השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
פיג'ו RCZ
Peugeot

מידע

פיג'ו RCZ
פיג'ו RCZ – מכונית עם השראה
 
כמו כל דבר בחיים גם הבחירה ברכב נובעת מהתאמה לצרכים האישיים של הלקוח. כשמדברים על רכב כגון פיג'ו Rcz אין ספק שהוא לא יתאים לכל אחד ואולי זה מה שמייחד אותו אף יותר מכך, המראה שלו אלגנטי מאוד, המבנה שונה מאוד, ממה שאנו רגילים לראות בדרך כלל וזה כולל ייחודיות גם מבחינת העיצוב הפנימי של הרכב. אין לי ספק, שאם הייתי רוצה שיסובבו אחריי את הראש כאשר אני נוהגת, הייתי בוחרת במודל זה, הוא כל כך שונה, בולט, הוא וייחודי ולפעמים זה מה שאנחנו רוצים, להרגיש שונים ומיוחדים, אז מה רע שהרגשה זו תתקבל בעזרת נהיגה ברכב קופה, בעל תאוצה אשר אינה נראית כל יום ועוצמת מנוע חד אשר לא ניתן להתעלם ממנו. אין ספק שזהו רכב המחייב התאמה אישית, זה לא מתאים לכל אחד אך למי שזה מתאים זהו השידוך המושלם והאידאלי, גם מראה, גם יוקרה וגם עוצמה של רכב. אין ספק שזהו רכב שמתאים לצעירים, להם אולי פחות חשוב כמה אנשים ניתן להסיע מאחור, להם חשוב הלוק, הסטייל וזה מה שיש למודל זה ובגדול. 
 
אז מה מציע לנו המנוע ? 
במבט ראשון על רכב זה קשה לתהות באשר לעוצמתו, זה מעניין, שכן הרכב לא גדול, המראה משדר , הייתי אומרת אפילו ספורט אלגנט כך שעד שלא קוראים את הנתונים האמתיים קשה להאמין. כמה קטנה, ככה חזקה, לא פחות מנפח מנוע 1.6 ליטר וטורבו הכולל 4 צילינדרים ולהם הספק לא פחות מאשר 156 כ"ס. המומנט המרבי אשר מציע רכב זה הינו 24.4 קג"מ זאת ב – 6,000 סל"ד, הספק מכובד לרכב בגודל כזה. כל מי שנכנס לרכב עשוי לחוש שכרון חושים קל היות והדוושה כל כך קלה, כל כך נוחה שבא לך להמשיך וללחוץ עליה, שוב ושוב, לא לעזוב ובעיקר להאיץ, המנוע הוא בהחלט אחד המרכיבים המושכים ברכב זה ואם לא המושך ביותר. העוצמה של המנוע ממכרת, בא לנו להמשיך ולנהוג ברכב ולא לעצור לרגע. לא שכחנו לרגע ואף חשוב מאוד להדגיש שהמהירות המרבית של רכב זה הינה 213 קמ"ש כאשר תוך 8.4 שניות ניתן להאיץ אפילו למהירות של 100 קמ"ש, בהחלט מכובד והרכב כולל 6 הילוכים אוטומטיים אך גם פה יש חידוש וזה היכולת לעבור להילוכים ידניים לפי בחירת הנהג, ואם דיברנו מקודם על התאמה, הרי שזו שיא ההתאמה, כי יש נהגים שאוהבים את החוויה של נהיגה בהילוכים ידניים ואין ספק שפיג'ו הבינה צורך זה וגם אותו בחרה לממש ללקוחותיה. תאוצה כזו  למהירות כזו, זה בערך חלום, חלום על ארבע וכל כך בר מימוש. 
 
לא רק יפה! גם ביצועי כביש איכותיים 
יש מי שעשויים לחשוב שהמראה של הרכב בא על חשבון הביצועים, הרי לא יכול להיות שהרכב יהיה גם יפה, גם דינאמי ובעל עוצמות וגם עם ביצועים מעולים, אז כנראה הפעם התשובה היא שכן. כי אין ספק, שלא מדובר רק ברכב יפה, פיג'ו השכילו להבין שיש לספק ללקוח גם איכות ואת זה הם לא שכחו כאשר ייצרו מודל זה. הנסיעה ברכב כל כך כיפית ונעימה, הרכב לכאורה זורם בכביש וחווית הנסיעה והנהיגה הינה ייחודית, בדיוק כמו צורתו של הרכב. ולמי שחיפש אגב רכב קטן אשר ישמש אותו היטב בנסיעות בינעירונית הרי שהוא מצא את הרכב האידאלי, זן התחושה של נהיגה ברכב ספורטיבי ואין ספק שיש לציין את איכות הצמיגים אשר הינם ברוחב לא פחות מאשר 235 מילימטר, בגובה של 45 והקוטר של החישוק עצמו הינו 18 אינץ'', מה שמקנה לצמיגים אחיזה מצוינת בכביש והדבר ניכר ומורגש בנהיגה ובנסיעות. 
 
צריכת הדלק סבירה
אז העוצמה של הרכב  גם לא באה לידי ביטוי בצריכת הדלק , הצריכה הממוצעת של דלק עומדת על 11 קמ"ש בנסיעה עירונית, צריכה סבירה לחלוטין ובהתחשב בעוצמת המנוע וההאצה.  בנסיעה בינעירונית זה עומד על 17 קמ"ש  לליטר, כך שגם צריכת הדלק סבירה לכל כיס ולכל נהג וגם פה כמובן ניתן לומר שפיג'ו לא רצו לאכזב ואכן לא התאכזבנו. 
 
חיצוניות מקורית ושונה ובעלת מראה סקסי ויוקרתי 
ממבט ראשון על הרכב יש אשר יאמרו, שהרכב מוזר, שונה, אך זה מה שמעניין בו, זו הסיבה שצעירים רבים אשר להם גם מתאים רכב בגודל זה יחפשו. אין ספק, כפי שנאמר קודם, שנסיעה ברכב זה בעיר, לא משאירה את האנשים אדישים. רכב קטן יחסית, מראה יוקרתי וסקסי ומה שהוא משדר: אני קלאסה אחרת. אורכו של רכב זה הינו 4.29 מ' ורוחבו 184.5 ס"מ. נכון, שהרכב נמוך באופן יחסי אך זה מראה מקובל לקופה, ומה שמעניין הוא  הבועה אשר משתקפת מאחור וזו השימשה האחורית של הרכב, אין ספק, המצאה אשר משדרגת את המראה הסקסי של הרכב גופי התאורה וכן לוע מפלט כפול, כל אלו משדרגים את המראה של הרכב לעומת רכבי קופה אחרים של המתחרים. 
 
עיצוב פנימי סולידי ובעל גימור מושלם
העיצוב הפנימי הינו סולידי במידה רבה, בדשבורד מקדימה נוכל להבחין בשעון אנלוגי ובהגה חל שינוי , הוא הותאם למראה הספורטיבי של הרכב וגם האחיזה בו נוחה להפליא. כמו בכל רכב אחר של פיג'ו איכות החומרים מצוינת והגימור מושלם. הגימור מעוטר בעור נעים למגע ואשר עוטף גם את ידית ההילוכים וההגה. כל האביזרים ברכב, ידית ההילוכים, המושבים, הכל מונח בצורה מושלמת וכל כך נוחה לשימוש, כך שאם לנהג לא נוח להגיע לידית או לכל אביזר אחר ברכב משמעו שהוא צריך לכוונן את מושב הנהג, כי הכל כל כך מדויק וכל כך מהונדס להפליא. חשוב לציין שתא המטען הינו גדול יחסית לרכב בגודל כזה והמושב האחורי נוח ומרווח במידה שוב התואמת את גודלו של רכב זה. 
 
האבזורים הכלולים בדגם
כיאה לכל רכב מודרני וחדיש כולל רכב זה אבזור מגוון לשימושו של הנהגים. בין האבזורים ניתן לראות: מחשב דרך, קיפול מראות אוטומטי, חישוקים קלים, בקרת שיוט, חלונות חשמל, מערכת מיזוג אוויר, פנסי ערפל קדמיים, חיישני תאורה וחיישני גשם. 
 
רמת בטיחות עם 4 כריות אוויר 
רכב זה לא עבר עדיין את מבחן הריסוק האירופאי אך חשוב לציין, שברכב יש 4 כריות אוויר כחלק משדרוג רמת הבטיחות ברכב וההגנה על הנהג ומי שיושב במושב הקדמי לצדו של הנהג.  
 
אז מה נותר לומר על המודל החדשני 
אומרים שחלומות מתגשמים, אז יש על מה לחלום. פיג'ו מגשימה לנו את החלום עם רכב זה. הוא לא רק יפה ובולט, הוא גם נוח, חווית הנסיעה מושלמת, האבזור כל כך נכון וכל כך תואם לנהג, רק להושיט יד והכל שם. כמה מחשבה ברכב, כמה מחשבה על הנהג ועל מה הוא היה רוצה, נראה שכל מה שנהג רוצה הוא יכול לקבל ברכב זה, קטן אך בעל תאוצה מושלמת, צריכת דלק אידאלית, כלומר אין יותר סיבה לחפש רכב אחר, כי הכל פה, הכל בקופה הקטנה של פיג'ו. 
 
מחיר משוער
החל מ 211,990 שקלים
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
14.9
יתרונות
חסרונות
חווית נהיגה
מושבים אחוריים
מנוע
ראות
עיצוב חיצוני

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על פיג'ו RCZ
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר