השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
פיג'ו פרטנר
Peugeot

מידע

פיג'ו פרטנר

הפיג'ו פרטנר יוצרה ועוצבה בעיקר בשביל להוביל אנשים ומשאות בתקציב המתאים לכל כיס. פנים הרכב מזכיר רכבי ואן, עם שפע של מקום לנוסעים ולציוד. הרכב נוח לנהיגה ומסוגל להסיע אנשים בנוחות מקסימאלית ממקום למקום. הרכב זמין בשתי גרסאות, חמישה מושבים ושבעה מושבים ומזכיר במראהו את הסיטרואן ברלינגו. הפיג'ו פרטנר הוא רכב שימושי וחכם עם עיצוב ידידותי ומוכר. לפרטנר יכולות יוצאות מן הכלל להעניק נוחות ללא תחרות, הוא משלב נוחות ושימושיות בצורה יוצאת מן הכלל, השידה המרכזית מכילה את כל מתגי הכוונון והפיקוד האלקטרוני בהנדסת אנוש מעולה, לרכב הגה כוח בעל סיוע משתנה המקל על תמרוני החנייה ומבטיח היגוי מדויק בכל מהירות נסיעה. את הפרטנר ניתן לרכוש עם מנוע של 1.4 ליטר או 1.6 ליטר, המנועים נמרצים וגמישים ומצטיינים בהתנהגות מעולה בתנאי עומס טובים ותחזוקה חסכנית. לסיכום הפרטנר יכול לשמש כרכב משפחתי נוח מאוד או כרכב עבודה פוקציונאלי, עם תג מחיר נמוך ויכולות מרשימות במיוחד.

פיג'ו פרטנר- רכב מסחרי לכל המשפחה
אם חיפשת עובד נאמן, כזה שיכולותיו הפיזיות הינן גבוהות ועוצמתיות ביותר, מוסר עבודתו אינו תלוי בדבר והוא יתייצב לצדך בכל יום ושעה ללא מגבלה או דרישה מיוחדת- דגם הפרטנר, הרכב המסחרי המושלם מבית היוצר של יצרנית הרכב הצרפתית פיג'ו- הוא התשובה הטובה והמתאימה ביותר עבורך. דגם הפרטנר הוצג לראשונה באמצע בשלהי שנת 1996 כאחיו המשופר והמתקדם של דגם הברלינגו מבית היוצר של סיטרואן, מדובר ברכב בכל מבנה קופסאתי גדול בעל עיצוב ייעודי המאפשר העמסה של ציוד רב וגדול מימדים באופן שאינו מתפשר על יכולות הנסיעה הגבוהות, רמת בטיחות גבוה ומתקדמת, רמת אבזור מכובדת אשר הופכת את הנסיעה לאיכותית ומתקדמת ונתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר. בשנת 2008 הוצג דגם הפרטנר בדורו השני אשר הציג עיצוב מחודש אשר כולל אלמנטים השאובים מקטגוריית המיניוואנים והיצע מנועים חדש ומתקדם. מעלותיו הרבות של דגם הפרטנר הופכות אותו לרכב איכותי אשר מתאים, לצד השימושים המסחריים, גם למשפחות המחפשות אחר רכב גדול, בעל מרחב אחסון רב, אשר אינו מתפשר על רמת הבטיחות ואיכות הנסיעה.
 
יחידות הנעה חזקות ומתקדמות
יחידות ההנעה המוצעות עם דגם הפרטנר בדורו השני נחשבות ליחידות חזקות ואיכותיות עד מאוד, יחידת ההנעה הראשונה כוללת מנוע דיזל רוחבי העומד בתקן יורו 6 בעל נפח מצטבר של 1.6 ליטר HDI עם 4 צילנדרים, יחידת הנעה זו משווקת בשני סוגים של הספקים אשר עומדים על 75 כוח סוס או 92 כוח סוס. יחידת ההנעה הנוספת כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.4 ליטר בהספק כולל של 75 כוח סוס עם מומנט מרבי של 12.2 קמ"ג. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית מתקדמת ביותר בעלת 5 מהירויות המכויילת לנסיעה מדוייקת בטכנולוגיית הנעה קדמית מתקדמת ללא צורך במשיכת הילוך שגוררת צריכה גבוה של אנרגיה. תיבת ההילוכים המתקדמת בשילוב עם יחידות ההנעה האיכותיות יוצרות כושר האצה נאה ומרשים למדי אשר עומד על האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14.3 שניות בלבד ומהירות מרבית של 165 קמ"ש- נתונים יפים ביותר בהתחשב בגודל הרכב ומשקלו. 
 
נתוני צריכת דלק סבירים וחסכוניים
על אף משקלו הרב של דגם הפרטנר אשר עומד על 1360 ק"ג נתוני צריכת הדלק נחשבים לאיכותיים ביותר כיאה לרכב דיזל מתקדם ועומדים, על פי נתוני היצרן הרשמיים, על כ-21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידת מה ועומדים על הטווח שבין 16.4- 19.2 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק איכותיים אלה מתקבלים הודות ליחידת הנעת הדיזל המתקדמת בשילוב עם תיבת ההילוכים המכויילת להעברת הילוך מתוזמנת ובכך יוצרת צריכה מינימאלית ככל האפשר של אנרגיה זמינה.
 
מבחן נסיעה עם תוצאות מתקדמות
דורו השני והמשופר של פיגו פרטנר מציג יכולות נהיגה גבוהות, טובות ונוחות הרבה יותר מבעבר, היכולות הדינאמיות של הרכב, שכבר בגרסתו הראשונית היו גבוהות, נותרו איכותיות ומתקדמות כפי שהיו, כך שיכולות התמרון ברכב נותרו גבוהות באופן המאפשר נסיעה נוחה בין כבישי העיר הצפופים בעומסי התנועה הרבים. על אף גובהו המשמעותי של דגם הפרטנר, אחיזת הכביש טובה ביותר, הרכב נענה היטב לכל פקודה ודרישה הניתנת לו בצורה מדוייקת והכל באופן המספק את מירב הביטחון הנדרש לנהג בכל מצבי הנהיגה הקיימים. המתלים בדגם מכוילים על צידם הרך ובכך מתקבלת נסיעה רכב ונעימה באופן הנעדר קופצניות מיותרת ונוח לנהיגה כללית. 
 
עיצוב חיצוני נאה ומעודן
כבר מרגע המבט הראשוני על דגם הפרטנר ניכר עיצובו הייחודי אשר מזוהה עימו עד מאוד, עיצוב מיוחד זה בא לידי ביטוי במימדים גדולים אשר מתפרשים על אורך של 438 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ וגובה של 272 ס"מ ובזויות חדות אשר יוצרות מראה קופסאתי ורבוע למדי אשר יכול בקלות להשתייך לקטגוריית המסחריות או לקטגוריית המיניוואנים כאחד. קדמת הרכב כוללת חרטום מהותי עם סבכה חדישה וגדולה הכוללת יחידות תאורה גדולות ודמות גריל קדמי מעניין. בצידי הרכב דלתות כנף אחוריות מרשימות ומגן דלת ארוך המתפרש על צידי הרכב בכללותם. בחלקו האחורי של הרכב זוג דלתות הנפתחות כלפי חוץ ושמשה אחורית גדולה המקלה על הנסיעה לאחור.
 
תא נוסעים משופר ופרקטי
בדומה למרבית הרכבים המסחריים תא הנוסעים של דגם הפרטנר מעוצב בסגנון נקי וראשוני מאוד עם אלמנטים חדשניים המשפרים משמעותית את חווית הנסיעה. קדמת הרכב כוללת לוח שעונים גדול וברור אשר מכיל שעוני דרך מרשימים ובצידה מערך מולטימדיה המאפשר שליטה בפונקציות הרכב השונות. חומרי התא איכותיים ביותר משלבים גוונים שונים כהים עם מתגים נוחים מאוד לתפעול, תאי אחסון רבים ושימושיים ואופציה להסעה של 7 נוסעים על ידי הוספת שורת מושבים. תא המטען עצום בגודלו כולל נפח של 695 ליטר הניתנים להגדלה עד ל3000 ליטר על ידי קיפול שורות המושבים האחוריות.
 
רמת אבזור גבוה ומתקדמת
בכל הנוגע לרשימת האבזור עימה משווק דגם הפרטנר ניכר כי מדובר ברשימת אבזור ארוכה ועשירה ביותר אשר הופכת את הנסיעה למהנה ואיכותית הרבה יותר מבעבר, רשימת אבזור זו אשר משווקת ברובה כסטנדרט, כוללת בין היתר כיסויי מושבים בשלל צבעים וסגנונות, מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מסך מגע בגודל של 7 אינץ' בעלת אפשרות לפונקציית Mirror screen, מערך מראות המתכווננות חשמלית, של חיבורי אודיו לרבות חיבור USB ו-AUX, דיבורית בלוטוס איכותית עם אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, 2 חלונות חשמליים, מערכת מיזוג אויר מקורית, אפשרות לנעילה מרכזית לדלתות הרכב, כיסוי נגלל לתא המטען ועוד.
 
בטיחות כעקרון מוביל
בפיג'ו אינם מסתפקים בעובדה שגם הפרטנר הוא רכב יציב ובטיחותי מאוד, הם ציידו אותו במערך בטיחות אקטיבית מרשימה אשר כוללת, בין היתר, מערכות בלימת ABS ו-ESP מתקדמת המאפשרת חלוקה מלאה של יכולות הבלימה האלקטרוניות, מערך מתלים משופר ואפשרות לנעילת דלתות אוטומטית כבר בתחילת הנסיעה. בנוסף מצוייד דגם הפרטנר במערך אבזור בטיחות פסיבי אשר כולל שתי כריות אויר לנהג ולנוסע שליד הנהג עם אופציה לביטול פעילותם, מערך חגורות בטיחות הכולל קדם מותחן, התקני איזופיקס לעיגון בטיחותי של מושבי ילדים, מערכת מתקדמת לקריסת ההגה בעת קרות תאונת דרכים ועוד של תוספות בטיחותיות המשווקות ברובן כסטנדרט. בנוסף, עמד דגם בפרטנר במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי EURO NCAP אשר זיכו אותו בציון נאה של 4 כוכבי בטיחות.
 
למי מיועד דגם הפרטנר?
קהל היעד המיידי, הרלוונטי והמתאים ביותר לדגם הפרטנר, הוא ללא ספק ציבור הנהגים הנדרשים לרכב מסחרי, גדול ויציב לנשיאה של ציוד רב במימדים גדולים, אך בבחינת הדרישה הציבורית לאורך השנים של הדרישה לדגם כאמור ניכר כי ישנה דרישה בלתי מבוטלת בקרב משפחות גדולות המחפשות אחר רכב בטיחותי, גדול ויציב אשר מסוגל להכיל ציוד רב.  בבחינת היתרונות הרבים שמציע דגם הפרטנר אל מול העלויות אשר נובעות בגינו אין ספק כי מדובר ברכב משתלם למדי אשר ניתן לסמוך עליו ללא ספק למשך זמן רב תוך הימנעות מקסימלית מתקלות אפשריות.
מחיר משוער
החל מ 137,990 שקלים
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
17.5
יתרונות
חסרונות
שימושיות
רעש
איבזור
איכות חומרים
צריכת דלק
עיצוב חיצוני

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על פיג'ו פרטנר
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר