ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 5008

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 166,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.9
יתרונות חסרונות
חווית נהיגה איבזור
שימושיות אמינות
איכות בניה
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 5008 Premium
פיג'ו 5008 הוא מיניוואן מרווח וקומפקטי שיש בו מקום לשבעה נוסעים. הגיר האוטומטי של הרכב זוכה לתשבוחות, והשילוב עם מנוע 6 הילוכים וגם 156 כוחות סוס שמגיעים מהמנוע המוגדש, אפשר לטעות ולחשוב שמדובר במכונית קלילה או צרה יותר. מי שמעוניין לקפל את שני המושבים המרווחים יחסית למיניוואנים אחרים מאחור כדי להוסיף נפח לתא המטען, יגלה תא מטען גדול ביותר – עד 2,500 ליטרים, שיכול להתאים אפילו בשביל רביצה נוחה לכלב שמצטרף לטיול. חווית הנהיגה נעימה ונוחה לשליטה, וחשוב לציין גם את גודל החלונות של הרכב שמאפשרים לא מעט יכולת תמרון והתמצאות בשטח, אולם גם שמש רבה, שבה ניתן לטפל גם באמצעות מגינים. הבניה הפרקטית בפנים הרכב יכולה להאפיל על הדגמים המתחרים. ומה עם הביצועים? אחיזת כביש טובה, האצה מ 0 ל- 100 ב- 9.7 שניות. לסיכום, כשמדובר במיניוואן שיש לו לא מעט דגמים הממשיכים להתחרות בו, ה-פיג'ו 5008 הוא רכב שמספק תמורה הולמת ואף יותר למחירו.

פיג'ו 5008 המיניוואן שהפכה לקרוסאובר מבוקש
בחינה של שוק הרכב העולמי מעלה כי נדיר מאוד שדגם משנה את פניו עד כדי כך שהוא משתייך, בגרסתו החדשה, לקטגוריה אחרת לחלוטין, דוגמא טובה לרכב מסוג זה, אשר עבר במרוצת השנים טרנספורמציה מעמיקה עד כדי שינוי פניו לחלוטין הוא דגם ה-5008 של פיג'ו. דגם ה-5008 של פיג'ו הגיע אל הכביש הישראלי לראשונה בשלהי שנת 2010 כמיניוואן רחב וגדול אשר מציע שבעה מקומות ישיבה וכתאום של דגם הc4 פיקאסו של יצרנית הרכב סיטרואן בגרסתו הראשונה, בשנת 2014 זכה דגם ה-5008 למספר שדרוגים ומתיחת פנים שעיקרה סבו סביב עיצוב חדיש ומרשים והעדכון יחידות ההנעה ביחידות חזקות וחדשות למדי, לקראת אמצע שנת 2015 הופסק לחלוטין שיווקו של הדגם. באמצע שנת 2016 הפתיעה פיג'ו בתערכות הרכבים השנתית בפריז עת הציגה היא את דגם ה-5008 בתצורה חדשה לחלוטין ועיצוב מעודכן אשר הפכו אותו לרכב חדש לכל דבר ועניין אשר מתאים יותר לקטגוריית הקרוסאוברים ההולכת ומתחזקת. בגרסתו החדשה מבוסס דגם ה-5008 על הפלטפורמה של דגם ה-3008 המוצלח, פלטפורמת ה-EMP2 המודולרית המוכרת של קונצרן פיג'ו- סיטרואן, הוא מציע 7 מקומות ישיבה, היצע מנועים חדיש לחלוטין, מפרט בטיחותי מרשים ועוד שלל תוספות ואבזור אטרקטיביים ביותר.

היצע מנועים מתקדם ומתפתח
עם תחילת שיווקו של דגם ה5008 יצא הוא לשוק עם מנוע בנזין טורבו מודגש בנפח של 1.6 ליטר המספק עוצמה יפה של 156 כוח סוס, לאחר תהליך מתיחת הפנים שעבר בשנת 2014 הציג אותו מנוע עוצמה משופרת בת 165 כוח סוס אשר נחשבו באותם ימים לקדמת טכנולגית הרכב המוכרת. גרסתו החדשה והמשודרגת לחלוטין של דגם ה-5008 מציעה קשת רחבה של מנועים השייכים כולם לדור החדש והמעודכן של יצרנית הרכב פיג'ו. היצע המנועים החדש כולל שני מנועי בנזין וארבעה סוגים של מנועי דיזל, היצע מנועי הבנזין כולל מנוע בסיסי בנפח של 1.2 ליטר בעל שלושה צילנדרים טורבו המספק 130 כוח סוס וכן גרסת מנוע בכירה בנפח של 1.6 ליטר טורבו המספק 165 כוח סוס. היצע מנועי הדיזל מגוון יותר וכולל את מנוע ה-1.6 ליטר BlueHDi בשני הספקים בני 100 ו-120 כוח סוס וגרסה גדולה יותר בנפח של 2.0 ליטר בהספקים של 150 או 180 כוח סוס.  כלל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות אוטומטית. 

איכות נסיעה נעימה וטובה
כלל דגמי יחידות ההנעה החדישות המשווקות עם הדגם האחרון של ה-5008, בדומה לדגמים היוצאים, מצויידים המערכת הנעה קדמית בלבד, אך בנוסף מציעים הם אופציה להוספתה של מערכת ה- Grip Control המשמשת כבורר מצבי נהיגה מתקדמת אשר מאפשרת לשנות את אופי פעולתה של מערכת בקרת המשיכה ובכך יוצרת עליה משמעותית באחיזת הכביש על גבי משטחים בעלי כושר חיכוך נמוך. לחיצה על דוושת הגז בדגם ה-5008 מספקת תאוצה בריאה ועוצמתית, יכולות הנהיגה מתונות ופעולת העברת ההילוכים נעשית באופן חלק ונעים לשימוש אשר כמעט ואינו מורגש בעת נסיעה. ההגה הדינאמי קשוב מאוד לדרישות הנהג, הוא מספק תגובה מהירה וטובה לגלגלים ויוצר דינמיות של ממש.

נתוני צריכת דלק נאים ביותר
דגם ה-5008 מציג נתוני צריכת דלק טובים וחסכוניים ביותר אשר עומדים בממוצע על כ-13.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שהם 9.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ואף 16.9 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לאטרקטיביים ביותר ביחס למכוניות רבות המשתייכות לסגמנט ומתקבלות הודות למספר מערכות מתקדמות המותקנות בו ובכללם מערכת העצור וסע המתקדמת שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מוחלטת של הרכב ובכך יוצרת חיסכון ניכר בצריכת הדלק ופעולתה האיכותית של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוך יעילה ללא משיכה מיותרת בין הילוך להילוך אשר יוצרת צריכת דלק גבוה. 

עיצוב חיצוני בעל נוכחות
פיג'ו 5008 מציג מימדים מכובדים במיוחד אשר עומדים על אורך בן 4.64 מ' רוחב בן 1.95 מ' ובסיס גלגלים בן 2.84 מ', עיצובו החיצוני כבר בגרסתו המקורית נחשב לבוגר וסולידי למדי, דבר שאף הלך והתחזק בגרסתו החדשה. חזית הרכב עוצמתית ומרשימה למדי באופן אשר אופייני לרכבי הקרוסואובר השונים הוא כולל צמד פנסים מעניין המעוצב בסגנון הייטקי המשמשים כתאורת יום. יחידות התאורה המעניינות מתוחות לאורך כלל הכנפיים הקדמיות ונוגעות בקורות ה-A הגדולות ביותר, הגריל הקדמי זכה למסגרת כרום ייחודית באופן האופייני לשפת העיצוב העכשוית של פיג'ו. חלקו האחורי של הרכב מרשים ביותר כולל את סמלה של יצרנית הרכב באופן המשתלב היטב עם השמשה האחורית ועם התאורה הייחודית המותקנת בה.

עיצוב פנימי מרווח ומרשים
כבר מרגע הכניסה הראשוני אל תוך תא הנוסעים של דגם ה-5008 ניכר כי מדובר בתא נוסעים מרווח ומרשים למראה, קונסולת הנהג המרכזית יוצרת הרגשת בידוד לנהג ומעניקה לו מרחב פרטי ויוקרתי, איכות החומרים גבוה ביותר, המשטחים נרחבים ונעימים למגע ורמת ההרכבה מותאמת לרמה הגבוה ביותר של עולם הרכב. אחד המאפיינים הבולטים והאטרקטיביים ביותר של דגם ה-5008 הוא המרחב הפנימי האדיר של תא הנוסעים, שורות הנוסעים האחוריות רחוקות מאוד האחת מהשניה מעניקות שפע של מקום ליושבי הרכב, רצפת הרכב השטוחה תורמת גם היא את חלקה לנוחויות הנסיעה ומאפשרת לשלושה מבוגרים לשבת בנוחות מרבית. את שורות המושבים האחוריות ניתן לקפל/ להטות או לשלוף לחלוטין בהתאם לצורכי הנסיעה המשתנים. נפחו של תא המטען תלוי ממצבם האפשרי של שורות המושבים ומציג נפח של 780 עד 1060 ליטר גדולים במיוחד המאפשרים העמסה של ציוד רב עם אופציה לפתיחה וסגירה של תא המטען באמצעות לחיצה רגלית מתקדמת ונוחה.

רמות אבזור גבוהות ומשתלמות 
דגם ה-5008 משווק בישראל בכ-3 רמות אבזור שונות ובגרסת ה-GT בעלת העיצוב הספורטיבי יותר, רמות האבזור השונות נחשבות לנדיבות ואטרקטיביות ביותר וכוללת בין היתר מערכות בידור מתקדמות בעלות מסך מגע בגודל של 8 אינץ', לוח מחוונים דיגיטאלי מרשים בעל מחשב דרך מפורט ביותר הממוקם מעל ההגה, גג פנורמי מרשים, חיישני נסיעה לאחור, מערכת בקרת אקלים המפוצלת לשני איזורים, מצלמת 360 מעלות, משטח הטענה לטלפוניים ניידים, מערך וילונות בדלתות, חיישני גשם מתקדמים ועוד שלל מערכות אבזור ותוספות מתקדמות אשר הופכות את הנסיעה לאיכותית ומהנה ביותר.

רמת בטיחות עליונה 
רמת הבטיחות בו מתהדר דגם ה-5008 נחשבת לגבוה ביותר, היא כוללת את הציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ביותר וכן רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי אשר כוללת מערכת מתקדמת לניטור שטחים מתים, חיישני עזר לביצוע חניה, מערכת מתקדמת לזיהוי תמרורים, התראה על עצמים באיזורים מתים, מערכות בלימה אוטונומיות עם אופציה לזיהוי הולכי רגל, מערכת סקרת שיוט אדפטיבית ועוד שלל מערכות אשר משווקות ברובן כסטנדרט והופכות את הנסיעה ברכב לבטיחותית ורגועה הרבה יותר ביחס לדגמים מובילים בקטגוריה לרבות דגם המאזדה 5, אופל זאפירה, רנו סניק ועוד. רמת הבטיחות הגבוה הופכת את הנסיעה לבטיחותית ומותאמת למשפחות עם ילדים ולצעירים המחפשים אחר רכב בטיחותי ונעים לנסיעה לאורך זמן.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 5008, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עידו
לפני שקניתי אוטו עשיתי סקר שוק מקיף ביותר. עברתי על הרבה מאוד רכבים כולל משפחתיות, וגיפים קטנים. ה 5008 קיבלה הרבה ...   [המשך..]
שי
רכב נחמד משפחתי, דיי דומה לכל הרכבים האחרים מהסגנון, לא הייתי ממליץ עליו למשפחות של 7 נפשות אבל לצורך העניין כשאחד ...   [המשך..]
הגדרות נגישות