השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אינפיניטי EX37
Infiniti

מידע

אינפיניטי EX37
EX37  ג'יפון היוקרה המוביל מבית אינפיניטי
רכב השטח היוקרתי והמוביל מבית היוצר של יצרנית רכבי הפאר ה- אינפיניטי EX37, הינו רכב שטח פרימיום בעל מרכב "קופה שטח" מרכב שזה מכבר הפך לסימן ההיכר של רכבי השטח מבית אינפיניטי .דגם ה- EX37 מציג מראה ספורטיבי, צעיר ועדכני הינו למעשה האח הקטן המשתייך לסדרת רכבי השטח FX של היצרנית המובילה ונחשב למתקדם ומשפור בבחינות רבות. דגם ה- EX37מבוסס על הפלטפורמה המוכרת והאהובה של דגם ה-G37, מדובר בפלטפורמת הנעה אחורית בעלת מבנה ואופי ספורטיבי, שלדה אחודה בשילוב עם מנוע חזק ועוצמתי, תיבת הילוכים מצויינת ואבזור רב ומתקדם ביותר, על כן הוא נחשב בעיני רבים  לרכב הפנאי המלהיב ביותר המשווק כיום בישראל.
 
היצע מנועים איכותי וחזק
דגם ה- EX37 משווק עם מנוע V6 בנזין בנפח של 2,696 סמ"ק המספק 320 כוח סוס ב-7,000 סמ"ק ו36.7 קמ"ג ב-5,200 סל"ד. המנוע האיכותי כולל מערך שסתומים בעל גל עילי כפול המציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.4 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 240 קמ"ש. המנוע העוצמתי המדובר מספק תאוצה מדהימה אשר מרעידה את האספלט ומספקת לנהג וליושבי הרכב מנת אנדרנלין אדירה אך יחד עם זאת תחושת נאיפוק, היציבות והבטיחות אינה נפגעת כלל גם כאשר מדובר בנסיעה של 190 קמ"ש.  היחידה המנועית משודכת לתיבת 7 הילוכים טיפטרוניק יציבה ומדוייקת המיועדת להעברת הילוכים מתוזמנת ללא שיהוי מיותר המבצעת חילופי הילוכים בצורה חלקה ומושלמת באופן שאינו מורגש כלל בפנים הרכב.
 
צריכת דלק משמעותית 
דגם ה- EX37 מציג הזרקת דלק רב נקודתית אשר בדומה ביצועי הכביש והתוצאות, נחשבת לאגרסיבית וחזקה במיוחד. בהתאם לנתונים המפורסמים על ידי היצרן, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית רגועה ואילו בנסיעה בינעירונית עומדת צריכת הדלק על 11 ק"מ לליטר. בפועל, בנסיעה משולבת ממוצעת עומדת צריכת הדלק על כ-8 ק"מ לליטר. בהשוואה לרכבי שטח רכים המשתייכים לאותה הקטגוריה נחשב דגם ה- EX37 לממוצע וסביר בכל הנוגע לצריכת הדלק. נתוני הדלק האמורים מתקבלים בעיקר הודות לתיבת ההילוכים המתוזמנת אשר מתוכנתת להעברת הילוכים נכונה באופן שאינו יוצר צריכת אנרגיה מיותרת וצריכת דלק מוגברת. 
 
איכות נסיעה חסרת מתחרים
דגם ה- EX37 מציג ביצועי כביש מעולים, תיבת ההילוכים בעלת שבעת יחסי העברה, עובדת בשיתוף פעולה אולטימטיבי ומושלם עם המנוע  ומספקת באופן כללי התנהגות כביש חדה, ספורטיבית, מושחזת ומהנה באופן מיוחד ומזכירה במידה מה את ביצועיהן של מיטב מכוניות הספורט. במטרה להעצים את תחושת העוצמה המתפרצת, מרבית הכוח יורד ישירות אל הגלגלים האחוריים. הבלם, אשר בנוי בתצורת דיסק מאוורר, עושה את עבודתו נאמנה ומגיב בצורה מהירה וטובה לכל לחצה על הדוושה. המתלה הקידמי כולל עצמות עצה כפולה ומוט מייצב והמתלה האחורי המבוסס על מוט מייצב רב חיבורי, חוסכים מיושבי הרכב את כל מהמורות הדרך, הן כאשר מדובר בנסיעת כביש נינוחה והן כאשר מדובר בנסיעת שטח עקלקלה. עוצמותיו הבלתי נדלות של דגם ה- EX37באות לידי ביטוי גם כאשר נדרש הוא לצלוח תנאי שטח משמעותיים לרבות נסיעה בדרכי עפר ומעבר על גבי מדרכות גבוהות מהרגיל.
 
עיצוב חיצוני ספורטיבי ומעניין
דגם ה- EX37מציג עיצוב חיצוני ספורטיבי למדי הכולל גג במבנה משתפל לאחור, תא המנוע ארוך מהרגיל המאפשר יציבה אולטימטיבית רחבה המשפרת את הביטחון והספורטיביות בעת נסיעה. הגובה של דגם ה- EX37 נחשב לצנוע ביחס לרכבים המשתייכים לקטגוריה, אך אף על פי כן מידת הנוכחות על הכביש והעוצמה שהוא משדר, אינם נפגעים כלל. בצידי הרכב מתוחים חריצים מעוקלים אשר מתכתבים בצורה מלאה וזורמת עם המראה הכללי הספורטיבי ותאורת ה-LED המתקדמת הממוקמת בקידמת הרכב. בתי הגלגלים תפוחים במקצת באופן האופייני לסגמנט ויוצרים מראה כללי מרהיב ביופיו הרב.
 
עיצוב פנימי שימושי, פרקטי ונוח
הגובה הצנוע באופן יחסי בו מתהדר דגם ה- EX37 הוא יתרון משמעותי ככל שמדובר בעיצובו של תא הנוסעים שכן הכניסה לרכב קלה מאוד, נוחה יותר ונטולת מאמצים לכל סוגי הנוסעים, מושב הנהג ממוקם בצורה איכותית ומאפשר זווית ראיה אופטימלית לנהג והחלל הפנימי גדול בהחלט באופן המתאים במיוחד למשפחה טיפוסית ממוצעת. הדשבורד הקידמי מעוצב בצורה האופיינית לכלל רכבי החברה וכולל לוח מחוונים יעיל ומסודר, במרכזו ממוקמת מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע גדול ונוח לתפעול שלל הפונקציות של הרכב. איכות החומרים, שרובם מורכב מעץ ופלסטיקה, איכותיים ביותר ומשתלבים בצורה יפה עם דיפוני הפנים באופן היוצר מראה כללי מרהיב ביופיו ומורכבים ברמת איכות כבוה כיאה למכוניות יוקרה דוגמת דגם זה. תא הטען מציע נפח גדול ושימושי, כולל שלל פתרונות איחסון נוחים במיוחד, הוא ניתן להגדלה במידת הצורך על ידי קיפולם של המושבים האחוריים המתאפשר בלחיצת כפתור פשוטה.
 
אבזור רב ומגוון המשפר את חווית הנסיעה
דגם ה- EX37 משווק עם שורה ארוכה של תוספות ואביזרים המשפרים במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכים אותה לחלקה, נעימה ומרגשת הרבה יותר, אביזרים אלה אשר מגיעים ברובם כסטנדרט כוללים, בין היתר מערך חלונות חשמליים, מערכת מיזוג אויר מפוצלת ל-4 איזורי משנה, מערכת שמע מקורית בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס, חלון שמש בגג הרכב, ריפודי בד משולבים בתוספות עור, פנבי בי קסנון מתקדמים, מראות צד מתקפלות ועוד. בנוסף מאפשרת החברה לשדרג את חבילת האיבזור על ידי הוספתם של אלמנטים נוספים אופציונלים דוגמת חימום במושבי הרכב, מערכת מולטימדיה משודרגת בת 11 רמקולים, קשתות אלומניום בגג הרכב, מערכת ניווט לווינית בעלת מסך מגע, דיפונים משודרגים העשויים מעץ מייפל, סאב וופר ועוד.
 
בטיחות רבה ללא פשרות
כיאה לכלל רכבי החברה הנחשבים למצטיינים בכל הנוגע לרמת בטיחותם, גם דגם ה- EX37 מאובזר בשלל תוספות שמטרתם היא העלאה של רמת הבטיחות ותחושת הביטחון של הנהג. אבזור זה כולל, בין היתר, פנסי ערפל, חיישני חניה אחוריים וקדמיים רגישים ביותר, חיישני גשם, מערך בן 6 כריות אויר מתקדמות עם אופציה לביטולם, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, זמזם התראה לחגורות בטיחות ועוד. טרם פורסמו נתוני מבחני הריסוק של דגם ה- EX37 אך בהסתמך על נתוני הבטיחות הגבוהים הקיימים בכלל רכבי החברה ניתן להניח כי באינפיניטי לא יתפשרו על פחות מהרמה הגבוה ביותר.
 
תג מחיר אטרקטיבי 
דגם ה-- EX37 מתמודד בגאון מול פלח שוק ענף המציע שלל רב של דגמים ורכבים איכותיים, אך אף על פי כן הוא נחשב לאופציה ראויה במיוחד, שכן הוא משווק עם תג מחיר אטרקטיבי אשר נעמד על כ-349 אלף ₪ לערך בעבור הדגם המאובזר ביותר, ומציע את המנוע החזק והאיכותי ביותר בפלח השוק אליו הוא משתייך. השילוב במושלם של מנוע עוצמתי, ביצועי כביש מרהיבים ותג מחיר אטרקטיבי באופן יחסי, הופך אותו לראוי וטוב במיוחד בעיקר בהשוואה למתחרים דוגמת הב.מ.וו סדרה 5 ועוד. עיצובו וגודלו הרב הופכים אותו למתאים במיוחד למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון, לאנשי עסקים המעוניינים ברכב מנהלים איכותי באופן המאפשר נסיעות שטח נעימות והן ליחידים שאינם מעוניינים להתפשר על רכב בטיחותי וספורטיבי.
מחיר משוער
החל מ 340,000
שנות אחריות
2 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
839
יתרונות
חסרונות
איבזור
מחיר
עיצוב פנימי
עיצוב חיצוני
ביצועים

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אינפיניטי EX37
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר