתפקידה לנטרל לחלוטין את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך ליצור חסכון משמעותי בצריכת הדלק ולתיבת ההילוכים המתוזמנת אשר יוצרת העברת הילוכים מדוייקת ובכך נחסכת צריכת הדלק באופן משמעותי ועל כן נחשבת היא לחסכונית מאוד, בעיקר בהשוואה לרכבים האחרים המשתיכים לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המציגים צריכת דלק ממוצעת של בין 6-8 ק"מ לליטר לערך.
 
ביצועי כביש טובים לנסיעה נוחה ונעימה
היחידה המנועית על שלל נפחיה המוצעת לשיווק עם דגם המאליבו מרגישה טוב מאוד, כוחה זמין כבר בסל"ד נמוך ומשתלב היטב עם עבודתה היעילה והמתוזמנת של תיבת ההילוכים, יחסי העברה ארוכים במיוחד ומצב שיוט מתקבל כבר ב-100 קמ"ש. המתלים בדגם המאליבו מכויילים על הצד הרך שלהם ומצליחים ל ספוג את מהמורות הכביש וזעזועי הדרך בצורה טובה למדי אם כי מעט קופצנית לעיתים. בנסיעה בכבישים עירוניים נחשבת המאליבו לנעימה לתפעול ומציגה קלות רבה בכל הנוגע לתמרון וזאת הודות להגה הדינמי אשר מציג משקל טוב. בעת נסיעה מחוץ לעיר שומר דגם המאליבו על שליטה מלאה ויציבות מקסימלית אך בפניות חדות הולכת לאיבוד במידת מה תחושת הבטחון. שיתוף פעולה נמוך נרשם מציגו של דגם המאליבו ככל שמדובר בנסיעה מאתגרת ותובענית יותר.
 
עיצוב חיצוני גדול ומרשים
דגם המאליבו מושך מבטים רבים מכל כיוון ומציג נוכחות מירבית על גבי הכביש,  במבט חיצוני על דגם המאליבו בגרסתו החדשה, ניכר כי הוא משמר היטב את הממדים האמריקאים הגדולים וזאת על אף שממשקלו הופחתו למעלה מ-200 ק"ג. בקדמת הרכב הוצב גריל הקדמי רחב שעוטר על ידי תוספות כרום מרשימות המשתלבות היטב עם הסמל המוזהב ויחידות התאורה הצרות אשר יוצרות יחד מראה קרבי ואטרקטיבי.  צידי הרכב עוטרו גם הם במסגרות כרום מפוסלת והוגדלו החלונות באופן המקנה מראה אתלטי וחטוב במיוחד. גג הרכב עוצב בתצורה משתפלת  המשתלבת עם הדלת של תא המטען ויוצרת מראה דמוי קופה בעל קריצה ספורטיבית המזכירה את האחות הגדולה של דגם המאליבו- האימפלה.
 
עיצוב פנימי בסגנון אמריקאי
כבר מהמבט הראשון על תא הנוסעים בדגם המאליבו ניכרת תחושת הגודל והעוצמה בבירור, תא הנוסעים מרווח, משופע במקום ישיבה ופתרונות אחסון אשר הופכים את כל הגודל ליעיל. דיפוני הדלתות מכוסים בחיפויי בד מרשימים ומתכתבים היטב עם כיסויי המושבים ועם תאורת הלד המרשימה הממוקמת בדלתות הרכב ובידיות הפתיחה. קונסולת הנהג מרשימה למראה, משולבת בנגיעות כרום ססגוניות אשר תורמות למראה היוקרתי ובמרכזה לוח מחוונים עמוס שעונים המעוצב בטוב טעם של ממש. תא המטען הגדול של דגם המאליבו כולל 447 ליטרים אך מתמודד עם סף הטענה גבוה באופן יחסי ועם פתח הטענה צר מהרגיל.
 
רשמת אבזור ארוכה ועשירה
דגם המאליבו משווק עם רשימת אבזור מתקדמת אשר כוללת את פסגת הטכנולוגיה של עולם הרכב ובכללה מערכת מתקדמת לפתיחת הרכב והתנעתו ללא מפתח פיזי, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור נעים מאוד למגע, מושב נהג חשמלי, מערכת מיזוג מתקדמת, חישוקים מוגדלים בקוטר של 17 אינץ', דיבורי בלוטוס, חיבורי USB וAUX בקדמת תא הנוסעים ובספסל האחורי, מערכת שמע מקורית הנתמכת במערכות אנדרואיד ואפל לסנכרון מלא ובעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה וכמו כן מערך רמקולים מתקדם הפזור על פני כל תא הנוסעים. בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה נחשבת רשימת האבזור בדגם המאליבו לעשירה ומתקדמת באופן שהופך את הדגם לאופציה אטרקטיבי במיוחד.
 
בטיחות כעקרון מוביל
בנוסף לרשימת האבזור הארוכה מצוייד דגם המאליבו בשלל אביזרים שמטרתם היא לשפר את רמת הבטיחות בעת נסיעה לרבות מערך מתקדם בן 10 כריות אויר הפזורות בכל רחבי תא הנוסעים עם אופציה לביטולם, מערכת ה- Teen Driverשתפקידה היא להגביל ולבקר את אופן הנהיגה של צעירים ונהגים חדשים הנוהגים ברכב, מערכת חיישני לחץ אויר בגלגלים ועוד. יש הטוענים כי ממכונית בסדר גודל של דגם המאליבו היה מצופה שיופיעו מערכות הגנה ובטיחות אקטיביות הקיימות בקרב חלק מהמתחרות אך עדיין נחשב דגם המאליבו לבטיחותי במיוחד. ציון מבחני הריסוק של ENCAP טרם פורסמו אך כמצופה מכלל רכבי שברולט ניתן להניח כי תשיג היא ציונים גבוהים למדי.
 
יתרונותיו העיקריים של דגם המאליבו
יצרנית הרכב שברולט השקיעה מאמצים ומשאבים ניכרים ליצירת רכב כמעט חדש מהיסוד, החל מהפלטפורמה המתקדמת, דרך היצע המנועים החדש ועד לנוחות הנסיעה וביצועי הכביש המרשימים ובכך מהווה היא מתחרה ראויה ומרשימה בקרב רכבי הסגמנט. יתרון משמעותי ועיקרי נוסף של דגם המאליבו מתייחס לתג המחיר הייחודי אשר מתחיל מ- 159,000 ₪ לגרסה הבסיסית ועד ל165,900 ₪ לערך לגרסאות המנועיות המתקדמות ברמת האבזור המתקדמת, תג מחיר זה הופך את דגם המאליבו לאופציה כדאית במיוחד גם בהשוואה למתחרותיה הרבות והטובות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט מאליבו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יוסי
אוטו בעל מראה מבוגר. אוטו שהחזות שלו לא משדרת את האמת שלו. חזק, מהיר, אנרגטי ומפנק. הכי אוטו שיש במחיר הכי מצחיק ...   [המשך..]
דב ברקאי
רכב מצוין יחסית למחירו בעל איכות טכנית גבוהה ביותר ...   [המשך..]
הגדרות נגישות