ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט קפטיבה

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 159,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 9.7
יתרונות חסרונות
נהיגה נוחה היגוי
מרווחת רועשת
שימושיות לא חסכונית
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה- רכב השטח SUV  המבוקש ביותר
רכב הכביש- שטח SUV המוצלח ביותר מבית היוצר של ג'נרל מוטורס הוא שברולט קפטיבה המרשים אשר מצליח להתבלט מעל מתחריו בזכות יתרונותיו הרבים, הוצג לראשונה בשנת 2006 וזכה מאז למספר גלגולים ועדכונים משמעותיים שהפכו אותו לאחד הרכבים המוצלחים בקטגוריה. דגם הקפטיבה מיוצר במפעלים של שברולט בדרום קוריאה ומיועד במאפייניו בעיקר לקהל היעד האירופאי, הוא מציג יכולות שטח בסיסיות וזאת בשל מרווח הגחון הנמוך וטכנולוגיית ההנעה הקדמית במקביל להתנהגות כביש רגועה וצפויה המקנה לנהג תחושת שליטה ובטחון מקסימלית, כמו כן מוצע הוא עם מספר יחידות הנעה בנפחים משתנים, שני מרכבים אפשריים הראשון בגרסה ספורטיבית יותר בעלת 5 מושבים ושני מתון יותר בעיצובו אשר כולל 7 מקומות ישיבה, רשימת אבזור עשירה, איכות חומרים טובה ביותר ותג מחיר אטרקטיבי אשר הופך את הדגם לאחד הדגמים המובילים בקטגוריה. בשנת 2016 זכה דגם הקפטיבה לגרסה חדישה ועדכנית ביותר בעלת עיצוב מחודש ויחידת הנעה חדישה.
 
היצע מנועים חזק ביותר 
עם תחילת שיווקו הראשוני של דגם הקפטיבה הוצע הוא עם שתי גרסאות מנועיות, הגרסה הבסיסית כללה מנוע טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר המספקת 150 כוח סוס וגרסת בנזין גדולה ובכירה יותר בנפח של 3.2 ליטר המספק 227 כוח סוס, שתי הגרסאות המנועיות משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק בעלת 5 יחסי העברה והנעה כפולה. במסגרת העדכון המקיף שעבר דגם הקפטיבה בשנת 2016 השתנה לחלוטין היצע המנועים וכעט מוצע הוא בגרסה אחת בלבד בנפח של 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרשים של 167 כוח סוס ומומנט מרבי של 40.8 קמ"ג. יחידת ההנעה המתקדמת משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית טיפטרוניק בעלת הנעה קדמית בלבד המספקים יחדיו כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.6 שניות בלבד ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. 
 
יכולות כביש נאות ביותר
יחידות ההנעה הישנות של דגם הקפטיבה כמו גם יחידת ההנעה החדשה אשר הוצגה בשנת 2016, מציגות ביצועי מנוע טובים ושקטים ביותר, זמינות הכוח מתקבלת בטווח זמן קצר מרגע הלחיצה על דוושת הגז, תיבת ההילוכים עושה את עבודתה בצורה מתוזמנת ומדוייקת למדי, התנהגות הכביש טובה ביותר, ההגה מדוייק ומאפשר דינמיות רבה והמתלים מכויילים על הצד הרך שלהם ומונעים מיושבי הרכב את זעזועי הכביש בצורה טובה ביותר. זוית הישיבה במושב הנהג של דגם הקפטיבה גבוה ביותר מציגה יכולות הנדסת אנוש גבוה ומתקדמת למדי. בעת נסיעת שטח מתמודד דגם הקפטיבה בצורה יפה עם תנאי שטח קלים אך ככל שתנאי השטח הופכים למאתגרים יותר, מתקשה הרכב בנסיעתו.  
 
נתוני צריכת דלק סבירים למדי
בדומה לדגמים רבים של קונצרן ג'נרל מוטורס אשר יוצרו בשנים האחרונת המתאפיינים בצריכת דלק נמוכה יחסית, כך גם דגם הקפטיבה אשר נחשב לרכב חסכוני למדי בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק של דגם הקפטיבה על 12.9 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת רגועה, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על 8.5 ק"מ לליטר אך עדיין נחשבת היא לסבירה למדי. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוכים יעילה ובכך מונעת משיכת הילוכים אשר נוטה לצריכת דלק גבוה יותר.
 
עיצוב חיצוני קשוח ומעניין במיוחד
כבר עם שיווקו הראשוני של  שברולט קפטיבה הציג הוא עיצוב מרשים אשר תאם את הקו העיצובי הכללי של יצרנית הרכב שברולט, חזית הרכב כוללת כונס רחב המיוחד המשתלב היטב במסגרת הפגוש הקדמי הכפול אשר מעוטר במסגרת ניקל מרשימה, יחידות התאורה רחבות ביותר משתלבות עם פנסי הערפל הממוקמים בחלקו התחתון. מכסה המנוע זכה לקווים מעוגלים, צידי הרכב דינאמיים וכוללים קו אורך מעניין בעל שיפוע הנוטה קדימה. בתי הגלגלים תפוחים מעט, בולטים ומתחברים לקו הסף התחתון, חלונות הצד צרים משתלבים עם מסילת הגג אשר מוסיפה במידה ניכרת למראה הספורטיבי הכללי. חלקו האחורי של הרכב מעוצב, גם הוא, באוריינטציה ספורטיבית הכוללת ספויילר עליון, שמשה צרה פנורמית, דלת רחבה ביותר במרכזה מצוי פס ניקל הכולל את סמל היצרן ובחלקו התחתון שני מפלטי כרום התורמים לתחושת הקשיחות והעוצמה. הדגם החדש של הקפטיבה אשר הוצג בשנת 2016 זכה לעדכון עיצובי מינורי רענן ומודרני ביותר.
 
תא נוסעים יוקרתי ודינאמי
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים של דגם הקפטיבה ניכר כי מדובר בתא נוסעים מהודר ביותר שאינו מבייש אף רכב יוקרתי, הפאנל הקדמי רחב ביותר משולב בחומרים איכותיים ביותר, במרכזו מצוי צג נתונים גדול הכולל שעון בעל מסגרת כרום לצד צגים אנלוגיים מרשימים למראה המשתלבים היטב עם פתחי יציאת האיוורור המעניינים. פאנל ההילוכים גדול מהרגיל, ההגה כולל ארבע צלעות ודפנות הצד נקיים מאלמנטים עיצוביים. המושבים מרווחים ביותר, גם במרכב בעל 7 המושבים כאשר שני המושבים הנוספים מתאימים בעיקר לילדים. תא המטען גדול מאוד כולל נפח אדיר של 405 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רשימת אבזור עשירה ומכובדת
דגם הקפטיבה משווק בארץ עם שתי רמות גימור איכותיות ביותר, רמת האבזור הבסיסית קרויה LS  והיא כוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת לאיזורי משנה, מערכת מולטימדיה עדכנית של MyLink בעלת מסך מגע ואופציה לקישור לטלפונים חכמים של אפל או אנדרואיד, חיבור USB, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ' ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר אשר קרויה LT כוללת את כלל האיבזור הקיים ברשימה הבסיסית בנוסף למערך ריפודי עור יוקרתי, מערך חלונות כהים בחלונות האחוריים של הרכב, תוספת של עיטורי כרום חיצוניים, שמשה קדמית מחוממת למניעת היווצרות אדים, חיישני גשם למגבים ועוד. אבזור זה משפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופך אותה לאיכותית ומתקדמת ביותר.
 
בטיחות כעקרון מוביל
דגם הקפטיבה, בדומה לכלל רכבי שברולט, נשחב לרכב בטיחותי ביותר וזאת משום שהוא כולל רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי לרבות מערכות תגבור לבלימת חירום, מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטולם, התקני איזופיקס לעיגון איכותי של מושבי הבטיחות לילדים, מערך פנסי ערפל קדמיים, מערך בקרת שיוט, התראה על אי חגירת חגורות בטיחות, חיישני חניה, מערכת בקרת יציבות ועוד. בנוסף עמד דגם הקפטיבה במחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EURO NCAP אשר קבעו כי הוא זכאי לציון איכותי של 4 כוכבי בטיחות. 
 
יתרונותיו הברורים של דגם הקפטיבה
דגם הקפטיבה משלב יתרונות רבים ביותר, החל מהיותו רכב בטיחותי מאוד, נוח מאוד לנסיעה המספק יכולות כביש גבוהות עם יכולות שטח סבירות למדי, כולל רשימת אבזור ארוכה ומפנקת במיוחד והכל בתג מחיר אטרקטיבי ביותר, זוהי הסיבה כי דגם הקפטיבה מותאם לקהלי יעד מגוונים לרבות משפחות הנדרשות לרכב גדול בעל מקום רב לאחסון, דרך חובבי השטח הרך שאינם מעוניינים להתפשר גם על ביצועי כביש נאים ועד לחובבי היוקרה המחפשים אחר רכב איכותי ונעים ביותר לנסיעה. תג המחיר הכדאי של דגם הקפטיבה נע בין 220,000 ₪ ועד ל-230,000 ₪ לרמת הגימור הבכירה ונחשב לאטרקטיבי למדי בהשוואה לרכבים נוספים המשתייכים לקטגוריה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט קפטיבה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אילן
רכב נוח מאוד , בעיית צריכה דלק גבוהה ליטר ל 10 קילומטר , בוצע הסבה למערכת גז ועכשיו זה Aכל 1000 קילומטר (עלות בנזין ...   [המשך..]
לאון
נהגתי על הרבה מכוניות בחיי וגם על על שברולט קאפטיבה ספורטAאני חייב לציין שזה רכב מצויין מהנה בנסיעה מרווח מאוד . ע ...   [המשך..]
הגדרות נגישות